* * * Bar Too Much * * * 188 * * *

12-09-2010 01:26 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Nog een briljante uitspraak dan! Omdat het een waarheid als een koe is, het is de bedoeling dat jullie denken dat ik toch gek ben, dat moet ik in stand houden.



Komtie....als het voelt als een toneelstukje dan is het ook een toneelstukje.
Alle reacties Link kopieren
Want als je weet wat je zaait dan weet je ook wat je zult gaan oogsten. Dat zijn nu eenmaal de wetten des levens ..



En nu hou ik op
Alle reacties Link kopieren
Jullie moeten erzelf maar achterkomen..
Alle reacties Link kopieren
quote:Hoefijzer schreef op 14 november 2010 @ 20:29:

Jullie moeten erzelf maar achterkomen..Alles komt goed maar het had net zo goed fout kunnengaan. Zo werkt het nu eenmaal en ik weet dat ik altijd gelijk heb, achteraf dan
Alle reacties Link kopieren
Jaja, ik heb geblowd.
Alle reacties Link kopieren
Ik niet
Alle reacties Link kopieren
Maar ik doe me dan ook zonder problemen precies zo slim (of dom - hangt van je referentiekader af) voor als ik ben.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem een whiskey.
Alle reacties Link kopieren
Dat staat zo lekker zofistiketut.
Alle reacties Link kopieren
Vind ik vies, on the rocks?
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk niet, als ik water wil, zou ik wel water nemen.
Alle reacties Link kopieren
Ben er intussen achter dat het niks met je slimheid te maken, als ik later oud en grijs ben is alles gereduceerd tot een zin.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk had ik liever een bokbiertje. Ben net speciaal naar Bloomfield gereden omdat ze daar bok zouden hebben. Niet dus. Ik kwam terug met basilicum en Beemster. Ook met een B.
Alle reacties Link kopieren
Die kans is er inderdaad Hoef. Laten we hopen dat het een leuke zin is. 'Geef die joint eens door', is stukken leuker oud worden dan 'Een half meergranen graag'.
Alle reacties Link kopieren
Bloomfield is ook met een B.
Alle reacties Link kopieren
Best toevallig
Alle reacties Link kopieren
Is het kabinet al gevallen?
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 14 november 2010 @ 22:39:

Is het kabinet al gevallen?Heb weer een bult gemist gleuf ik....
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of je iets mist.

Ik stel deze vraag om de drie dagen, nu ben jij aan de beurt
Alle reacties Link kopieren
[quote]Hoefijzer schreef op 13 november 2010 @ 12:44:

Goedemiddag Barrers,

Ik weet dat niet meer over Bieb en meisjes met tieten..





Sorry Mutch, maar DAT ben je dan wel weer even vergeten, terwijl ik net van je lees, dat jij ALLES, maar dan ook ALLES onthoudt
Alle reacties Link kopieren
scherp Wies!

Hoe gaat het in huize Wies?
Alle reacties Link kopieren
Olala, hier gaat alles op rolletjes hoor......

Heb vandaag weer genoten van het schaatsen.

Wat ik bij jou zo mooi vindt, is, dat de kinderen alles zo met gemak accepteren, zoals b.v. de man in de supermarkt.....dat is toch wel heel mooi, maar ik denk, dat jouw kinderen hier zo makkelijk mee omgaan, doordat bij jullie ook alles heel soepel verloopt.... Ik denk zomaar, dat dat kinderen zo heel tolerant maakt in het anders zijn in andere landen.....

Snap je wat ik bedoel????
Alle reacties Link kopieren
Middag!



Iedereen een fijn weekend gehad?



Zonnetje schijnt hier, heb veel meer zin om in het bos te lopen dan straks te gaan werken.....
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, het weekeind was fijn

Nu weer rennen ...
Alle reacties Link kopieren
Hallooooooooooo ik neem een portje, julliw allemaal een biertjuh???????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven