Nog steeds maagd!

14-09-2010 20:44 622 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben 31 jaar oud en nog steeds maagd. Ik ben niet super lelijk of zo, maar omdat ik altijd verlegen was kwam ik weinig in contact met vrouwen (ik ging bijvoorbeeld nooit uit). Het is door verschillende omstandigheden nooit van gekomen een relatie te hebben. Ook door mijn terughoudende, verlegen, onzeker gedrag straalde ik naar vrouwen volgens mij iets uit van desinteresse.

De laatste jaren ben ik socialer geworden naar anderen toe. Maar een relatie met een vrouw is nog een grote struikelblok. De eerste paar dates gaan goed, daarna een en al onzekerheid. Vind ze je echt leuk? Wanneer zoen je haar? etc... Dat soort vragen die iemand van 31 al eigenlijk behoort te weten. Ik vind 't ook moeilijk om daar met anderen (vrienden, collegas) over te praten, want zij zullen de conclusie trekken: geen relatie gehad = geen seksuele ervaring hebben.

Nou mijn vraag aan de vrouwen hier. Stel je heb een 31-jarige partner. Hij vertelt je dat hij nog maagd is. Wat zou je daarvan vinden? Zou je bijvoorbeeld liever hebben dat hij als eerste keer betaalde seks had gehad? (dan heeft hij in ieder geval ervaring!)
Waarom noem je jezelf eigenlijk LRW??
quote:Aeolus schreef op 10 november 2010 @ 10:14:

Waarom noem je jezelf eigenlijk LRW??ik weet dat het niet mag maar:
Misschien ziet ie zichzelf zo.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 10 november 2010 @ 12:53:

Misschien ziet ie zichzelf zo. Is geen goed teken.......
Tja, ik zie hier wel eens namen voorbij komen waarbij ik dat ook denk...

Ik zocht een nick die ik nog nergens gebruik, toch de anonimiteit...

"Sukkel" was misschien ook wel toepasselijk geweest, maar

toen ik me heb aangemeld dacht ik niet te gaan posten.

Het aanmelden heb ik gedaan omdat ik met cookies dan

makkelijker kan zien wat ik al gelezen heb en wat niet.
Ik ben van de week weer bij de snackbar geweest. Er was iets wat me nogal verwart. Er was een andere vrouw die qua uiterlijk op de eerdere snackbarvrouw leek, maar deze vrouw heeft volgens mij minder vaak dienst dan de eerdere vrouw.

Deze vrouw heeft hetzelfde gedrag, en exact dezelfde grapjes. Zij heeft ook een getinte huidskleur en donker haar... Ik schat ze beiden even oud.

Soms weet ik het echt niet met vrouwen...
Okay Hans, je weet wat je te doen staat....

Had deze vrouw wel een World of Warcraft Tshirt? Waarschijnlijk niet, maar laat dat geen belemmering zijn om te vragen waar haar leuke zus is.

Die zus opent misschien een topic hier: '' Hallo, ik werk in een snackbar en soms komt er een ontzettend leuke man binnen, Ik flirt een beetje met hem maar durf hem niet uit te vragen, En Hij Doet Ook Niets!!! HELLLUUPPP! , wat moet ik nu!!!!
Antwoord: "Heb je voldoende laten blijken of verteld dat je hem leuk vindt? Mannen begrijpen hints niet altijd. Soms moet je het voor hen uitspellen."

Snackbarvrouw: "Nou... als ik alles voor hem moet uitspellen, dan is hij minder leuk dan ik eerst dacht."
quote:hans66 schreef op 11 november 2010 @ 17:56:

Ik ben van de week weer bij de snackbar geweest. Er was iets wat me nogal verwart. Er was een andere vrouw die qua uiterlijk op de eerdere snackbarvrouw leek, maar deze vrouw heeft volgens mij minder vaak dienst dan de eerdere vrouw.

Deze vrouw heeft hetzelfde gedrag, en exact dezelfde grapjes. Zij heeft ook een getinte huidskleur en donker haar... Ik schat ze beiden even oud.

Soms weet ik het echt niet met vrouwen...

Misschien is het een tweeling.

Even serieus, misschien denk ik wel veels te simpel, maar is er geen autistenforum waar je "lotgenoten" kunt vinden? Als je vanuit je autisme moeite hebt om vrouwen te benaderen, zal er toch ook wel een vrouwelijke variant van jou rondlopen die het moeilijk vind om mannen te benaderen. En door de gedeelde factor autisme is de drempel misschien een stuk lager en weet je hoe een ander reageert of kan reageren. Maar dan moet er wel eentje de eerste stap durven te nemen en dat durf jij best. Weet ik zeker.

Hoeveel kilo ben je trouwens al aangekomen?
Autistische vrouwen zijn een speld in een hooiberg. Ik probeer het dadelijk wel tijdens de cruise in december.

Echt, ik zou er werk van hebben gemaakt als ik haar ouder had geschat dan ik haar nu schat. Het komt wel vaker voor dat ik jong-volwassen vrouwen aantrek, terwijl ik niet erg op hen val.
quote:lulletjerozenwater schreef op 09 november 2010 @ 23:37:

Tja, zo dacht ik er inmiddels ook over, tot twee uur geleden...

Ik had haar een uitgebreid bericht gestuurd, redelijk grof ook, waarvan ik eigenlijk verwachtte dat ze er dan ook wel klaar mee zou zijn. Maar ipv terug te berichten belde ze en ik heb toch opgenomen. Lang verhaal (meer dan een uur) kort: ze laat me even met rust zodat ik mijn kop helder kan krijgen.

En dan zie we wel verder. Want wat er WEL was was wel leuk en gezellig. En nu ik weet dat ik verder geen kans maak maakt dat het wel een stuk makkelijker voor mij, ook al zat ik aan de telefoon gewoon te janken.

Ze heeft nu gelukkig dus wel door hoe diep het me geraakt heeft en dat is voor mij ook belangrijk, want eigenlijk wil ik haar als gewone vriendin ook niet kwijt, want die zijn voor mij toch al zeldzaam...

Ik herken echt veel in jou zeg. Heb veel zaken meegemaakt die jij hier aanhaalt, waar jij nu mee te maken hebt. Ik ben even oud dan jou, en inmiddels enkele jaren getrouwd. Daarvoor heb ik een stormachtige relatie gehad. Die heeft ook anderhalf jaar geduurd. Had die meid ook op een forum leren kennen. Ook veel bellen, sms'en msn'en en op een gegeven moment een afspraakje. Bij ons 2e afspraakje doken we al de kooi in.

Na anderhalf jaar bleek ik toch niet alles voor haar te zijn en ging ze vreemd. Toen ze zwanger dacht te zijn wilde ze dat mij in mijn schoenen schuiven, als gevolg van onze 'afscheidswip'.

Daarna is er allemaal zoveel gebeurd en ben ik door een diep dal gegaan. We hadden na die relatie toch nog veel contact ook, per sms en bellen. Op mijn werk heb ik daardoor ook grote problemen gekregen en heeft dat uiteindelijk geleid tot ontslag.

Als ik jou verhaal zo lees komt alles weer boven drijven en vind ik het nog steeds moeilijk. Het is al ruim 7 jaar geleden nu.

Ik ben op een gegeven moment radicaal gestopt met alle contact met haar. Het gevaar is namelijk dat je toch nog steeds hoop houdt dat het weer wat wordt, terwijl je van de andere kant weet dat dat niet kan. Heel dubbel. Ik vond die beslissing dan ook erg moeilijk maar soms moet je keuzes maken. Je moet toch verder met je leven en er wat van proberen te maken.

Ik zou zeggen, sterkte met het nemen van de juiste beslissingen.
In Nijmegen bestaat zoiets trouwens wel, dat heet "de filmflirt".

En anders via internet daten of toch maar 's de kroeg in, zou ik zeggen.
quote:hans66 schreef op 11 november 2010 @ 18:57:

Autistische vrouwen zijn een speld in een hooiberg. Ik probeer het dadelijk wel tijdens de cruise in december.

Echt, ik zou er werk van hebben gemaakt als ik haar ouder had geschat dan ik haar nu schat. Het komt wel vaker voor dat ik jong-volwassen vrouwen aantrek, terwijl ik niet erg op hen val.

Ik zou er toch gewoon werk van maken. Is goed voor je zelf vertrouwen. Zelfs als je haar na een date toch niks vind is het toch goed dat je het hebt geprobeerd.

Ik durf nu na dit topic te hebben gelezen toch wel voorzichtig de stelling aan dat het je gebrek aan zelfvertrouwen is dat je de problemen oplevert in het contact met vrouwen en niet je autisme.

Het verhaal van de snackbar laat dat duidelijk zien. Allemaal blokkerende gedachten uit onzekerheid. Autisten hebben niet het patent op onzekerheid. Je autisme is wel een goed alibi.

Ouwehoeren met de dame(s) uit de snackbar is natuurlijk hartstikke leuk. Maar als je iets wil moet je het gesprek op een gegeven moment natuurlijk wel naar een date sturen. Eerder op het forum is al een manier gepost hoe je dit kan doen.Ga dit gewoon proberen. Leuke snackbar dames weten echt wel hoe ze dit op een vriendelijke manier moeten pareren als ze niet willen.

En er is ook spreekwoord over blauwtjes lopen........

Ik zou me niet te veel op die cruise blindstaren. Daar krijg je een desperate uitstraling van en dat is sowieso onaantrekkelijk. Beter is om in gedachten te houden dat je een leuk uitje voor de boeg hebt waar je leuke nieuwe contacten kunt opdoen.

Je moet wel in gedachten houden dat als je bij dames in de snackbar deze blokkerende gedachten hebt deze niet weg zijn als je meegaat op een cruise.
quote:BlackBear schreef op 11 november 2010 @ 19:12:

[...]Had die meid ook op een forum leren kennen. Ook veel bellen, sms'en msn'en en op een gegeven moment een afspraakje. Bij ons 2e afspraakje doken we al de kooi in.

Tja, bij ons is dat er dus niet eens van gekomen. Ons derde afspraakje is ze hier blijven slapen, maar is er op een zoen na niks gebeurd. Ook wel omdat zij wist hoe het zat bij mij, maar misschien is het ook maar goed ook dat het zover niet gekomen is. Ik denk dat ik er dan zeker meer achter was gaan zoeken.

quote:We hadden na die relatie toch nog veel contact ook, per sms en bellen. Op mijn werk heb ik daardoor ook grote problemen gekregen en heeft dat uiteindelijk geleid tot ontslag.

Dat is wel heel heftig. Ontslag dreigt momenteel niet (meer), maar ik twijfel door de hele situatie nu wel heel erg of ik na bijna 15 jaar niet eens wat anders wil gaan doen. Helaas is er in "mijn" branche net echt wat te vinden dat me aanspreekt of wat ik zou kunnen...

En met de Staatsloterij heb ik ¤10 gewonnen, een paar nullen te weinig dus om ontslag te kunnen nemen zonder wat anders klaar te hebben staan.

quote:Ik ben op een gegeven moment radicaal gestopt met alle contact met haar. Het gevaar is namelijk dat je toch nog steeds hoop houdt dat het weer wat wordt, terwijl je van de andere kant weet dat dat niet kan. Heel dubbel.

Dat is dus precies waarover ik afgelopen week zo heb zitten dubben. En waarom ik er dinsdag dan ook een eind aan wilde maken. Maar dat telefoontje was zo verhelderend voor mij. En voor haar ook blijkt nu.

Ik heb haar gisteren een berichtje gestuurd om haar te bedanken voor haar telefoontje, want ik merk nu wel dat er toch een aardige rust over me heen is gekomen.

En dat geeft ook fysiek rust: ik had de laatste tijd heel veel last van spierspanningen door stress, dus onderga ik fysiotherapie.

Gisteren dus ook en het gaat nu ineens zo goed dat ik ipv na een week pas over DRIE weken terug hoef.

Dat had de therapeute dus nog nooit meegemaakt, dat het zo extreem kon veranderen in een week...

Ik ben dus enorm neergestort van mijn roze wolk en dat doet pijn. Maar ik heb nu wel weer vaste grond onder mijn voeten. Ben er niet blij mee, maar heb wel een gevoel van vrede met de situatie.

quote:Ik zou zeggen, sterkte met het nemen van de juiste beslissingen.

Dankjewel. Ik zie haar dit weekend dus weer op die forum-meeting en ga vantevoren bij haar thuis langs omdat dat onegveer op mijn route ligt.

Voor mij is de keuze nu dus om WEL contact te houden, maar niet meer zo intensief. Want waar ik aan mezelf merk dat het wel lekker is om gewoon eens NIET op Skype ofzo te zitten mis ik het wel. Maar dat is niet zo heel gek als je elkaar een paar maanden dagelijks spreekt.

En werkt het toch niet dan zie ik dat dan wel weer. Of ik naar CenterParcs zal gaan weet ik ook nog niet; ook dat is van latere zorg nu. En dan te bedenken dat ik haar daar had willen uitnodigen voor de Kerst-gourmet met mijn familie...

quote:Miyagi75 schreef op 11 november 2010 @ 20:09:In Nijmegen bestaat zoiets trouwens wel, dat heet "de filmflirt".

En anders via internet daten of toch maar 's de kroeg in, zou ik zeggen.Die FilmFlirt klinkt leuk, jammer dat dat dan weer zover weg is (ik woon in de buurt van Tilburg/Breda). Internet-daten weet ik niet of ik dat wil, heb me nu ingeschreven op NMLK, dus dat ga ik eerst eens proberen. En de kroeg in is leuk bedacht, maar daar zijn ensen die dat leuk vinden, ik niet, dus dat werkt niet in mijn ogen...
ej LRW, als je nou `s een hele stoere, aantrekkelijke avatar gaat maken bij je posts! Komt het meteen wat minder jankerig over denk ik.
Zozo. Tact komt niet in jouw repertoire voor donderstraal?
nee, helemaal op ,vandaag niet meer, morgen misschien weer. Ben je t dan oneens met mij?
Ja, dat zal zeker helpen, een avatar... :-\
quote:nice_clouds schreef op 11 november 2010 @ 21:48:

Ik zou me niet te veel op die cruise blindstaren. Daar krijg je een desperate uitstraling van en dat is sowieso onaantrekkelijk. Beter is om in gedachten te houden dat je een leuk uitje voor de boeg hebt waar je leuke nieuwe contacten kunt opdoen.Nou, het gaat mij voornamelijk om het schip Oasis of the Seas, het grootste cruiseschip ter Wereld.

Afgelopen weekend de meeting gehad en die was weer ouderwets gezellig. Ook met haar nog lekker staan kletsen en het voelde

goed, ik lijk er minder moeite mee te hebben dan ik had gedacht.

En dat het echt beter met me gaat hoorde ik gisteren van vrienden

in de bioscoop, die hebben me ook zien omslaan vertelden ze me nu :P

Dus nee, die avatar komt er niet. Stoer zijn hoeft niet en zielig ben ik niet.
da`s jammer, had wel zin in een mooi plaatje.
Kijk dan maar naar mijn plaatje van dat schip.
quote:donderstraal schreef op 16 november 2010 @ 20:23:

da`s jammer, had wel zin in een mooi plaatje.http://www.lmgtfy.com/?q=mooi+plaatje
Jullie zouden een leuk stelletje zijn Hans en LRW.
Hans 66 neem ik aan dat je bedoelt Leveke. Er is nl ook nog een Hanshier.

Verder ben ik het met je eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven