Verflucht in meterkast

13-11-2010 21:35 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom net thuis na een etentje, en er hangt een hele rare lucht in een deel van mijn huis. Het lijkt heel sterk op een verflucht en is het sterkst in de meterkast. Ik heb niks met verf gedaan en in de ruimte waar wat verfblikken staan, ruik ik niks. Weet iemand waar die geur vandaan kan komen? Kan het zijn dat dit via een ander huis (woon in een flatje, een benedenwoning) binnenkomt?
Ruik je geen gas?
Nee het is echt een ander soort lucht.
Heb je misschien (onder)buren die vandaag geklust hebben?
woon je onder mij ??

ik heb nl geverfd vandaag...

Ik heb ook wel eens gekke luchtjes geroken bij mij in de flat.... Als de buurjongen blowend over de gang liep, kwam de stank zo onder mijn voordeur door... In de wc kan ik trouwens ruiken wat de buren ah koken zijn... (de luchtkokers oid in oude appartementen komen allemaal op elkaar uit)

En zingen moet ik niet onder de douche doen.... Ik kan nl ook mijn buren horen !!
het kan vocht zijn.

dit wil nog wel eens naar verflucht ruiken.
De muren langs leidingen zijn meestal niet luchtdicht, sterker nog, er zit vaak best wat ruimte tussen. Als je onder- of bovenburen hebt, zou ik denken dat daar je verflucht vandaan komt. Ah, ik lees nu goed: je hebt bovenburen. Ik denk dat ze geverfd hebben
Haha volgens mij hebben mijn bovenburen geen konijntje, wel een kat en honden

Ja ik ging stiekem al even kijken bij mijn bovenburen maar daar brandt geen licht meer dus zal maar niet meer aanbellen. Het trekt nu wel weg nu ik een raampje extra heb open gezet (of ik ruik het gewoon niet meer, dat kan ook nog natuurlijk )
Nou dan zal dat de oplossing zijn, ga ik morgen even hun eindresultaat bewonderen
Dit is wel heul apart.....ik had hier ook last van vandaag.....

Hier ook niets te verven op het moment, dus vermoed ook dat er een benedenbuur aan het verven is of zo...
misschien woon jij bij Jipsel in de flat?
Vroeger kon ik daar altijd precies ruiken wat de buren beneden aten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven