Mode & Beauty alle pijlers

Waterproof mascara

14-11-2010 22:43 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik nooit waterproof mascara omdat die meestal keihard wordt en er moeilijk af te halen is. Hebben jullie wel een waterproof mascara die zacht blijft, niet uitloopt als je huid wat vetter is en die er 's avonds ook weer makkelijk afgaat?
Ja, die van de hema is goed

Verder gebruik ik oogmake up verwijder doekjes van de wibra,die zijn geweldig en kosten geen cent!
Ik heb een hele fijne waterproof mascara, weet even het merk niet, maar het is een blauwe verpakking.

Wat het belangrijkst is, ook voor behoud van je wimpers, is dat je een oogmake up-remover (lekker scrabblewoord) gebruikt voor waterproof make up. Ik gebruik die van L'Oreal. Omdat deze een groot deel olie bevat moet je altijd eerst even goed schudden voor je deze gebruikt. Dan gaat de mascara er supermakkelijk vanaf.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Mij bevallen die van Rituals of Helena Rubinstein goed. Ik haal het er gewoon met Nivea make up remover af.

Van die olie-achtige remover krijg ik prikkende ogen of een waas voor mijn ogen. Bovendien moet je dan ook weer met tonic oid in de weer en daar ben ik te lui voor.
quote:Vl43inder schreef op 15 november 2010 @ 09:13:

Van die olie-achtige remover krijg ik prikkende ogen of een waas voor mijn ogen. Bovendien moet je dan ook weer met tonic oid in de weer en daar ben ik te lui voor.

Dat had ik ook met alle makeupremovers voor waterproof make up.

Maar die van L'Oreal bevalt heel goed, niet die vettige waas.

@TO, ik heb trouwens de Volume mascara van Rimmel London. Erg prettige mascara.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik heb de Lash Power van Clinique. Gaat er pas af als je water van min 38 graden gebruikt. Dus schoonmaken met warm water en dat vind ik fijner dan removers

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven