Joepie, eigen huisje

12-11-2010 18:00 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, vandaag eindelijk bericht dat ik mijn eigen huisje heb. Ben zo blij.

Eindelijk hier weg uit deze sfeer, ook dochter is happy.

Maandag mag ik bezichtigen maar ben al langs gereden en weet zeker dat ik accepteer.

Tis maar een klein flatje 3 hoog maar maakt niets uit. Balkonnetje op het zuiden. Geen tuin maar is geen probleem want ik heb geen groene vingers.

Mocht het toch niet zo lekker wonen zijn kan ik van daaruit altijd weer verder kijken op een rustiger manier. Mij gaat het er om dat mijn dochter en ik hier weg zijn.

Wilde dit even vertellen want ben er vol van
Gefeliciteerd!

Weet je al of er veel aan moet gebeuren?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jeeeeeeeee, das lekker zeg!

Geniet maar lekker van dit goede nieuws!
Ik heb niet heel veel van je situatie meegekregen, maar kan in ieder geval lezen dat je er zeker aan toe was. Aan je eigen plekje dan, samen met je kind.

Veel rust toegewenst in je nieuwe THUIS.
Ik weet niets van je huidige situatie maar wat fijn dat jullie een eigen plekje gaan krijgen.
Hee, wat goed!

Heb je een beetje gevolgd en kan me heel goed voorstellen dat je erg blij bent dat je nu eindelijk weg kunt.

Gefeliciteerd en geniet ervan, samen met je dochter!
quote:Summerdance schreef op 12 november 2010 @ 18:02:

Gefeliciteerd!

Weet je al of er veel aan moet gebeuren?

Dank je!!!

Ik hoop dat er weinig aan moet gebeuren en dat er een goede vloer in ligt, maar dat zie ik a.s. maandag.

Even beknopt mijn situatie. Gescheiden maar nog steeds in een woning met ex. Situatie wordt af en toe steeds grimmiger wat ook niet goed is voor mijn 17 jarige dochter. Je probeert zo veel mogelijk je best te doen om het normaal te houden maar de verwijt sfeer is nog steeds te sterk aanwezig wat soms dus toch weer escaleert in ruzie wat nergens op slaat. Dit is niet vol te houden dus Maatschappelijk Werk ingeschakeld en die vond ook dat het niet langer door kon gaan en die heeft ook bemiddeld bij de woningstichting.

Woningstichting werkt met een lotingssysteem maar ondanks dat ik op elke woning reageerde, mits het 2 slaapkamers had werd ik maar niet uitgeloot.

Dankzij een dijk van een vrouw van Maatschappelijk Werk heb ik nu dus buiten het lotingssysteem om een woninkje gekregen
quote:oranjemuts schreef op 12 november 2010 @ 18:27:

[...]

Dank je!!!

Ik hoop dat er weinig aan moet gebeuren en dat er een goede vloer in ligt, maar dat zie ik a.s. maandag.

Even beknopt mijn situatie. Gescheiden maar nog steeds in een woning met ex. Situatie wordt af en toe steeds grimmiger wat ook niet goed is voor mijn 17 jarige dochter. Je probeert zo veel mogelijk je best te doen om het normaal te houden maar de verwijt sfeer is nog steeds te sterk aanwezig wat soms dus toch weer escaleert in ruzie wat nergens op slaat. Dit is niet vol te houden dus Maatschappelijk Werk ingeschakeld en die vond ook dat het niet langer door kon gaan en die heeft ook bemiddeld bij de woningstichting.

Woningstichting werkt met een lotingssysteem maar ondanks dat ik op elke woning reageerde, mits het 2 slaapkamers had werd ik maar niet uitgeloot.

Dankzij een dijk van een vrouw van Maatschappelijk Werk heb ik nu dus buiten het lotingssysteem om een woninkje gekregen

Wat fijn dat je na zo'n periode weer uit kan kijken naar een fijne rustgevende plek. Je hebt misschien een hele goede Mwerkster gehad die zich voor je heeft ingezet,maar jij hebt ook doorzettingsvermogen als ik het zo lees.

Nu lekker gaan klussen, misschien wat verven, wat leuke foto's van jou en je dochter en het is zo jullie paleisje.
quote:oranjemuts schreef op 12 november 2010 @ 18:27:

[...]

Dank je!!!

Dankzij een dijk van een vrouw van Maatschappelijk Werk heb ik nu dus buiten het lotingssysteem om een woninkje gekregenDan maandag ook maar even een bos bloemen naar die vrouw
quote:Naija_mama schreef op 12 november 2010 @ 18:33:

[...]

Dan maandag ook maar even een bos bloemen naar die vrouw Haha, die krijgt ze sowieso toch wel van mij want ze heeft het verdient. Ook al zou ze het niet voor elkaar krijgen, ze zou doorgaan en alles proberen. Ze is een sterke en ik heb haar ook al gezegd dat ik heel blij met haar ben en dat ze haar werk ontzettend goed doet
quote:Medatative_rose schreef op 12 november 2010 @ 18:32:

[...]

Wat fijn dat je na zo'n periode weer uit kan kijken naar een fijne rustgevende plek. Je hebt misschien een hele goede Mwerkster gehad die zich voor je heeft ingezet,maar jij hebt ook doorzettingsvermogen als ik het zo lees.

Nu lekker gaan klussen, misschien wat verven, wat leuke foto's van jou en je dochter en het is zo jullie paleisje.

Jouw reactie doet me goed over mijn doorzettingsvermogen. Een tijdje terug was ik echt niet zo maar nu vecht ik!!

Ik ervaar dit als een compliment en daar word ik alleen maar weer sterker van
Ik vier kerst in mijn eigen huisje, 3 hoog achter...JOEPIE!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd met je nieuwe huisje. Ik wens je veel inspiratie met het opknappen en mooi maken, dat is altijd weer een avontuur. Veel sterkte en plezier daarmee.
Gefeliciteerd Oranjemuts, geniet ervan!
niks mis met 3 hoog achter! Gefeliciteerd met je nieuwe huisje, moge het snel je thuis zijn!
Ik heb in principe eigenlijk nog nooit alleen geleefd, tenminste niet zonder partner dus alles is nu van MIJ.Maar ook mijn eigen verantwoordelijkheid en mijn eigen keuzes. Mijn keuze van inrichting, mijn keuze van wanneer ik mijn vuilnis buiten zet, mijn keuze wanneer ik samen met dochter wil eten.

Klinkt bij sommigen als de normaalste zaak in de wereld maar voor mij met mijn 45 jaar is het iets nieuws.

EN IK HEB ER ZIN IN!!!!!
fijn hoor, een eigen plekje voor jullie 2tjes.geniet er maar van!!!
quote:oranjemuts schreef op 12 november 2010 @ 18:47:

Ik heb in principe eigenlijk nog nooit alleen geleefd, tenminste niet zonder partner dus alles is nu van MIJ.Maar ook mijn eigen verantwoordelijkheid en mijn eigen keuzes. Mijn keuze van inrichting, mijn keuze van wanneer ik mijn vuilnis buiten zet, mijn keuze wanneer ik samen met dochter wil eten.

Klinkt bij sommigen als de normaalste zaak in de wereld maar voor mij met mijn 45 jaar is het iets nieuws.

EN IK HEB ER ZIN IN!!!!!Goede reden om er een echt vrouwenhuis van te maken, waar jullie samen heerlijk van kunnen genieten.
SUPER!!!

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe stek!

Heel erg veeel geluk voor jullie en voor de mevrouw van MW een
Dank jullie wel allemaal!!

En ja, het wordt een vrouwenhuis haha. Er komt geen man meer in.
Dan wens in je alvast hele fijne kerstdagen in je nieuwe huisje,

en een fantastisch (manloos) 2011.
quote:Jala5 schreef op 12 november 2010 @ 19:00:

Dan wens in je alvast hele fijne kerstdagen in je nieuwe huisje,

en een fantastisch (manloos) 2011.Dank je Jalah5
Gefeliciteerd oranjemuts, wat een fijn nieuws, verse nieuwe start, eigen plek, heerlijk!
quote:oranjemuts schreef op 12 november 2010 @ 18:47:

EN IK HEB ER ZIN IN!!!!!

Wow de energie spat van mijn scherm af..

Leuk om te lezen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat klink je heerlijk positief zeg. Gefeliciteerd met je huisje!!

Enne... een vrouwenhuis, hoe moet ik dat zien? Alleen maar roze muren? ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven