3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Alle reacties Link kopieren
Luuntje, neem je tijd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
En dan, speciaal voor Appeltje.



Als je je gewassen gaat oogsten, dan zet je een bushel in van hetzelfde gewas. Daarmee krijg je dubbele masterypunten. Dus als je er 100 hebt gezaaid, krijg je 200 masterypunten i.p.v. 100. Heb je je mastery al gehaald dan krijg je in geval van 100 gewassen, 100 extra xp.
Alle reacties Link kopieren
maar hoe zet je dan een bushel in Graafje?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat vraag ik me ook af!



Snap er niks van!
Alle reacties Link kopieren
Op deze manier ga je dus dubbel snel voor je mastery's. En als ik in een coop zit heb ik meestal de mastery al maar dan krijg ik dus extra xp's en dat is dus ook niet verkeerd.



Echter, die purple asparagus is nieuw en niemand heeft nog een bushel en het is wel zo fijn als ik morgen gelijk door kan naar level 2.
Alle reacties Link kopieren
Je gaat naar je marktkraampje op je boerderij en klikt op use bushel. Dan komt hij boven je blokje te staan waar de giftbox, coop, market, en die andere icoontjes staan. Dan is hij 2 uur actief en daarna is hij weer weg.
quote:Gravinnetje schreef op 12 november 2010 @ 19:24:

En dan, speciaal voor Appeltje.



Als je je gewassen gaat oogsten, dan zet je een bushel in van hetzelfde gewas. Daarmee krijg je dubbele masterypunten. Dus als je er 100 hebt gezaaid, krijg je 200 masterypunten i.p.v. 100. Heb je je mastery al gehaald dan krijg je in geval van 100 gewassen, 100 extra xp.







Duh Appel



Ik ga naar de kroeg....Kijken of iemand mijn kwetsbare periode wil opvullen
Alle reacties Link kopieren
Die kan ik dubbel interpreteren cq penetreren maar ik doe het niet.



Fijne avond Luun!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap m Graafje!
Alle reacties Link kopieren
ah ok, ga ik strakkies ff proberen dan, sommige gewassen moet je echt zo veel van oogsten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Lach jij me uit Luun?
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de uitleg Graafje! Hier wist ik dus niks van..
Alle reacties Link kopieren
Roos, je kunt ook via dat stalletje ook bushels bij andere pakken. Get bushels.



En je gaat dubbel zo snel door je mastery's heen. Ik heb mijn veld vol en dat is ongeveer 500 maar dat telt dan dus voor 1000.
Alle reacties Link kopieren
ik heb nu een stuk of 40 masterys, plus nog een aantal van de speciale gewassen, maar ik ben eindeloos bezig geweest met bijv de ghostchilli's
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
kan nu niet wachten tot er een gewas klaar is
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
ik ook niet roos!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmorgen in de storm les 5 met Evy gelopen!
Alle reacties Link kopieren
goed gedaan Pop!





Appeltje, de zonnebloemen van Jari waren klaar en het werkt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren




Goedenavond
Alle reacties Link kopieren
egel!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hoofdpijn, ben moe en rillerig, heb pijn in bekken en onderrug.

Voel me heel niet lekker.



als je klaar bent met baren kan dat menstrueren toch gewoon wel klaar zijn ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Haai Pop!
Alle reacties Link kopieren
Verder ben ik nog heel blij hoor

Ik weet inmiddels dattut weer over gaat.



*Ga maar eens afwassen*



Alle reacties Link kopieren
He bah egel



Is het tijd voor je menstruatie?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Pop, goed van je joh.



Egel meid, kruip lekker op de bank of in bed.



Roos, het scheelt echt onwijs veel. Door die bushels hoef ik niet alleen maar met de mastery's bezig te zijn maar kan ik ook gewoon meedoen met coops. Daar heb ik alle mastery's al van en is dus zonde van de tijd eigenlijk. Maar die xp's zijn prettig en door die bushels kom ik er toch wel met die andere gewassen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven