3000 + deel 74!!!!!!
vrijdag 12 november 2010 om 18:10
quote:rosanna08 schreef op 12 november 2010 @ 17:55:
owh dawisiknie
dat is zeker geen goede ontwikkeling
Ongeveer een jaar geleden heb ik een documantarie (ow das fout, maar ik weet niet meer hoe je het schrijft ) op T.V gezien over de zorgboerderijen in Nederland, waar ik echt de griezels van kreeg.
Ik heb dat toen ook op 3000 gepost, en kreeg toen some waardevolle feedback van Floor..
Pffff laten gaan Luun, en leuk doen.
owh dawisiknie
dat is zeker geen goede ontwikkeling
Ongeveer een jaar geleden heb ik een documantarie (ow das fout, maar ik weet niet meer hoe je het schrijft ) op T.V gezien over de zorgboerderijen in Nederland, waar ik echt de griezels van kreeg.
Ik heb dat toen ook op 3000 gepost, en kreeg toen some waardevolle feedback van Floor..
Pffff laten gaan Luun, en leuk doen.
vrijdag 12 november 2010 om 18:25
quote:lunaan schreef op 12 november 2010 @ 18:15:
Weet je zijn naam nog Marmot, en werd je er vanochtend naast wakker?
Zo niet, dan maakt het niet uit, ga jij maar lekker je tong ergens inhangen ja ik weet zijn naam nog, spreek hem best vaak, nee werd er niet naast wakker
Weet je zijn naam nog Marmot, en werd je er vanochtend naast wakker?
Zo niet, dan maakt het niet uit, ga jij maar lekker je tong ergens inhangen ja ik weet zijn naam nog, spreek hem best vaak, nee werd er niet naast wakker
a docter a day keeps the apple away
vrijdag 12 november 2010 om 18:30
quote:bankje schreef op 12 november 2010 @ 18:21:
Luun reactie van vriend op mijn idee van laatst: o kakelende kippen vallen hier niet op .
Ha Hij was er niet bij, maar ik vind het wel een heel leuk idee..!
We gaan het erover hebben, wanneer niet hier, dan via de mail...
En als we het over de mail erover gaan hebben, is het veeeeel makkelijker (voor mij dan) als je Feesboek hebt
Luun reactie van vriend op mijn idee van laatst: o kakelende kippen vallen hier niet op .
Ha Hij was er niet bij, maar ik vind het wel een heel leuk idee..!
We gaan het erover hebben, wanneer niet hier, dan via de mail...
En als we het over de mail erover gaan hebben, is het veeeeel makkelijker (voor mij dan) als je Feesboek hebt