3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he

Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!

Veel plezier!!!

Sjee Bam... ik lees nu pas een heel klein stukje van het hoe en waarom...

*trommelt de 3000-knokploeg bij elkaar*

Pas uit he LM!!
Goeiemorgen!
Goeiemorgen Appeltje.. jij was ook al vroeg op!

Ik werd wakker-gemauwd door Rakker, die vond dat hij NU brokjes mocht

En die andere twee liepen er met een heel schijnheilig koppie omheen, met een blik van: IK heb niet gemauwd!
Das niet zo aardig van Rakker
[quote]Bianca40 schreef op 14 november 2010 @ 08:54:

Ik werd wakker-gemauwd door Rakker, die vond dat hij NU brokjes mocht

Voor Bi

MIAUW
Ik kwam er achter dat de Rakker die bij vriend rondloopt doof geworden is. Ik vind het zielig ,maar het beest heeft er geen last van .
Ik zit op een ander topic te lezen, vind echt iedereen het normaal om je hond in een bench te stoppen.,Tsssss voed dat beest normaal op, wat een onzin zeg.

Zo dat ben ik ook weer kwijt,!
En Rakker ligt nu met een heerlijk volgevreten pens te slapen.... op MIJN plek!!!

Bankje... ik heb eens bij mensen gewerkt die hadden een kat die blind en doof was. Zijn snorharen waren helemaal krom naar voren gegroeid zodat hij tijdig voelde als hij ergens aan dreigde te lopen! Als ik hem wilde aaien tikte ik hem eerst heel zachtjes aan, dan laten snuffelen aan mn hand en dan aaide ik hem pas.
Luun... ik ben het met je eens! Het enige wanneer ik een bench goed vind is als er kleine kinderen in de buurt zijn die de hond niet met rust laten, dan heeft ie een plekkie om zich terug te trekken.
ηεε μιξν λεττερτξεσ ζιξν ιν δε ςαρ???

Ow nu weer normaal..

Moggeh Bank en Appel.

Dove katten zijn niet zielug hoor Bankje, ze zijn alleen doof.
goeiemorgen!

BAM: wat een k*tzooi met LM.
Deze rooie je weet wel kater heeft ook staar aan 1 oog Volgens vriend is er zolang hij nog op de aanrecht kan springen en de voer-en kattebak kan vinden niks aan de hand.
Hoi Friez
quote:Bianca40 schreef op 14 november 2010 @ 09:17:

Luun... ik ben het met je eens! Het enige wanneer ik een bench goed vind is als er kleine kinderen in de buurt zijn die de hond niet met rust laten, dan heeft ie een plekkie om zich terug te trekken.Hehe, ik vroeg me al of ik gek aan het worden was, maar nu weet ik dat jij ook gek bent
Dat maakt het een stuk prettiger om gek te zijn... wetende dat we niet de enigen zijn

Mogge Friezzzz
Goeiemorgen wakkerworders!
Ik vind een hond in de bench ook zielig Luun!

Dat hoort niet!
Ik snap dat ook niet hoor, Luun. Lijkt mij idd een geval van een juiste opvoeding. Wanneer je je hond een hele dag moet opsluiten in een bench, dan is dat, meestal, je eigen schuld.
Er moet me iets van het hart en ik wil het niet in IBI dr topic doen.

IBI als je dit leest en je wilt dat ik het weghaal moet je het zeggen!

Er wordt in haar topic gereageerd alsof HIH het niet gaat redden... ik lees wel uit IBI dr posts dat zijn toestand zorgelijk is... heel zorgelijk...

pfff.... er moeten toch nog mogelijkheden zijn, er moet toch nog hoop zijn?
Dit is Scratch, blinde kat uit het asiel waar ik gewerkt heb, echte buitenkat, nog nooit binnengeweest, en harstikke gelukkig.

Wat een tijger Luun! Hij ziet er heel tevreden uit, maar dat komt ook omdat het net lijkt of hij met zn oogjes dicht ligt te spinnen.
Ja dat las ik ook Bi, pfff moelijk hoor. Maar ik denk dat je altijd hoop moet houden.

Sterke vrouw Iebie
*
We zijn hier allemaal gek

(thanks Appel en Friez)
Thanxxx Bankje... ik heb het gelezen.

Pfff.. klinkt inderdaad niet goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven