Agenda 2011

09-11-2010 11:14 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie al een agenda voor 2011 aangeschaft en zoja, welke? Waarom heb je juist die gekozen? Of heb je een agenda in je Blackberry/iPhone/etc. en zie je het nut niet van een papieren agenda?

Ik vind zelf een agenda op mijn telefoon niet overzichtelijk genoeg. Voor komend jaar heb ik een PiP-agenda gekocht. Ik vind het belangrijk dat het papier niet te glad is (want dan veeg je met je hand de inkt uit) en dat je een weekoverzicht hebt op twee pagina's. Verder geen ringband in het midden, dat is zo irritant als je iets aan de linkerkant moet schrijven. Tja... waar je je druk over kan maken!

Ben benieuwd naar jullie agenda's!
quote:Jen04 schreef op 09 november 2010 @ 11:49:

Bijna niemand die BB/iPhone/etc. als agenda gebruikt. Grappig!

Ik gebruik thuis nu al een paar maanden de google-agenda, online dus. Eerst naast de papieren kalender, maar nu alleen nog de digitale.

Grootste nadeel is uiteraard dat je niet fysiek kan kijken/meenemen/schrijven. Voordeel is dat ik ook op mijn werk privé dingen kan noteren en dat er meerdere mensen bij de agenda kunnen, dus van alle gezinsleden kan je in een ander kleurtje de afspraken noteren. Voor mij geen papieren agenda meer!
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Ik heb de juiste agenda ook nog niet gevonden.

Ik heb nu een DagendaG, (www en punt nl) en die vind ik ideaal maar dit jaar komt er geen nieuw exemplaar ivm ziekte van de ontwerper.
-
Bij mijn Bruna hadden ze de Flow- en de Pink Ribbonagenda niet. De Pip-agenda lijkt me ook wel leuk, ik denk dat ik die koop (ja, ik kan heel moeilijk keuzes maken als ik keus heb uit 80 verschillende agenda's)

Pip is alleen wel erg druk. Maar wel vrolijk.
Ik vond de PiP ook iets te druk eerst, maar heb hem toch gekocht, want ik vind het wel gezellig, zo´n vrolijke agenda.

Ga bij de witte boekenmarkt nog wel een gewone, wat grotere (A5?) kopen voor een studieplanning. Dan kan ik daar vanalles in uitschrijven.

Deze heb ik, geen ringband, Alle dagen hebben een eigen even groot deel, geen bloempjes ed binnenin.

Hij is van Letts, ik heb hem gekocht bij de boekhandel. Misschien moeten ze hem voor je bestellen.
Die van flow heb ik ook gezien. Erg leuk maar te chaotisch. En dat ben ik zelf al daar heb ik mijn agenda niet voor nodig.
Wij hadden voor afgelopen jaar de Loesje familieplanner. Helemaal gek werden we van het omslaan naar de nieuwe week. Dan moest je hem een slag draaien, natuurlijk weer net de verkeerde kant op, moest je weer terugdraaien, en opnieuw omslaan. Niet echt een wereldprobleem maar echt handig is anders.

Voor 2011 wil ik een planner die alleen maar omgeslagen hoeft te worden.

Heb al een leuke gezien: 30+
Ik koop er altijd eentje van Castelli, kost ongeveer 4 of 6 euro oid, compact, met ringband, dus hij blijft open liggen, en met zo'n koordje/bladwijzer.
Ik heb één van de meest simpele agenda's, met 1 dag per pagina. Die komt ook helemaal vol. Ik gebruik mijn agenda voor afspraken, to do lijstjes, en als kladpapier.
Ik heb een fuchsia kleurige sucses agenda met een ringbandje erin en de vulling is eigenlijk al een tijdje die van Forever Friends
Ik heb een PiP-agenda en zag dat bij de decemberzegels de TNT ook een PiP-agenda erbij geeft (alleen dan met zo'n ringband en reclame e.d. erin). Die ga ik gebruiken als thuisagenda. De echte PiP-agenda is dan voor in mijn tas.
Heb nog geen decemberzegels gehaald. Wie heeft de PiP-thuisagenda (van TNT)? Is het wat?
Ik heb altijd een simpele van de V&D voor 3,95. Zo eentje van een kwart A4 met een hele week op 2 pagina's. Geen tierlantijntjes voor mij, gewoon simpel wit aan de binnenkant. Das voor mij voldoende. De buitenkant heeft wel een kleurtje, dit jaar eens voor hard groen gekozen.
ik gebruik mijn iphone agenda en mijn digitale agenda thuis in mijn mac en dat werkt dan ook weer samen.

en ik heb vanaf jan een schoolagenda nodig en dat op mijn 40 ste.

En die heb ik die je bij je kerstzegels krijgt.

Ziet er zo vrolijk uit.

En ik heb hier ook nog een papieren agenda liggen op het dressoir als mijn geheugensteuntje.

Waar ook mijn adressen en verjaardagen in staan.

dat is de organezing agenda met huishoudelijke en fin tips.

vorige jaar was deze er niet maar het is een hele fijne agenda.

Zo kan ik niets meer vergeten denk ik zo he.
Ik heb de happinez agenda gekocht, mooie agenda met mooie teksten en platen erin. De voorplaten (in die cirkel) kan je wijzigen, zitten een stuk of 4 kaarten in die je in de kaft kan schuiven zodat de voorkant anders is. Verder jaarhoroscoop 2011, notitieboekje en achterin een envelop met stickertjes Maar ook handig om zelf wat dingetjes in te stoppen

anoniem_117173 wijzigde dit bericht op 05-12-2010 00:43
Reden: plaatje drbij...
% gewijzigd
ik heb een outlook agenda, bereikbaar via telefoon, laptop, pc, iPad, etc. etc.
ik heb google agenda, die deel ik met mijn lief, ideaal!
Ik neem altijd die die bij de kerstzegels komt,is een ideale maat en ziet er altijd leuk uit(vind ik)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven