3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 11 november 2010 @ 18:28:

[...]





Of je plakt ze met ducktape met de schoenen aan een grindtegel en blijft zelf binnen is goed voor de beenspieren die oefening



En dat lees ik nú pas! Ben zeiknat geregend

Maar heb wel lekker warme voeten dankzij mijn Uggly boots
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 11 november 2010 @ 19:51:

[...]





Sorry, we waren een heel end maar werden weer teruggeblazen.



Eet smakelijk



das vervelend BAM al die moeite voor niks...
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
succes Josje!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Jooo, heb precies gevonden wat ik zocht, echt geweldig!!!
Alle reacties Link kopieren
* gaat gauw weer verder lezen *
Alle reacties Link kopieren
BAM: heeft het nog wel wat opgeleverd??
Alle reacties Link kopieren
Ojee, ik heb een hele verslavende site gevonden en daar staan geweldige scripties. Maar nu ga ik andere prioriteiten stellen, dus maar weer aan het bestuderen van de richtlijn...
Alle reacties Link kopieren
Shalalie Shalala en BAM die zingt zo lehekker mee.
Alle reacties Link kopieren
Nog 3 jongetjes aan de deur gehad. Heb ze maar wat extra gegeven. Zingen ze: dat mijn lichtje branden mag. Geen lichtje meer te zien, lampion al uren geleden weggewaaid. Hadden alleen een stokkie in hun handen
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 11 november 2010 @ 20:27:

Nog 3 jongetjes aan de deur gehad. Heb ze maar wat extra gegeven. Zingen ze: dat mijn lichtje branden mag. Geen lichtje meer te zien, lampion al uren geleden weggewaaid. Hadden alleen een stokkie in hun handen



das zielug Friez!

wel lief dat je ze wat extra snoep gaf
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Zo bonje met de buren kijken
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk Appel. Alleen heeft Graaf de zapper..... al houdt hij ook wel van die pulp.
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 11 november 2010 @ 20:27:

Nog 3 jongetjes aan de deur gehad. Heb ze maar wat extra gegeven. Zingen ze: dat mijn lichtje branden mag. Geen lichtje meer te zien, lampion al uren geleden weggewaaid. Hadden alleen een stokkie in hun handen
Alle reacties Link kopieren
Appel!



Nou ze lopen zelf nog rond deze tijd Marmul, dus zielig?
Alle reacties Link kopieren
Gravin: Heeft Mini-Gravin ook st. Maarten gelopen? Of wordt dat niet gedaan bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
ik kijk mee!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 11 november 2010 @ 20:05:

BAM: heeft het nog wel wat opgeleverd??Best wel, omdat het zo rustig was doo rhet weer kregen ze overal een handvol
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook kijken, maar ik wil ook nog wat studeren......
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 11 november 2010 @ 20:30:

Appel!



Nou ze lopen zelf nog rond deze tijd Marmul, dus zielig?das ook weer waar, maar toch zonde van de lampiontjes
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Wat een afschuwelijk lelijke tuin zeg!
Alle reacties Link kopieren
BAMBI! you've made it!

Heeft de ductape de proef doorstaan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
het zijn allebei lelijke tuinen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we er niets aan Friez. Wel jammer eigenlijk.

St. Maarten is toch eigenlijk gewoon de Hollandse Halloween?



De tuinen zien er niet uit inderdaad *en de moeders ook niet*
Alle reacties Link kopieren
Halloween is ook met verkleden en huizen versieren, dat is met st. Maarten niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven