oh hell no, vind iemand anders leuk

14-11-2010 21:49 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
OMG ik ben echt zo dom en ik maak het mezelf zo moeilijk.

Tijdje terug had ik het uitgemaakt met mijn vriend, had twee jaar een relatie met hem. En toen kregen we weer contact en toen is het wel weer een soort van aangegaan.

Nu heb ik afgelopen weekend een vrij heftig gesprek gehad met een jongen waar ik 4 jaar geleden een keer mee heb gezoend. En er is altijd iets gebleven maar de laatste tijd komt het wat meer tot zijn uiting. Afgelopen weekend hebben we dus eigenlijk een soort tegen elkaar gezegd dat we elkaar leuk vonden.

Ik vond het zo moeilijk om niet met hem te zoenen, gelukkig niet gedaan maar het voelde zoooo goed.

Damn it.

Nu heb ik dus eigenlijk voor mezelf besloten dat ik er nu echt een einde aan moet breien maar jezus wat maak ik het mezelf moeilijk, damn it.

Het is ook raar, want ik ben verdrietig om mijn huidige relatie maar ik ben ondertussen ook weer zo blij met dat gesprek met die nieuwe jongen, pfff.
Tja. Wat is er nou zo moeilijk dan? Je weet toch wat je wilt?
het is moeilijk om het ook werkelijk uit te maken terwijl hij dit totaal niet aan ziet komen.
vaag verhaal

Een relatie betekent toch iets?Dat gooi je toch niet weg voor iemand die je 'leuk'vind?

Of begrijp ik het niet goed?
het is ook een vaag verhaal, het gaat er bij mij meer om dat ik gevoelens heb voor een ander. Terwijl ik nu dolgelukkig zou moeten zijn dat het weer aan is gegaan.

Goed, ik ben gewoon een beetje raar en moeilijk wat mannen betreft, laten we het daar maar op houden.
Jezelf nu gaan afzeiken helpt ook niet.

Wat bedoel je met "soort van relatie"? Vindt je je vriend ook leuk? Of ben je daar wel klaar mee?
quote:poepidoepie schreef op 14 november 2010 @ 21:49:

OMG ik ben echt zo dom en ik maak het mezelf zo moeilijk.

Tijdje terug had ik het uitgemaakt met mijn vriend, had twee jaar een relatie met hem. En toen kregen we weer contact en toen is het wel weer een soort van aangegaan.
Ik vind het niet raar. Gevoelens kunnen heel verwarrend zijn.

Hoe groot is de kans dat het wat moois wordt met die nieuwe jongen? En heb je nog veel gevoelens voor je huidige vriend?
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Ehm? Je wilt het uitmaken, dat weet je al en je weet ook waarom. je bent bovendien niet 'dolblij' dat je ex je weer terugwilde, terwijl jouw eigen verwachtingspatroon dicteert dat je dat wel zou moeten zijn. Ergo: het zit niet goed tussen jou en je ex (of is hij nu weer je vriend?), het is niet wat jij er van verwacht en je wilt het uitmaken. Doen! Niet wachten, niet aanmodderen, doen.

En je hebt gevoelens voor een ander. Take it easy. Geniet ervan en neem het niet al te serieus zwaar op allemaal.
quote:Vlammetje1203 schreef op 14 november 2010 @ 22:04:

Ehm? Je wilt het uitmaken, dat weet je al en je weet ook waarom. je bent bovendien niet 'dolblij' dat je ex je weer terugwilde, terwijl jouw eigen verwachtingspatroon dicteert dat je dat wel zou moeten zijn. Ergo: het zit niet goed tussen jou en je ex (of is hij nu weer je vriend?), het is niet wat jij er van verwacht en je wilt het uitmaken. Doen! Niet wachten, niet aanmodderen, doen.

En je hebt gevoelens voor een ander. Take it easy. Geniet ervan en neem het niet al te serieus zwaar op allemaal.

Ik was in principe wel dolblij dat hij me terug wilde, maar het geeft uiteindelijk toch niet dat gevoel wat ik had gehoopt.

Met die nieuwe jongen, dat ga ik zeker niet te zwaar opnemen. We willen allebei gewoon niet verpesten wat er nu tussen ons is zeg maar.
Volgens mij heb je al je keuze gemaakt.
Heb ik ook wel, maar nu moet ik die keuze nog aan hem gaan vertellen. Dat wordt heel moeilijk!
quote:poepidoepie schreef op 14 november 2010 @ 22:08:

Heb ik ook wel, maar nu moet ik die keuze nog aan hem gaan vertellen. Dat wordt heel moeilijk!

Ja, die dag komt toch.

Liever snel dan aan het lijntje houden, kan hij ook verder.
"Met die nieuwe jongen, dat ga ik zeker niet te zwaar opnemen. We willen allebei gewoon niet verpesten wat er nu tussen ons is zeg maar."

Wat bedoel je daarmee?
Nee ik vind ook dat je niet moet aanmodderen.

Waarom wilde je het aanvankelijk proberen?

Het lijkt me dat het zowiezo niet helemaal goed .

zat als je open staat voor dit soort gevoelens.

Maar het lijkt me dat het los van elkaar staat.

1. Je wil niet door met je relatie,als het al zo kan noemen want het is een soort van aan.

2. Je vindt een ander leuk.

Ik hoop dat je eruit komt!Maar ren niet te hard de volgende relatie in !

Of begrijp ik het verkeerd?
quote:Primabella schreef op 14 november 2010 @ 22:12:

"Met die nieuwe jongen, dat ga ik zeker niet te zwaar opnemen. We willen allebei gewoon niet verpesten wat er nu tussen ons is zeg maar."

Wat bedoel je daarmee?Dat ik niet in zijn armen ga rennen nadat ik het uit heb gemaakt en dat ik het niet te serieus moet nemen zeg maar. Het komt zoals het komt toch? Als ik nu heel snel in 'iets' stap met hem dan verpest ik denk wat we hebben omdat het niet niks is om een relatie te beeindigen.
Oh zo. Ja dat is verstandig ja.

Veel sterkte met het uitmaken!
quote:poepidoepie schreef op 14 november 2010 @ 21:59:

het is ook een vaag verhaal, het gaat er bij mij meer om dat ik gevoelens heb voor een ander. Terwijl ik nu dolgelukkig zou moeten zijn dat het weer aan is gegaan.

Goed, ik ben gewoon een beetje raar en moeilijk wat mannen betreft, laten we het daar maar op houden.Waarom zou je daar 'dolgelukkig' mee moeten zijn? Je hebt het toch niet voor niks uitgemaakt?

Oh, ik lees het alweer hierboven. Je maakt het jezelf wel moeilijk inderdaad. Volgens mij is het hartstikke duidelijk. Je wil niet meer samen zijn met je vriend, stop dan met die relatie en met die nieuwe jongen zie je wel verder. Jeetje...wat een gedoe maak je ervan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven