Libelle-mensen hier?

13-11-2010 11:25 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Weet niet of deze vraag 'mag', maar wat is er gaande op Libelle-forum? Las ergens op Viva dat de mods daar gestopt zijn. Heb gekeken bij Libelle, maar kan er geen touw aan vastknopen. Een open brief met veel rare reacties (o.a. over een dagvaardiging en vage bedreigingen (?) richting elkaar). Plus een mod-topic waar inderdaad al dagen geen mod is geweest....

Wie heeft een bondige samenvatting/uitleg??

Groetjes Hekje (aka de relnicht )
quote:hekje schreef op 13 november 2010 @ 12:11:

[...]

Wow! Dat moet je het wel heeuul bont hebben gemaakt! Paar mensen daar schelden en bedreigen als een dolle en worden blijkbaar niet geband..... Ben jij daadwerkelijk mensen thuis gaan opzoeken om verhaal te halen? ;)

Nee, ik heb alleen spelletjes gespeeld op Libelle.

@Rosanna, ik ben een van de mensen die destijds op Viva een ban kreeg wegens offtopic 'Arrrrr ' doen en die het daarna dus te bont heeft gemaakt bij Libelle.
daar wordt het niet veel duidelijker van, dat waren er zoveel

maar het kan niet anders dan dat ik je "ken"

"gaat nog ff nadenken"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oh we schijnen een vete met libella te hebben....... -zucht-

Geblaf en miauw zou overigens verboden moeten worden. Dat vind ik dan weer wel. Dat is het dan ook wel zo'n beetje . Geen vetes hier lijkt me.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Even 10 postings op dat ene topic gelezen bij Libelle maar nou snap ik wel dat ik geen antwoord heb gekregen van Hoogerhand over mijn klacht over mijn ban. Die zullen aan dat gekijf daar wel een dagtaak hebben. Wat een haat en nijd daar zeg. En ik altijd maar denken dat het daar een stel suffe roomwitte-kabeltrui-breiers waren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
*Eist van Sanoma per direct een IP-scan van alle nieuwe leden om viva-forumbesmetting door dat tuig van Libelle te voorkomen*

mwah, ze hebben het daar voor elkaar gekregen om een volledige pijler te laten sluiten, dus zo suf zijn ze er niet

"gaat even kijken wat er allemaal aan de hand is daar"
wel sympathiek, we krijgen een samenvatting
en als ik de brief lees, kun je hem bijna in zijn geheel overzetten naar hier
quote:rosanna08 schreef op 13 november 2010 @ 12:38:

en als ik de brief lees, kun je hem bijna in zijn geheel overzetten naar hier Mooi geschreven brief.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Minny zit ook op Libelle....
Zo, daar wil je niet zijn.

Ik denk dat ze de messenla daar maar even dicht moeten timmeren. Die gaan elkaar zowat te lijf. Omdat de een links is de ander rechts, de ene is wie ze denkt dat ze zegt dat ze is of toch niet.

Alles wordt op de man gespeeld want *** is het ergste wat op de aarbol rondloopt en **** moet haar bek houden etc.

Kan iemand wat wierrook en kamillethee naar Libelle brengen?
wij zijn echt braaf hier vergeleken bij daaro
quote:kusunum schreef op 13 november 2010 @ 12:51:

Zo, daar wil je niet zijn. Nope, ik blijf lekker hier Dank voor samenvatting SanneV.
Dagvaardigingen, haatmail en blogs, bedreigingen, schelden, NAW gegevens plaatsen, nee het is een gezellig theekransje daar.
quote:kusunum schreef op 13 november 2010 @ 12:51:

Zo, daar wil je niet zijn.

Ik denk dat ze de messenla daar maar even dicht moeten timmeren. Die gaan elkaar zowat te lijf. Omdat de een links is de ander rechts, de ene is wie ze denkt dat ze zegt dat ze is of toch niet.

Alles wordt op de man gespeeld want *** is het ergste wat op de aarbol rondloopt en **** moet haar bek houden etc.

Kan iemand wat wierrook en kamillethee naar Libelle brengen?En de Viva posters maar denken dat het suffe wijven waren
quote:Boro schreef op 13 november 2010 @ 11:32:

Dan moet je een libelle nickname maken, dus niet Hekje, want dat kunnen ze naar hier herleiden, maar bijv : "WitteKabeltruiPatroon666" . En dan eerst als een gek alle topics afgaan, glitterplaatjes plakken, Hét recept voor boerenkool geven. De tip geven aan iemand in de overgang. Doe dat een uurtje of 2. Ga je daarna eens mengen in de discussie, stel vragen.

Dan wachten wij hier met zijn allen op jou. Laten we zeggen 16.00 uur vanmiddag.

Okay ?

Sterkte meis. En succes daar in het Hol van de Libelle.
Wat hebben wij een leuk forum hier bij Viva ,

het is echt erg daar, heb de openbrief topic even doorgenomen.

Maar: eigenlijk niet normaal meer, daar is niet een oude Nick noemen, nee met echt persoonlijke gegevens wordt daar gestrooid.

Dus voor alle mensen die wel zin hebben in een echt goede rel:

hup naar de draakjes, die kunnen vliegen.
quote:Enn schreef op 13 november 2010 @ 12:11:

Hey blongblingpistool blaf en dram jij ook op de libelle?Ik ben wel op Libelle maar of ik blaf en dram? Dat zou ik mezelf toch niet willen toedichten.
quote:rosanna08 schreef op 13 november 2010 @ 12:38:

en als ik de brief lees, kun je hem bijna in zijn geheel overzetten naar hier

Doen!!!!!!

Andere leuke ranzige Libelle details, gooi maar in de groep

*is te lui om er naar te gaan zoeken*

Libelle = tokkie tijdschrift, dat blijkt maar weer
quote:quattro35 schreef op 13 november 2010 @ 13:33:

[...]

Doen!!!!!!

Andere leuke ranzige Libelle details, gooi maar in de groep

*is te lui om er naar te gaan zoeken*

Libelle = tokkie tijdschrift, dat blijkt maar weer ja daaag, je gaat zelf maar zoeken! hint: open brief

oh en ze hebben daar een calimerosmiley, diewilhierook!!
quote:Zamirah schreef op 13 november 2010 @ 12:50:

Minny zit ook op Libelle....Ik dacht dat je een geintje maakte, maar het is echt waar!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wow, da's echt trailertrash daar op Libelle! Ik dacht dat de Viva-forummerts het soms bont maakten, maar die vete daar... Volgens mij zit je in de Gazastrook zowat veiliger.

*Rilt nog even na en blijft lekker hier*
Dus voor de echte hardcore rellen zitten we niet eens op het goede forum, maar moeten we naar Libelle, of all places?
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 13 november 2010 @ 13:50:

Dus voor de echte hardcore rellen zitten we niet eens op het goede forum, maar moeten we naar Libelle, of all places? egwel
quote:Maleficent schreef op 13 november 2010 @ 13:50:

Dus voor de echte hardcore rellen zitten we niet eens op het goede forum, maar moeten we naar Libelle, of all places?

Sommigen inmiddels bij Viva beland lees ik net, oa ene 'vieze Joseetje uit het ballenbad'.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven