Waterproof mascara
zondag 14 november 2010 om 22:43
maandag 15 november 2010 om 06:20
Ik heb een hele fijne waterproof mascara, weet even het merk niet, maar het is een blauwe verpakking.
Wat het belangrijkst is, ook voor behoud van je wimpers, is dat je een oogmake up-remover (lekker scrabblewoord) gebruikt voor waterproof make up. Ik gebruik die van L'Oreal. Omdat deze een groot deel olie bevat moet je altijd eerst even goed schudden voor je deze gebruikt. Dan gaat de mascara er supermakkelijk vanaf.
Wat het belangrijkst is, ook voor behoud van je wimpers, is dat je een oogmake up-remover (lekker scrabblewoord) gebruikt voor waterproof make up. Ik gebruik die van L'Oreal. Omdat deze een groot deel olie bevat moet je altijd eerst even goed schudden voor je deze gebruikt. Dan gaat de mascara er supermakkelijk vanaf.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 15 november 2010 om 09:13
maandag 15 november 2010 om 20:02
quote:Vl43inder schreef op 15 november 2010 @ 09:13:
Van die olie-achtige remover krijg ik prikkende ogen of een waas voor mijn ogen. Bovendien moet je dan ook weer met tonic oid in de weer en daar ben ik te lui voor.
Dat had ik ook met alle makeupremovers voor waterproof make up.
Maar die van L'Oreal bevalt heel goed, niet die vettige waas.
@TO, ik heb trouwens de Volume mascara van Rimmel London. Erg prettige mascara.
Van die olie-achtige remover krijg ik prikkende ogen of een waas voor mijn ogen. Bovendien moet je dan ook weer met tonic oid in de weer en daar ben ik te lui voor.
Dat had ik ook met alle makeupremovers voor waterproof make up.
Maar die van L'Oreal bevalt heel goed, niet die vettige waas.
@TO, ik heb trouwens de Volume mascara van Rimmel London. Erg prettige mascara.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu