Entertainment alle pijlers

Supernatural Seizoen 6

13-11-2010 00:21 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb lang lang geleden een topic over deze serie geopend maar ben de enige die em af en toe nog upt, dus vond het tijd voor een nieuw topic

Wie kijkt er ook real time/via de download en internet naar Supernatural en is nu ook bij, met seizoen 6?

Lijkt me leuk om na de afleveringen hier na te praten. Wordt dus wel een topic vol met *spoilers* voor de kijkers die het op Net5 volgden.

Er moeten toch meer fans van deze super serie zijn?

Ben superfan!

Maar ben ook niet verder dan Net5.

Sterker nog, ik ben 1 t/m 3 aan het bijkijken op mn dvd's.

Hoop nog snel op NLO versies van 4 en 5.

Maar van mij mogen ze nog jaren doorgaan.

Vooral Dean...

Al vind ik Sam ook steeds leuker worden.

Jensen en Jared zijn ook leuk trouwens
Yay! Nog een fan! Ha ha leuk zijn ze hé? Heb alles op youtube al gezien, van conventions tot alle interviews Als je 4 en 5 download kun je op nlondertitels in ieder geval van seizoen 4 al wel de Nederlandse ondertitels vinden, best goede kwaliteit!
Ja, hier nog een fan. Maar downloads e.d. nog niet gevonden helaas.
@Schemering, leuk! Bedoel je de downloads of de ondertitels? Want de downloads staan gewoon op isohunt.com
Ik kijk het ook altijd online, samen met mijn ander favoriete series; vampire diaries, true blood & ghost whisperer
Heb vanmiddag weer de laatste aflevering van seizoen 6 gezien. Ik mis lieve Sam! En heb medelijden met Dean, wat vind jij eefje? Het is het laatste seizoen toch? Ben erg benieuwd hoe het afloopt.
Laatste seizoen? Oh...dat wist ik niet :(
Ik download niet, van sommige dingen wil ik het origineel.

Dit is er een van

Dus ik moet geduld hebben.. Wat ik niet heb!

Heb al op NET5 gekeken of er zicht is op wanneer het weer komt, maar helaas...

Seizoen vier is uit hier zag ik vanmiddag in de FRS, maar ik koop vaak via Amazon of andere goedkope(re) sites.

Maar ach, ben nog niet eens bij 3, dus ik kan nog effe.

En heb ook True Blood idd. En wil Vampire Diaries ook.

Ze zijn al lang en breed aan het opnemen en uitzenden in de US, dus het wachten is weer op Nederland..

Heb nu ook Being Human ontdekt op Fox, ook best leuk.

Over een geest, weerwolf en vampier die samenwonen. Engelse serie.

Oh en Moonlight. Wordt in de herhaling laat uitgezonden op vrijdag. Ik geloof ook op Net5.

En dan heb ik natuurlijk alle VS en TB boeken.

Maar ik wil niet dat SN stopt hoor!! Dat mag gewoon niet!!!
@LeJean Heb em net binnen, ben benieuwd! Mis Sam ook! Maar toch vind ik dat Jared het echt super speelt!

Nou, ze hebben weer voor twee seizoenen getekend, dus volgens mij komt er ook een zevende! Wat vinden jullie trouwens, mag er hier over afleveringen (niet te specifiek) van het nieuwste seizoen worden gepraat?

Wil de andere fans die niet bij zijn ook niet wegjagen met spoilers
Vampire diaries is ook leuk! Heb net ook alle 4 seizoenen van de 4400 eindelijk gekeken, echt jammer dat dat gestopt is. Wat kijken jullie nog meer? Ik heb van Supernatural nu 3 seizoenen op DVD, aan het sparen voor de vierde. En verder Lost en Greys Anatomy, ha ha
Een seizoen zeven?! You just made my day.

Ik nam al langzaam afscheid namelijk ;)
Ik ben gisteren pas begonnen met het kijken van deze serie

Dus ik heb nog maar 1 aflevering gezien, het lijkt mij een leuke serie. Ik heb dus nog heel veel te kijken voordat ik bij seizoen 6 ben!

Het (de eerste aflevering iig) was meer horror-achtig dan ik had verwacht. Dat is niet erg, ik moet het alleen niet kijken vlak voordat ik ga slapen alleen in mn huisje
Haha nou ik begon ook overdag hoor, en vond de eerste ook redelijk, ehm, engig?

Maar kan het nu goed handelen.

Was straks begonnen met Final Destination, maar heb die snel afgezet en ben nu wer met Supernatural bezig.

Laatste dvd van de 2e serie.

Ik vermaak me elke zondag prima met een paar afleveringen.
@Fearless wat grappig ik heb net vandaag Final Destination 2 zitten kijken
Wat vinden jullie trouwens de engste aflevering tot nu toe? Moet eerlijk bekennen dat ik al zoveel horrors en thrillers heb gezien dat niet veel me meer bang maakt maar ik vond vooral Bloody Mary creepy en dead in the water ook wel
Afleveringen met die nare Allistair, ofzoiets. Bah!
@LJean oh ja, dat is ook een creep, vooral die latere versie/meatsuit.

Vond de aflevering van deze week weer leuk, wel echt een losse aflevering maar ik ben inderdaad benieuwd hoe het met Sam afloopt. Hij wil zelf zo te zien ook graag weer de oude zijn.
Vanavond weer een nieuwe aflevering! Fairies! Lijkt weer een ouderwets grappige aflevering te worden, even op adem komen in al dat serieuze gedoe.
Even weer uppen hoor! Hoop nog steeds op meer fans op het topic. Hebben jullie de aflevering van vrijdag al gezien?

*spoiler*

Heb zo gelachen om Dean met die fairy in de magnetron, geweldig!
Ik ben niet gevoelig voor spoilers, maar kan niet wachten!!!!!

Ben nu alweer bijna door de 1e dvd van de 3e serie.

Ik moet echt even achter het 4e seizoen aan, want hij gaat lekker zo
@Fearless oh dan schiet je al op dus, leuk! Je kan ze ook wel online kijken of downloaden of haal je liever de DVDbox in huis?
Ik heb liever de boxen.

Heb het hier in NL pas bij serie 4 "ontdekt".

Waaaaaaaaar onder welke steen heb ik gelegen??? Moet een hunebed zijn geweest hoor, damn haha!

Dus ben nu aan het inhalen tot ik weer bij ben met Net 5 en dan kan ik intussen of tegen die tijd deel 4 en 5 weer wat goedkoper kopen
@Fearless nou op zich vond ik de promotie ervoor ook niet goed hoor in NL. Eérst is het een keer eerder op Veronica geweest, alleen seizoen 1, maar daar zijn ze mee gestopt. Het blijkt toch beter op "vrouwenzender" net 5 te lopen. In Amerika is het op the CW, ook een vrouwenzender. Eigenlijk jammer want volgens mij is het ook juist voor mannen (vooral als ze ook een broer hebben) een leuke serie. En er is zowel voor mannen als vrouwen wat leuks om naar te kijken

Bij welke aflevering ben je nu?

Ik zou vorig jaar zelfs naar een Supernatural Convention (ha ha) maar dat ging door een nieuwe baan niet door. Wel jammer, want anders had ik Jared en Jensen gewoon in het echt kunnen ontmoeten. Ik denk er nu over om naar die in Duitsland te gaan volgend jaar.
Vanavond weer een nieuwe aflevering! Heb geen spoilers bekeken deze keer dus weer een verrassing!

Fringe is nu ook op vrijdag dus twee vliegen in één klap

Wel rustig dit topic, dus weer even UP

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven