Libelle-mensen hier?

13-11-2010 11:25 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Weet niet of deze vraag 'mag', maar wat is er gaande op Libelle-forum? Las ergens op Viva dat de mods daar gestopt zijn. Heb gekeken bij Libelle, maar kan er geen touw aan vastknopen. Een open brief met veel rare reacties (o.a. over een dagvaardiging en vage bedreigingen (?) richting elkaar). Plus een mod-topic waar inderdaad al dagen geen mod is geweest....

Wie heeft een bondige samenvatting/uitleg??

Groetjes Hekje (aka de relnicht )
alleen ben ik die José nog nooit hier tegengekomen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Maleficent schreef op 13 november 2010 @ 13:50:

Dus voor de echte hardcore rellen zitten we niet eens op het goede forum, maar moeten we naar Libelle, of all places?

Gaat een wereld voor je open daar.

Dat de angels niet zielsgelukkig met ons zijn. Hier nog geen bedreigingen en rechtzaken voor mijn kiezen gehad. In vergelijking zijn wij de lieverdjes van de klas. Daar hebben ze wel leukere icoontjes. Ik wil meer Maike icoontjes hier maar ja, wij hebben icoontjes die toch beter niet kan gebruiken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:rosanna08 schreef op 13 november 2010 @ 13:55:

alleen ben ik die José nog nooit hier tegengekomen Ballenbak voor de Libella's dacht ik. Ik heb haar wel eens gezien.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Gosje, ik zal eens tegen mijn moeder zeggen hoe het eraan toe gaat op het forum van het blad waar ze al 40 jaar lid van is
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:hekje schreef op 13 november 2010 @ 13:54:

[...]

Sommigen inmiddels bij Viva beland lees ik net, oa ene 'vieze Joseetje uit het ballenbad'.....

Schijnen er hier meer onderkoffer te zijn.

Eng idee.

Zitten daar ook behoorlijk naar elkaar te wijzen
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 13 november 2010 @ 13:56:

[...]

Zitten daar ook behoorlijk naar elkaar te wijzen klopt, heb ze daar net ook even op gewezen
quote:rosanna08 schreef op 13 november 2010 @ 13:58:

[...]

klopt, heb ze daar net ook even op gewezen En, wordt het gewaardeerd?
quote:calvijn1 schreef op 13 november 2010 @ 13:56:

[...]

Schijnen er hier meer onderkoffer te zijn.

Eng idee.Eng? Van hier zitten er toch ook meer dan een paar onderkoffer elders? Wat is er eng aan?
Vind het serieus sneu voor diegenen die hier gepermaband zijn en nu noodgedwongen bij Libelle hun dagen moeten slijten.
Die toon daar..brrrrrrrrrr....
anoniem_79971 wijzigde dit bericht op 13-11-2010 14:04
Reden: Wil geen ban hier!!!!!
% gewijzigd
quote:BlingBlingGun schreef op 13 november 2010 @ 14:00:

[...]

Eng? Van hier zitten er toch ook meer dan een paar onderkoffer elders? Wat is er eng aan?

Het stoken en vals beschuldigen vind ik een eng idee.

eng als in naar
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wijsheid komt met de jaren he.

Over 20 jaar blaffen wij elkaar ook allemaal zo af
quote:Maleficent schreef op 13 november 2010 @ 13:59:

[...]

En, wordt het gewaardeerd? ik ga ff voor je kijken, maar ik vermoed van niet
quote:Maleficent schreef op 13 november 2010 @ 14:04:

Hmmm dan toch maar liever een topic "blaffen en miauwen" ik wil er dan zelfs glitter voor opzoeken.

Een likje en pootje van Enn

*woef*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
nog geen reactie
quote:Maleficent schreef op 13 november 2010 @ 14:04:

en ik ook maar denken dat wijsheid met de jaren komt.
Ehm... ik wil dat open brief topic op libelle lezen, en na de eerste pagina krijg ik alleen maar foutmeldingen.. Topic weer weg of zo?
De open brief is nu weg.
quote:Veronicas schreef op 13 november 2010 @ 14:13:

Ehm... ik wil dat open brief topic op libelle lezen, en na de eerste pagina krijg ik alleen maar foutmeldingen.. Topic weer weg of zo?Ik heb zomaar het vermoeden dat het beleid ongeveer zo gaat als hier dus dat er niet nagepraat mag worden en dat off-topics worden verwijderd enzo.
quote:Maleficent schreef op 13 november 2010 @ 14:15:

[...]

Ik heb zomaar het vermoeden dat het beleid ongeveer zo gaat als hier dus dat er niet nagepraat mag worden en dat off-topics worden verwijderd enzo.

Lekker rustig toch? Een rel in de kiem smoren en alle raddraaiers gewoon er uit flikkeren.

*houd zich voor de rest ver van de rel hier*
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 november 2010 @ 12:45:

[...]

Mooi geschreven brief.

An sich vind ik het een mooie brief maar wil mij hier helemaal van distantieren (puntjes op e doet het niet).

Afgezien dat ze elkaar kapot maken, hebben ze op diverse sites ook een persoonlijke haatblogs richting Naomi. Waar ik nu opeens lees (oorspronkelijke posting had ik gelezen) dat ze ook nog onschuldige families hebben gedupeerd die geen familie van Naomi waren. Maar al waren ze dat wel, het gaat mij mijlenver ver ver tever. Ik kan hier geen begrip voor hebben. En ook zie ik de zin niet in om iemand het leven zuur te maken. Die waarschijnlijk ook vast zit aan orders van bovenaf.

Ik mag hopen dat al die mensen die daar nu mee bezig zijn zelf eens zullen bezinnen, wat als het hen overkomt bij de baan waar je werkt. Dit is echt asociaal gedrag.

We praten hier over een forum (hier is dan even Libelle) wat gratis is en net als hier, je kan onvergelijkt zijn over het beleid. Dat zijn we hier ook. Maar al die bedreigingen richting Naomi en haar familie, ik vind dat schrikbarend. Meen ik echt.

Het is dus niet om het beleid goed te praten maar wat er daar gebeurd, mijn mond valt open.
ja opeens was het weg.

te veel aandacht gekregen??? (terwijl volgens mij de brief al sinds woensdag bij de draken stond).
quote:Boro schreef op 13 november 2010 @ 11:29:

[...]

Noem je mij nou een Mietje ? Ben je nou helemaal besodemietert. Met je achterlijke naam. En je stomme ava. ( BJ is echt zó 2001 ) Tsk. Ik ga je soe-en. Trut.Ik heb je gemeld.
quote:Boro schreef op 13 november 2010 @ 11:29:

[...]

Noem je mij nou een Mietje ? Ben je nou helemaal besodemietert. Met je achterlijke naam. En je stomme ava. ( BJ is echt zó 2001 ) Tsk. Ik ga je soe-en. Trut.Ik heb je gemeld.
quote:Zanne schreef op 13 november 2010 @ 14:19:

[...]

Ik heb je gemeld.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven