Flabbergasted

10-11-2010 17:39 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag behoorlijk flabbergasted.. vorige week bloed laten prikken omdat ik de laatste 5 weken enorm moe moe moe ben. Huisarts heeft op allerlei dingen laten prikken en ook HCG t zekere voor t onzekere omdat ik aangaf dat ik aan de pil ben. En deze ook trouw elke ochtend slikte afgelopen half jaar(sinds die tijd heb ik een relatie)

Maandag kon ik bellen voor de uitslag , gebeld en uitslag was geen pfeiffer , HB e.d allemaal prima. Toen ik vroeg naar de uitslag van het hcg was die nog niet bekend. Ik kon einde van deze week terug bellen.

Werd ik vanmiddag gebeld door de huisarts of ik vanmiddag langs kon komen. Helaas ging dat niet omdat ik aan het werk was. Toen ik zei dat hij het wel gewoon via de telefoon mocht zeggen zei hij dat mijn HCG aangaf dat ik ongeveer 6 weken zwanger ben. Inmiddels een weekje later dus zou nu rond de 7 weken zijn.

Ben een beetje erg van het pad af , ben er blij mee maar nog maar kort een relatie (half jaartje) hadden wel samenwoonplannen maar niet dat dat nu al bv volgende week zou zijn. Meer dat we aan het brainstormen waren daarover.

Hoe ik zwanger ben geraakt door de pil heen is mij ook een groot raadsel. Ik dacht vaak wanneer ik het las wanneer iemand het overkwam .. jajaaaaajaaaa die zal wel een keer een pilletje vergeten zijn o.d. En nu .. nu is mij het zelf overkomen. Trouwe slikster van de pil ... vorige maand wel een bloeding/ongesteldheid gehad in de stopweek gehad , deze was wel minder dan anders normaliter bv 4 dagen en nu 3 dagen. Er nog op gegoogled maar het bleek wel vaker voor te komen bij pilgebruiksters. Nooit bij stil gestaan dat ik zwanger kon zijn. Ook braaf weer na de stopweek de pil geslikt tot vanmorgen aan toe..

Vanuit mijn werk direct langs de drogist omdat ik het gewoon niet kan geloven.. en hier zit ik dan met mijn 31 jaar een relatie sinds een half jaar en ..... een vet positieve test in mijn handen...

En 10000001 vragen en dingen die voorbij komen in mijn hoofd. Mijn hart gaat als een razende tekeer..

Wel mijn vriend gesmst (kon niet bellen tijdens mijn werk) hij komt zodadelijk na zijn werk na mij toe..

Sorry voor dit lange verhaal maar moest het even van mij afschrijven.
Harstikke gefeliciteerd! En ondanks dat het niet gepland is, schroom je niet om er blij mee te zijn!

Ik heb ook weleens (stil) meegelezen op het Singles topic, jaren geleden. Leuk toch, hoe het leven kan lopen!

Hier ook na iets langer dan een halfjaar een relatie te hebben, zwanger geraakt. Wij waren er heel erg blij mee, wij gingen ook niet volgens het boekje. Wordt een hoop regelen en wennen. Maar hier inmiddels gelukkig getrouwd (na de geboorte) en boven ligt dochter heerlijk te slapen.
gefeliciteerd!

en welkom op ons juni-2011-topic
Van gefeliciteerd! Een zwangerschap valt nu eenmaal niet te plannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven