3000 + deel 74!!!!!!
zondag 14 november 2010 om 15:33
Jullie pand is toch van die arrogante makelaar die geen NVM heeft? Oh met de AE ipv de normale AA?
En de schoenenboer stopt? Nah die heeft het niet lang volgehouden, niet zo gek natuurlijk met al 2 schoenenboeren waarvan de 1 voorziet in schoenen voor iedere portemonee en 1 die voorziet in speciale voeten (lees de mijne en die van Minigravin).
Waar willen jullie heen? Al enig idee? En huren neem ik aan?
En de schoenenboer stopt? Nah die heeft het niet lang volgehouden, niet zo gek natuurlijk met al 2 schoenenboeren waarvan de 1 voorziet in schoenen voor iedere portemonee en 1 die voorziet in speciale voeten (lees de mijne en die van Minigravin).
Waar willen jullie heen? Al enig idee? En huren neem ik aan?
zondag 14 november 2010 om 15:42
Klopt Vin.. die met AE inderdaad. Ik heb er altijd al een rotgevoel over gehad om via hen te huren... maar Bianco vond/vindt dit huis heel gaaf... mijn huis is het nooit geweest.
We hebben een heel gaaf huis op het oog, ook weer via en makelaar, maar dan via een goeie. Ik vind het iets te duur dus Bianco gaat morgen even bellen om te kijken of er wat aan de prijs gedaan kan worden... en om te vragen of het geen overbruggingsverhuur is. Als we dat huis krijgen dan wil ik een GROTE hond
Ik ga mn post hierboven even weghalen, beetje te herkenbaar.
We hebben een heel gaaf huis op het oog, ook weer via en makelaar, maar dan via een goeie. Ik vind het iets te duur dus Bianco gaat morgen even bellen om te kijken of er wat aan de prijs gedaan kan worden... en om te vragen of het geen overbruggingsverhuur is. Als we dat huis krijgen dan wil ik een GROTE hond
Ik ga mn post hierboven even weghalen, beetje te herkenbaar.
zondag 14 november 2010 om 15:45
zondag 14 november 2010 om 16:37
Oke, nog nooit van gehoord, is maar goed ook denk ik. Hij komt van origine hier dus ook vandaan? Wellicht kent Graaf hem wel (ik kom hier niet vandaan natuurlijk). Waar gaat hij nu wonen dan?
Hij zat wel lekker daar dan met een school vlakbij.......
En waar is het andere huis dat je op het oog hebt?
Geef maar een seintje als rondom10 komt, wil ik wel zien dan.
Hij zat wel lekker daar dan met een school vlakbij.......
En waar is het andere huis dat je op het oog hebt?
Geef maar een seintje als rondom10 komt, wil ik wel zien dan.
zondag 14 november 2010 om 16:48
Nou ben ik wel nieuwsgierig zeg! Graaf is 2 jaar jonger, zijn broer heeft dezelfde leeftijd.
Blijft trouwens een moeilijk onderwerp. Als iemand zijn straf er op zit (hoe belachelijk ze soms ook zijn en krijg je vaak voor fraude een hogere straf) dan moet iemand toch ergens gaan wonen. Het verleden onthullen geeft iemand geen eerlijke start maar het niet onthullen is ook weer zo wat. Sommige misdaden (of mensen) zijn niet af te leren of te behandelen.
Blijft trouwens een moeilijk onderwerp. Als iemand zijn straf er op zit (hoe belachelijk ze soms ook zijn en krijg je vaak voor fraude een hogere straf) dan moet iemand toch ergens gaan wonen. Het verleden onthullen geeft iemand geen eerlijke start maar het niet onthullen is ook weer zo wat. Sommige misdaden (of mensen) zijn niet af te leren of te behandelen.
zondag 14 november 2010 om 16:54
Ja iets dichterbij Vin... wel 2 hele minuten lopen
Ik vind dat ook een moeilijk onderwerp Vin.. maar wat me het meest verbaasde was dat die vrienden van ons vertelden dat hij wel begeleiding kreeg toen hij net vrij was... en medicatie. Maar dat dat op een gegeven moment gestopt is (omdat het goed ging).
Of het waar is weet ik niet... maar dan is hij in feite zelf ook slachtoffer, want de hulpverlening heeft gehaperd.
Ik vind dat ook een moeilijk onderwerp Vin.. maar wat me het meest verbaasde was dat die vrienden van ons vertelden dat hij wel begeleiding kreeg toen hij net vrij was... en medicatie. Maar dat dat op een gegeven moment gestopt is (omdat het goed ging).
Of het waar is weet ik niet... maar dan is hij in feite zelf ook slachtoffer, want de hulpverlening heeft gehaperd.