Hoe verover ik hem?
zaterdag 13 november 2010 om 21:58
Soms zijn mannen zo anders. Zo anders, dat ik er zelfs gek van word. Het zit namelijk zo:
Ik ken een jongen van school, sinds de eerste dag ben ik hem aan het ''onderzoeken''. Ik vind hem vanaf de eerste dag al interessant. Nu is school al een tijdje gaande en heb ik zijn nummer, msn en zijn hyves. Uiteraard heb ik via alle wegen al communicatie met hem verricht. Ik heb hem zelfs verteld dat ik hem leuk vind, maar met alles wat ik zeg tegen hem, zo lief mogelijk, smst hij mij nooit, spreekt hij mij nooit aan op msn en daarbij reageert hij ook niet altijd op mijn smsjes.
Jongens..
Waarom doen mannen nooit leuk mee? Waarom geven ze je geen aandacht terug, die ik hem geef? Hoe kan ik hem veroveren?
Ik ken een jongen van school, sinds de eerste dag ben ik hem aan het ''onderzoeken''. Ik vind hem vanaf de eerste dag al interessant. Nu is school al een tijdje gaande en heb ik zijn nummer, msn en zijn hyves. Uiteraard heb ik via alle wegen al communicatie met hem verricht. Ik heb hem zelfs verteld dat ik hem leuk vind, maar met alles wat ik zeg tegen hem, zo lief mogelijk, smst hij mij nooit, spreekt hij mij nooit aan op msn en daarbij reageert hij ook niet altijd op mijn smsjes.
Jongens..
Waarom doen mannen nooit leuk mee? Waarom geven ze je geen aandacht terug, die ik hem geef? Hoe kan ik hem veroveren?
zaterdag 13 november 2010 om 22:53
zaterdag 13 november 2010 om 22:54
quote:wallace schreef op 13 november 2010 @ 22:53:
[...]
Wat doe jij als iemand je als een guppie aanstaart? (ok, jij opent een topic op viva) De meesten die dit overkomt kijken terug. wat moet je anders?Hij staart mij aan, waardoor ik me gevleid voel en hem leuk begin te vinden. Het komt niet vanuit mij,.
[...]
Wat doe jij als iemand je als een guppie aanstaart? (ok, jij opent een topic op viva) De meesten die dit overkomt kijken terug. wat moet je anders?Hij staart mij aan, waardoor ik me gevleid voel en hem leuk begin te vinden. Het komt niet vanuit mij,.
zaterdag 13 november 2010 om 22:54
quote:Jannette123 schreef op 13 november 2010 @ 22:52:
[...]
Omdat hij geen verlegen boy is, maar juist een arrogante.
Daar kan ik toch niet tegenop.
Maar weet je, het moet vanzelf gaan, dus ik wacht op een goed moment.
Hihi.Succes met wachten. Hou je ons op de hoogte? Ben heel erg benieuwd of hij de stoute schoenen durft aan te trekken.
[...]
Omdat hij geen verlegen boy is, maar juist een arrogante.
Maar weet je, het moet vanzelf gaan, dus ik wacht op een goed moment.
Hihi.Succes met wachten. Hou je ons op de hoogte? Ben heel erg benieuwd of hij de stoute schoenen durft aan te trekken.
zaterdag 13 november 2010 om 23:01
Zijn jullie nog jong?
Toen ik nog op school zat reageerde ik (man) ook nauwelijks op aandacht.
Zelfs niet toen een meisje tegen mij zei dat ze graag een keer met we "slowen" wilde.
("slowen" was de voorloper van het "schuren". Bij slowen omarmen/knuffelen de partners elkaar. Dit voor de jonkies op 't forum. Zo, nu houdt deze ouwe vent weer z'n mond).
Zelfs niet toen een meisje tegen mij zei dat ze graag een keer met we "slowen" wilde.
("slowen" was de voorloper van het "schuren". Bij slowen omarmen/knuffelen de partners elkaar. Dit voor de jonkies op 't forum. Zo, nu houdt deze ouwe vent weer z'n mond).
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
zaterdag 13 november 2010 om 23:01
quote:Jannette123 schreef op 13 november 2010 @ 22:54:
[...]
Hij staart mij aan, waardoor ik me gevleid voel en hem leuk begin te vinden. Het komt niet vanuit mij,.
Dit strookt niet helemaal met je OP, waarin je schrijft:
quote:sinds de eerste dag ben ik hem aan het ''onderzoeken''. Ik vind hem vanaf de eerste dag al interessant.
[...]
Hij staart mij aan, waardoor ik me gevleid voel en hem leuk begin te vinden. Het komt niet vanuit mij,.
Dit strookt niet helemaal met je OP, waarin je schrijft:
quote:sinds de eerste dag ben ik hem aan het ''onderzoeken''. Ik vind hem vanaf de eerste dag al interessant.
zaterdag 13 november 2010 om 23:02
quote:haarklover schreef op 13 november 2010 @ 23:01:
Zijn jullie nog jong?
Haha grappig, om van die leuke versier historische verhalen te horen.
Maar ja, wij zijn nog wel jong ja.
Zijn jullie nog jong?
Haha grappig, om van die leuke versier historische verhalen te horen.
Maar ja, wij zijn nog wel jong ja.
zaterdag 13 november 2010 om 23:03
zaterdag 13 november 2010 om 23:23
quote:haarklover schreef op 13 november 2010 @ 23:01:
Zijn jullie nog jong?
ik ken het slowen ook nog wel hoor, dat deden we in de soos met een glas ranja.
@TO, volgens mij heb jij lef genoeg om hem face tot face te vragen of hij zin heeft om wat leuks te gaan doen.
Hoe sneller je weet of hij je wel of niet ziet zitten,hoe sneller je klaar bent met dat onderzoekje van je.
Zijn jullie nog jong?
ik ken het slowen ook nog wel hoor, dat deden we in de soos met een glas ranja.
@TO, volgens mij heb jij lef genoeg om hem face tot face te vragen of hij zin heeft om wat leuks te gaan doen.
Hoe sneller je weet of hij je wel of niet ziet zitten,hoe sneller je klaar bent met dat onderzoekje van je.