Hoe snel kun je terecht voor een abortus.
zaterdag 13 november 2010 om 23:23
zaterdag 13 november 2010 om 23:26
Sneller kan niet. Je bent verplicht die week bedenktijd te krijgen, omdat men wil voorkomen dat een overhaaste en onbesuisde beslissing tot spijt en allerlei ([psychische) problemen gaat leiden. Een abortus is een ingreep die potentieel de rest van je leven kan beïnvloeden. Men verwacht dus dat je er goed over nadenkt.
Bovendien, mits je nog ruim onder de 12 weken zit, maakt die ene week toch niet meer uit?
Mag ik vragen wat de reden is dat je er zo'n haast mee hebt? (mag ook per PB als je wilt praten, ik heb een groot luisterend oor)
Bovendien, mits je nog ruim onder de 12 weken zit, maakt die ene week toch niet meer uit?
Mag ik vragen wat de reden is dat je er zo'n haast mee hebt? (mag ook per PB als je wilt praten, ik heb een groot luisterend oor)
zaterdag 13 november 2010 om 23:26

zondag 14 november 2010 om 02:42
zondag 14 november 2010 om 08:43
zondag 14 november 2010 om 09:04
Ligt er aan, of het een overtijdbehandeling is, of niet.
Bij overtijdbehandeling heb je die verplichte wachttijd niet.
Op zich zou ik bij twijffel altijd een afspraak maken bij de kliniek, omdat je soms een paar weken moet wachten wegens drukte. Afzeggen kan altijd nog nietwaar.
L3ien, heel veel sterkte, je zal waarschijnlijk enorm opgelucht zijn als het achter de rug is.
Bij overtijdbehandeling heb je die verplichte wachttijd niet.
Op zich zou ik bij twijffel altijd een afspraak maken bij de kliniek, omdat je soms een paar weken moet wachten wegens drukte. Afzeggen kan altijd nog nietwaar.
L3ien, heel veel sterkte, je zal waarschijnlijk enorm opgelucht zijn als het achter de rug is.
zondag 14 november 2010 om 09:05
quote:Nammma schreef op 14 november 2010 @ 07:12:
Ik begin de 22ste met nieuw werk en wil het voor die tijd achter de rug hebben.
Eerlijk gezegd vind ik dit nogal kil overkomen....alsof je het over een zakelijk iets hebt...
Nou en.
Als je de beslissing genomen hebt, wil je het ook zo snel mogelijk achter de rug hebben. Wie ben jij om in haar hoofd te kijken, of ze het wel erg genoeg vindt.
Ik begin de 22ste met nieuw werk en wil het voor die tijd achter de rug hebben.
Eerlijk gezegd vind ik dit nogal kil overkomen....alsof je het over een zakelijk iets hebt...
Nou en.
Als je de beslissing genomen hebt, wil je het ook zo snel mogelijk achter de rug hebben. Wie ben jij om in haar hoofd te kijken, of ze het wel erg genoeg vindt.
zondag 14 november 2010 om 09:11
quote:Saaar schreef op 13 november 2010 @ 23:26:
Na je gesprek is het verplicht om 5 dagen bedenktijd te hebben.
En dat is maar goed ook.
De meeste vrouwen hebben er echt wel over nagedacht voor ze de afspraak maken.
Het idee dat vrouwen van die enorme dozen zijn, die impulsief even een abortus gaan halen en dus gedwongen moet worden om na te denken, want anders doen ze het zelf niet.
Vind ik stuitend.
Na je gesprek is het verplicht om 5 dagen bedenktijd te hebben.
En dat is maar goed ook.
Het idee dat vrouwen van die enorme dozen zijn, die impulsief even een abortus gaan halen en dus gedwongen moet worden om na te denken, want anders doen ze het zelf niet.
Vind ik stuitend.
zondag 14 november 2010 om 09:20
quote:blablalizz schreef op 14 november 2010 @ 09:15:
kent iemand dat men de gevolgen van een daad moeten nemen
ik vind dit heel erg!
zijn zoveel mensen die wel graag een kind willen
en jij laat zomaar ..... ja het zegt al genoeg!Wat zegt het dan?
kent iemand dat men de gevolgen van een daad moeten nemen
ik vind dit heel erg!
zijn zoveel mensen die wel graag een kind willen
en jij laat zomaar ..... ja het zegt al genoeg!Wat zegt het dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 14 november 2010 om 09:25
quote:StabiloBoss schreef op 14 november 2010 @ 09:11:
[...]
Vind ik stuitend.Ze zullen er zijn echter mijn overtuiging is ook dat iemand die tot een keuze als abortus komt veelal lang en veel heeft nagedacht. In het geval van TO blijkt dit uit haar eerste topic.
[...]
Vind ik stuitend.Ze zullen er zijn echter mijn overtuiging is ook dat iemand die tot een keuze als abortus komt veelal lang en veel heeft nagedacht. In het geval van TO blijkt dit uit haar eerste topic.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.