3000 + deel 74!!!!!!
zondag 14 november 2010 om 13:12
[quote]himalaya schreef op 14 november 2010 @ 09:37:
- hal en trappenhuis schoonmaken
- belastingpapieren invullen (10 minuten werk, maar ik moet 150 euro bijbetalen dus ik stel het uit, alsof het dan verdwijnt...)
lukt niet want ik heb wel een nieuwe inlogcode van DIgid maar ben mijn gebruikersnaam vergeten
- was draaien en andere opvouwen én opruimen
- stofzuigen
- plantjes watergeven en een verlepsia weggooien
- snoertje zoeken
- bezwaarschrift parkeerbon opstellen (en dan een nachtje laten rusten, zodat de scherpe kantjes er af gaan)
- verschillende mails sturen
- oogsten en zaaien
- administratie uitzoeken
- stofzuigen en de keuken dweilen
Nu met een pot thee en een zakje marsepeinen aardappeltjes even forummen
- hal en trappenhuis schoonmaken
- belastingpapieren invullen (10 minuten werk, maar ik moet 150 euro bijbetalen dus ik stel het uit, alsof het dan verdwijnt...)
lukt niet want ik heb wel een nieuwe inlogcode van DIgid maar ben mijn gebruikersnaam vergeten
- was draaien en andere opvouwen én opruimen
- stofzuigen
- plantjes watergeven en een verlepsia weggooien
- snoertje zoeken
- bezwaarschrift parkeerbon opstellen (en dan een nachtje laten rusten, zodat de scherpe kantjes er af gaan)
- verschillende mails sturen
- oogsten en zaaien
- administratie uitzoeken
- stofzuigen en de keuken dweilen
Nu met een pot thee en een zakje marsepeinen aardappeltjes even forummen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 14 november 2010 om 13:40
zondag 14 november 2010 om 14:06
Bi, huis zoeken voor je stiefdochter?
Hima, je kunt pas bezwaar maken als je de naheffing hebt ontvangen. Nu heb je alleen nog maar de aankondiging.
BAM, wat een l*l en wat zal jij onrustig zijn.
Bankje ik heb je bericht niet gelezen maar
Ik zal zo IBI's topic even bijlezen.
Chooc, niet terug sturen hoor dat paard. Ik heb ze niet nodig.
Je magnoliaboom zou ik trouwens verkopen, levert veel centjes op. Op je land doet hij niets en levert hij ook niets op. Ik stuur je wel een andere boom vanmiddag die wel wat doet op je land.
En ik doe niet mee aan de lijstjes. Wat ik moet doen, doe ik en verder doe ik waar ik zin in heb. En dat is op zondag meestal niet zo veel dus.
Minigravin zit op de deurmat haar chocoladekruidnootjes op te vreten. Ze zijn al bijna op. Lekker ding, nu heeft ze hele vieze vingers van de chocola. Geloof dat ik maar een bench voor haar aanschaf......
Hima, je kunt pas bezwaar maken als je de naheffing hebt ontvangen. Nu heb je alleen nog maar de aankondiging.
BAM, wat een l*l en wat zal jij onrustig zijn.
Bankje ik heb je bericht niet gelezen maar
Ik zal zo IBI's topic even bijlezen.
Chooc, niet terug sturen hoor dat paard. Ik heb ze niet nodig.
Je magnoliaboom zou ik trouwens verkopen, levert veel centjes op. Op je land doet hij niets en levert hij ook niets op. Ik stuur je wel een andere boom vanmiddag die wel wat doet op je land.
En ik doe niet mee aan de lijstjes. Wat ik moet doen, doe ik en verder doe ik waar ik zin in heb. En dat is op zondag meestal niet zo veel dus.
Minigravin zit op de deurmat haar chocoladekruidnootjes op te vreten. Ze zijn al bijna op. Lekker ding, nu heeft ze hele vieze vingers van de chocola. Geloof dat ik maar een bench voor haar aanschaf......
zondag 14 november 2010 om 14:33
quote:Gravinnetje schreef op 14 november 2010 @ 14:06:
Gaat dit over mijn parkeerbon?
Of mijn belastingaangifte? Daar heb ik geen aangifte gedaan omdat ik dat niet hoefde én berekend had dat ik 150 euro zou moeten betalen. Van de week kreeg ik de melding dat ik wél aangifte moet doen, voor 1 januari.
Maar omdat ik mijn inlognaam niet meer weet moet ik eerst wachten tot mijn nieuw aangevraagde DigiD verlopen is, en dan weer een nieuwe aanvragen. Je kunt het niet via mailreply oid opvragen.
Gaat dit over mijn parkeerbon?
Of mijn belastingaangifte? Daar heb ik geen aangifte gedaan omdat ik dat niet hoefde én berekend had dat ik 150 euro zou moeten betalen. Van de week kreeg ik de melding dat ik wél aangifte moet doen, voor 1 januari.
Maar omdat ik mijn inlognaam niet meer weet moet ik eerst wachten tot mijn nieuw aangevraagde DigiD verlopen is, en dan weer een nieuwe aanvragen. Je kunt het niet via mailreply oid opvragen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje