* * * Bar Too Much * * * 188 * * *

12-09-2010 01:26 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Leuke leeftijd hoor, pubers, je blijft lachen



Moest hierdoor ineens weer denken aan de verbazing van Much toen Bieb ongeveer zo oud was en er ineens meiden met tieten op zijn verjaardag kwamen
Alle reacties Link kopieren
Yette, ja, dat van Much weet ik nog!

Zie het helemaal voor me bij jullie nu! Geweldig!

Nou, sterkte met dat pubergedoe en de huiswerkstress!
Alle reacties Link kopieren
Hier was dat ook zo, allemaal mooie meiden om mijn zoon en dat bleef ook zo en is nu nog zo, terwijl hij toch voor mannen gaat, raar hè......

Het lijkt soms wel, alsof dat juist vrouwen aantrekt.....
Alle reacties Link kopieren
Beste waaiwinden hiero......

maar m'n huis staat er gelukkig nog helemaal.....
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht al drie weken op de wasmachinemonteur. Komt hij ook nog eens anderhalf uur te laat.
Alle reacties Link kopieren
Met mannen die voor mannen gaan, kan je heel leuk over mannen praten. Da's wel een voordeel

Mijn kinderen hebben een ompa. Heb ik dat wel eens verteld? We zien hem helaas niet zo vaak meer, het contact verwatert door de dood van opa.
Alle reacties Link kopieren
Een ompa en contact verwatert door opa's dood?

Shoot me, don't got the picture really....
Alle reacties Link kopieren
Ompa is de weduwnaar van Opa, Bloem.

Hem Oma noemen -zoals hij zelf voorstelde- vonden we raar
Alle reacties Link kopieren
Meis, wat vind ik dat cool.....ompa......

Ik zal het vast en zeker aan mijn zoon vertellen, vindt hij zeker weten echt een uivinding.......
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 12 november 2010 @ 22:58:

Ompa is de weduwnaar van Opa, Bloem.

Hem Oma noemen -zoals hij zelf voorstelde- vonden we raar





o, op die fiets!

Sja, alles kan tegenwoordig.

Aan de ene kant gelukkig maar, scheelt een hoop ellende en aan de andere kant vervelend, er schijnen een heleboel mensen het allemaal niet bij te kunnen benen en er ook moeite mee te hebben.

Ik niet, ieder moet fijn doen waar hij of zij gelukkig van\mee wordt.

Zolang je een ander maar in zijn\haar waarde laat, toch?



Mogge,btw! Koffie en croissantje dan maar!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag Barrers,

Ik weet dat niet meer over Bieb en meisjes met tieten..



Leuke tv op Canvas, muziek uit de jaren 80!



Bakkie wrong..
Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag allemaal,



Pubers zijn heerlijk, vooral de discussies die je krijgt...

En als ze dan ook nog maatschappijkritisch beginnen te worden, he he.
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
Ohw , en ik ben net bij de bakker geweest n, dus kan wel wat aanbieden.
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
Nou graag
Alle reacties Link kopieren
Hier loopt de koffie door, alleen Dochter en ik zijn wakker. Kom maar op met het ontbijt Bebke



Oh nee, Miniman is ook wakker.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, Bloem, ik weet niet of het een heleboel ellende scheelt ... er was ook een Oma die geen kant op kon en het allemaal aan moest zien. Het zal je maar gebeuren. Ze heeft er op een gegeven moment gelukkig vrede mee gekregen. Op het laatst heeft ze Opa samen met Ompa verzorgt. Dat was heel mooi.

Maar inmiddels willen Oma en de anderen het niet meer over Ompa hebben. Alleen wij hebben nog contact met hem. Om de boel voor Oma niet op te rakelen, hebben we besloten de kinderen pas te vertellen waar hij vandaan komt, als ze er zelf om vragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik word elke keer uitgelogd, ook raar..zal wel weer een complot wezen..
Alle reacties Link kopieren
En ik ben m'n brievenbussleutel al een week kwijt, ook niet echt handig.
Alle reacties Link kopieren
Vissen met een vleestang Hoef
Alle reacties Link kopieren
Of iemand met een heel klein handje gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor een biertje hoero.
Alle reacties Link kopieren
Welja.

Ik ga eens een boodschappenbriefje maken.
Alle reacties Link kopieren
Heb net tapas gegeten met Jozoon. Ik had wat te vieren.

Bier dan maar!

Proost maisjes!
Alle reacties Link kopieren
Sometimes I feel so happy

Sometimes I feel so sad

Sometimes I feel so happy

But mostly you just make me mad

Baby, you just make me mad



Linger on, your pale blue eyes

Linger on, your pale blue eyes



Thought of you as my mountain top

Thought of you as my peak

Thought of you as everything

I've had but couldn't keep

I've had but couldn't keep



Linger on, your pale blue eyes

Linger on, your pale blue eyes



If I could make the world as pure and strange as what I see

I'd put you in the mirror

I put in front of me

I put in front of me Linger on, your pale blue eyes

Linger on, your pale blue eyes
Alle reacties Link kopieren
Well, I just got into town about an hour ago

Took a look around, see which way the wind blow

Where the little girls in their Hollywood bungalows



Are you a lucky little lady in the City of Light

Or just another lost angel...City of Night

City of Night, City of Night, City of Night, woo, c'mon



L.A. Woman, L.A. Woman

L.A. Woman Sunday afternoon

L.A. Woman Sunday afternoon

L.A. Woman Sunday afternoon

Drive thru your suburbs

Into your blues, into your blues, yeah

Into your blue-blue Blues

Into your blues, ohh, yeah



I see your hair is burnin'

Hills are filled with fire

If they say I never loved you

You know they are a liar

Drivin' down your freeways

Midnite alleys roam

Cops in cars, the topless bars

Never saw a woman...

So alone, so alone

So alone, so alone



Motel Money Murder Madness

Let's change the mood from glad to sadness



Mr. Mojo Risin', Mr. Mojo Risin'

Mr. Mojo Risin', Mr. Mojo Risin'

Got to keep on risin'

Mr. Mojo Risin', Mr. Mojo Risin'

Mojo Risin', gotta Mojo Risin'

Mr. Mojo Risin', gotta keep on risin'

Risin', risin'

Gone risin', risin'

I'm gone risin', risin'

I gotta risin', risin'

Well, risin', risin'

I gotta, wooo, yeah, risin'

Woah, ohh yeah



Well, I just got into town about an hour ago

Took a look around, see which way the wind blow

Where the little girls in their Hollywood bungalows



Are you a lucky little lady in the City of Light

Or just another lost angel...City of Night

City of Night, City of Night, City of Night, woah, c'mon



L.A. Woman, L.A. Woman

L.A. Woman, your my woman

Little L.A. Woman, Little L.A. Woman

L.A. L.A. Woman Woman

L.A. Woman c'mon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven