Entertainment alle pijlers

Supernatural Seizoen 6

13-11-2010 00:21 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb lang lang geleden een topic over deze serie geopend maar ben de enige die em af en toe nog upt, dus vond het tijd voor een nieuw topic

Wie kijkt er ook real time/via de download en internet naar Supernatural en is nu ook bij, met seizoen 6?

Lijkt me leuk om na de afleveringen hier na te praten. Wordt dus wel een topic vol met *spoilers* voor de kijkers die het op Net5 volgden.

Er moeten toch meer fans van deze super serie zijn?

Gisteren?????

Op NL tv???

Dat ga je niet menen hoor!!!!

Of was het USA? Dan vind ik het niet erg
@Fearless nee hoor, op USA tv, maar het bleek dat ze weer twee weken een stop hebben dus moet nog even wachten

Ik denk dat Net 5 volgend jaar verder gaat, er staat nog niks op de site nu in ieder geval.
Pff tis weer wachten tm 28 januari vanwege de winterhiatus.. balen hé? Kan niet wachten tot het weer begint hoor!

Zoooo ik heb vanmiddag de laatste van seizoen 3 gezien.

Dus ik ben er doorheen.. Tijd om seizoen 4 in te slaan, ik duik Amazon wel even op

En ik kwam erachter dat ik half seizoen 3 was ingevallen, dus kijk al langer dan ik dacht haha!

Het blijft heerlijk, vind de gagreels ook fantastisch, die twee zijn echt hilarisch!
Tot 28 januari? Oh vandaar! En ik maar dagelijks op de website kijken of de nieuwe aflevering toch niet online staat.. Kijk nu seizoen 4 maar weer
@fearless Heerlijk hé? Echt lachen, heb je "A day in the life of Jared and Jensen" al gezien? Er zijn nog veel meer leuke filmpjes en ook geweldige fancreaties, vermaak me er prima mee nu in de winterstop

Seizoen 4 is een hele ommezwaai, geniet ervan!

@LJean Ja, lang wachten hé? Ik ben ook favoriete afleveringen aan het kijken, wat zijn jouw favorieten?
Supernatural is een heerlijke serie (mijn favoriet) en inderdaad bAlen dat ze eind Januari pas weer verder gaan. Gelukkig zijn er bergen leuke filmpjes op YouTube te vinden (petje af voor al die creatieve mensen). Een van mijn favoriete afleveringen is (ik dach uit seizoen 5), over Dean met ghost sickness en hij werkelijk bang voor alles is. http://www.youtube.com/wa ... ture=youtube_gdata_player
Rock and Roll, Sent Us Insane
@Cybermiep Yellow Fever! Ja die is inderdaad geweldig helemaal met die spoof van Jensen op het eind op Eye of the Tiger

Mijn favorieten (kan niet kiezen!)

Bloody Mary

Faith

Home

In my time of Dying

Born Under a Bad Sign

All hell breaks loose I/II

Bad day at black rock

Hollywood Babylon

Tall tales

a Very Supernatural Christmas

No rest for the wicked

Metamorphosis

On the head of a pin

When the levee breaks

The End

Changing Channels

The Devil you know

Weekend at Bobby's

Ik zei het al: kan niet kiezen
Vanavond eindelijk weer een aflevering! Echt balen dat ze het vorige week hebben opgeschoven. Ben benieuwd!
Ik blijf gewoon uppen, er komt vast wel weer iemand meeschrijven

***spoilers***

Heb gisteren "Like a virgin" gezien. Vond het weer leuk! Vooral eindelijk weer een brotherly hug! yay! De draak viel wat tegen van dichtbij maar qua onderlinge verhoudingen was het een heel interessante aflevering!
Ik schrijf mee! Ik heb nu net afl 20 van seizoen 6 in de download, vanaaf kijken met hubbie lief! Ik download ze gelijk nadat ze uitgekomen zijn in de usa. Net als vampire diaries daar heb ik nu afl 21 van in de download. Wij zetten m op de usb en pluggen hem in de tv! Bakkie chips erbij en genieten maar! Heerlijke serie!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Pffff, seizoen 6 zit er weer op

Wat ik eigenlijk al verwachtte is inderdaad gebeurt, maar toch (zonder iets te verklappen) best wel een einde dat ik niet zo leuk vond.

Tja en nu begint het lange wachten op Seizoen 7 (maar gelukkig begint True Blood binnenkort weer en loopt Game of Thrones met Sean Bean op het moment).
Hoi hoi,

Ik las even snel door je forum heen.. Maar ik heb een vraagje, de laatste seizoen in Nederlands was toch 5? Ik wil graag verder kijken, dus seizoen 6. Ik wil downloaden of filmpjes kijken MET ondertiteling. Ik ben slechthorend, dus ondertiteling is wel vereist bij mij ;). Ik kan ze namelijk niet vinden... :s Ik heb de seizoen van The Vampire Diaries (seizoen 2) ook via youtube filmpjes gekeken met de ondertiteling, ideaal!

Alvast bedankt!
ik heb geen idee wat het laatste is wat in NL is uitgezonden.. ik wacht daar nooit op omdat ze steeds opnieuw beginnen of helemaal stoppen met uitzenden. downloaden doe ik via thepiratebay.org of isohunt.com en ondertitel via bierdopje.com

Ik heb SN in een half jaar tijd helemaal gekijken vanaf seizoen 1 tm 6.. en ik vind het zo jammer dat het nu afgelopen is, was echt verslaafd!

Gelukkig idd binnekort True Blood (vind ik beter dan Vampire Diaries..)
Ben nu serie 4 aan het kijken, ook al is het nog niet zo lang geleden op tv geweest. Bestel binnenkort seizoen 5 en dan is het wachten op 6.

Het blijft geweldig. Yellow Fever is toch wel een van mn favo afleveringen, met een bang-voor-alles-Dean en natuurlijk het Eye of the Tiger stukkie

Ik wil ook niet dat het stopt!!!

Ben ook bezig met Vampire Diaries seizoen 2 en kan niet wachten op 3. Het wordt wel steeds beter. Damon helpt ook wel mee natuurlijk

En True Blood 1 staat hier ook, moet daar eens goed voor zitten, heb die maar half gezien op Fox en vond het toen niet zo, maar zag later stukken waarbij ik wel bleef hangen.

Dus, nog wat te kijken, ik ga weer even verder met Dean en Sam!
Komt er nog een seizoen 7 dan? Ik dacht dat 6 de laatste zou zijn.
Ja er komt een seizoen 7, althans volgens de berichten op internet en facebook:

Supernatural seizoen 7
quote:goldflower87 schreef op 24 mei 2011 @ 00:50:

Hoi hoi,

Ik las even snel door je forum heen.. Maar ik heb een vraagje, de laatste seizoen in Nederlands was toch 5? Ik wil graag verder kijken, dus seizoen 6. Ik wil downloaden of filmpjes kijken MET ondertiteling. Ik ben slechthorend, dus ondertiteling is wel vereist bij mij ;). Ik kan ze namelijk niet vinden... :s Ik heb de seizoen van The Vampire Diaries (seizoen 2) ook via youtube filmpjes gekeken met de ondertiteling, ideaal!

Alvast bedankt!Hai! Leuk dat je het ook hebt ontdekt! Als je via een site hebt gedownload moet je even googlen en dan zoiets als nlondertitels. Daarop staan de ondertitels per seizoen. Hoop dat het zo lukt!
Jared Padalecki heeft sinds dit weekend twitter De meeste anderen van de show hebben het trouwens al. Zijn naam op twitter is @jarpad
Hm, dan heb ik de verkeerde gevolgd al die tijd... @JaredPadalecki_

Net als @JensenAckles__

Ze hebben allebei op dezelfde manier hun Twitternaam geschreven en tweeten zelden, maar ach, er komen weleens leuke foto's voorbij

Vraag me alleen af of die JarPad t wel is, die foto..? Dat is m niet hoor...
@Fearless het is hem echt, hij heeft het op een convention afgelopen weekend bevestigd en toen met zijn telefoon die foto van Jensen gemaakt Jensen heeft geen twitter nog. Volg je de anderen ook al? Ik vind @groovegoddes (Pamela Barnes-Tracie Dinwiddie), @mishacollins (Castiel) en @jumblejim (uncle Bobby) het leukst
Kijkt er überhaupt nog iemand? Ik ben benieuwd naar het nieuwe seizoen! En natuurlijk alle andere leuke series die weer beginnen
Hai, ja ik kwam er tijdje geleden idd achter dat t m wel echt is, dus volg m nog steeds en heb die andere en die nep Jensen eraf gegooi.

Volg Mischa alleen nog verder en blijf hopen op Jensen

Ben net begonnen met de 1e aflevering van seizoen 5, maar heb voorlopig weinig tijd, dus ben bang dat dat oktober gaat worden, na mn vakantie..
Ja, ben met smart aan het wachten op seizoen 7 en volg op twitter winchesterbros en superwiki.

Superwiki is ook een geweldige site met allerlei info over afleveringen.

Het grappigste vind ik de googlemap lokaties die ze bij elke aflevering hebben gezet.
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
Volgens IMDB begint het op 16 september weer Net zoals alle andere shows met zomerstop. Gelukkig hebben we True Blood nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven