Blokkeren hyves

11-11-2010 15:32 11 berichten
Ik had een vraag wat betreft het blokkeren van iemand op hyves. Ik wil dat een bepaald persoon niet meekijkt op mijn pagina. Dan kan ik natuurlijk mijn pagina instellen op: 'alleen vrienden.' Maar ik vind het zelf ook leuk om een beetje rond te neuzen op hyves. Vandaar dat ik dit open wil laten staan.

Je kunt mij niet vinden op hyves met mijn echte naam, maar we hebben gezamenlijke contacten. Nu mijn vraag: als ik de persoon blokkeer kan diegene dan toch via gezamenlijke kennissen op mijn pagina komen?
Alle reacties Link kopieren
Nee dat kan niet als je iemand blokkeerd. hij/zij heeft dan geen toegang meer op jouw hyves pagina
Volgens mij kan een geblokkeerd iemand niet op jouw hyves kijken.
Ehm... wat MBV zegt dus..
Klopt, persoon in kwestie blokkeren, kan hij nooit op jouw hyve. Heb ik met mijn lastige ex ook gedaan
Dus ook niet via gezamenlijke contacten?
En als die persoon zich uitlogt op hyves ? Kan je dan wel op profielen kijken waar je eigenlijk op geblokkeerd bent ? ( Ik dacht daar laatst aan ivm iemand waarvan ik niet wil dat ze bij mij kijkt )
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
oh wacht, ik kan natuurlijk zelf uitloggen, en dan zie ik dat mijn profiel niet zichtbaar is. laat maar
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Nee ook niet via gezamelijke contacten. hij/zij kan alleen je profielfoto zien, maar meer ook niet
Thanx!
Hij kan natuurlijk wel als hij bij 1 van die gezamenlijke vrienden thuis is en daar op hyves gaat (ingelogd op het account van de vriend) jouw profiel bezoeken, dus zou nog geen dingen erop zetten die echt niet voor zijn ogen geschikt zijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven