Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
@ Sodeju

Het gaat niet zo erg goed met me. Telkens als ik een leuke man ontmoet blijkt er wel iets te zijn. Ik trek me dat erg aan en bedenk me inderdaad vaak of het aan mij ligt. Kan me dan ook erg schuldig voelen. Ik wil gewoon te graag een leuke man..

Ik heb afgelopen week gewoon wat gekletst met iemand van rp. Hele lieve man, maar hij blijkt licht autistisch te zijn. En ja, dat is te merken in zijn sociale contact, ik merkte het vrijwel direct op omdat ik in mijn omgeving ook iemand ken daarmee en gelijkenissen merkte. Daar is niks mis mee, maar heb gemerkt in mijn leven dat ik dat vaak niet aan kan. Zelf heb ik ook wat psychische probleempjes (op heel ander vlak) Nu voel ik me dus mega egoistisch, ik wijs iemand af om zijn psychische problemen, voel me gewoon aan het discrimeneren bijna.

Maar ik weet gewoon dat ik dat niet aan zou kunnen..
Alle reacties Link kopieren
Tja, madelief, zelf afwijzen is ook niet leuk in zo'n geval. Daar kun je best rot over voelen. Is dat erg? Nee, dat hoort erbij. Nou moet je denk ik voor jezelf wel goed bepalen of je hem nu gaat afwijzen omdat je het op dit moment niet aankan vanwege je eigen sores. Of dat je een relatie met iemand die autistisch is überhaupt niet ziet zitten. Daar zit wel een groot verschil in, namelijk dat je in het eerste geval toch eerst aan jezelf moet gaan werken. En waar nodig met hulp, maar dat kun jij zelf het beste inschatten.

Of zo'n afwijzing discriminatie of egoïstisch is...ach misschien, maar je staat op RP om voor jezelf iemand te vinden om gelukkig mee en van te worden. Niet in het beginsel om iemand anders gelukkig te laten worden met jou, wat jijzelf niet hoeft te zijn.
@ Sodeju...

Het is omdat ik het niet trek iemand met autisme en voor mezelf heb ik al hulp;)

Ik heb een stabiel persoon nodig.

Dat vind ik alleen wat egoistisch klinken, maar besef me dat het eerder wat egocentrisch is..maar soms moet ik wel..anders cijfer ik mezelf teveel weg..
Up!

Hoe is het met iedereen??

Madelief die nu ineens Anoniem is, en Rasa met de brandweerman? En Bowiefan, hoe is het bij jou verder afgelopen? Want het leek allemaal zo mooi, tot ie nog online bleek te staan.

Ik hier nog steeds misselijkmakend gelukkig, maar ik leef wel erg met jullie mee, dit was mijn leven ook, de afgelopen 8jr..
Goed dat je dit topic omhoog haalt! Ik ben ook benieuwd naar alle internetdate-perikelen van de schrijvers hier.

Zou Rasa inmiddels een lekkere brandweerman aan de haak hebben geslagen?

Ik ben nog steeds vreselijk happy met mijn favo mailman :-)
Hierrrr Bowie,thanks Stoeltie voor het 'uppen' van het topic.

Heb de goede raad opgevolgd en hem gevraagd waarom hij nog op RP stond,antwoord was laksigheid en hij had er al een tijd niet meer gekeken.

Inmiddels is zijn profiel verwijderd en ja we zien elkaar nog steeds.

Okee,dus Madelief is nu Anoniem,had dat feitje gemist en ik vraag mij ook af hoe het met Rasa is.
Hier is Rasa.

Ik was er na een paar maanden daten met lauwe vent even helemaal klaar mee. Brandweerman liet na een paar mailtjes zomaar niets meer van zich horen. Dat was voor mij de definitieve aanleiding om mijn profiel op inactief te zetten en even te stoppen met de oneindige zoektocht op internet. Ik ga in het echt leven maar eens wat beter uit mijn doppen kijken.

Wel fijn om te lezen dat @bowiefan @bibine en @stoeltie het wel getroffen hebben met hun downloadman!
Hoi allemaal, ik heb hier vier maanden geleden geschreven. Dacht laat ik eens wat van me horen. Met de liefde gaat het super. We wonen praktisch samen, maar nog niet officieel oid, dat hebben we nog niet besproken, maar zijn de hele week samen. We zijn ook net terug van onze eerste vakantie samen en die is zonder problemen verlopen. Kortom, magnolia is nog steeds dolgelukkig en verliefd op haar internetliefde
Ik ben sinds kort single......het verdriet is over...en ik sta op een datingsite.Ik vind het wel leuk...straks lekker wandelen met een leuke man. We hebben elkaar zaterdag al ontmoet.

Wat me wel erg opvalt is dat mannen echt bijna altijd online zijn op die site.....Dat kan je makkelijk zien....zo kerel zou ik al niet meer willen, die is puur aan het hengelen en een vis hapt altijd.....Maar goed, ik voel ook wel dat het even leuk is die aandacht...het geeft ook onrust hoor.....Mailen. terug reageren....Ach 3 maanden ben ik lid...en dan stop ik er ook weer mee.......Wie weet..........
Toen dit topic afzakte ben ik in het andere internetdatingtopic gaan posten. Dus voor dat verhaal verwijs ik jullie door naar dat topic .

Leuk om te lezen dat hier ook wat succesverhalen uit voort zijn gekomen.

Rasa, succes met het zoeken in het echte leven

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het nu met Madelief is.

Peecee, hopelijk vind je wat je zoekt in die 3 maanden.
Het was erg gezellig...zijn van 9 tot 14 uur samen geweest.

Leuke kerel....en erg eerlijk.

Open ...heerlijk alletwee ons verhaal gedaan..........over relaties datingsite,s.......We zien het wel....hij was eerlijk dat hij eens dat datingsfeertje wilde proeven.....en loopt niet hard van stapel...Kijk dan weet je wel als vrouw zijnde waar zo man mee bezig is........En ik geniet ook wel weer van single zijn.Ben het weer net....s,avonds zalig met een kruik naar bed.....ook daar geniet ik weer enorm van............
Me ooit eens aangemeld voor dit topic maar aangezien er weinig schokkends gebeurde niet gepost.

Gisteravond een date gehad (niet via internet leren kennen) maar via via. Onzettend leuke avond gehad, de 5,5 uur vlogen voorbij!

Maar wat ik het lastige vind (en meestal ook van toepassing is met internetdate, vandaar dat ik het toch hier plaats!) Hoe lang geef je het de kans zich te ontwikkelen? (lees: vlinders/kriebels/verliefd) Heb nog nooi gedate, in deze voor mij omgekeerde volgorde, en vind het lastig.....HELP!
Leuk onderwerp, ik heb heel veel leuke verhalen gehoord. Ook maak ik als datecoach minder leuke dingen mee.

Zoals mensen die uiteindelijk toch besluiten online gaan daten, maar werkelijk waar geen idee hebben hoe ze dit moeten aanpakken. Ook merk ik vaak dat mensen een te hoge verwachting hebben van internet daten.

De leukste is toch wel dat mijn eerste cliënt inmiddels zijn internetdate ten huwelijk heeft gevraagd.
Pfff... en nu zit ik toch weer te paiqen met iemand...

Het bloed kruipt...
hoi!

Ik las lange tijd mee hier en heb me laten inspireren ook eens wat te gaan proberen op internetdate gebied. Heb me aangemeld op paiq, leuke site! Heb sinds een dikke maand regelmatig contact met een leuke vent. Gesprekken zijn redelijk flirterig. Nu vertelde hij gisteren dat hij binnenkort een date heeft met een meisje, ook via paiq. Aaargh! dat is niet de bedoeling! Ik heb denk ik niet zo enthousiast gereageerd toen.

Heb hem vanavond een mail gestuurd met daarin (noodgreep!) dat ik niet zo enthousiast was omdat ik ergens hoopte dat we eens zouden afspreken. En nu maar afwachten op zijn reactie....

Wat vinden jullie, als date ervarenen? Stomme actie? Laatste kans?
@eefjuh Prima actie, wat heb je te verliezen? Wellicht was die andere dame iets doortastender dan jij. En ach, grote kans dat de uiteindelijke date met haar tegenvalt.
Hoi Rasa,

volgens mij is het niks meer geworden met die freak?
@rasa bedankt voor je reactie.

Idd heb ik niets te verliezen. Nog niets gehoord though... Zou echt jammer zijn, maar ik geef m nog dit weekend om te reagern voordat ik de hoop laat varen...

Iemand nog n succes verhaal? Dates gepland dit weekend?
Ja ik....ga vanavond uit eten met een leuke man....heb ik maandag al mee gewandeld..en hij belde gisteren.

Heel leuke man.......ik ben momenteel erg aan het genieten van single zijn.....Meiden geloof me relaties klinkt mooi....maar is vaak de buitenkant he....Achter de deuren is het vaak minder.
@Ksenija Lauwe vent en ik hebben een tijdje terug samen besloten dat het vuur tussen ons niet gaat branden.

@peecee Leuk, geniet ervan! Natuurlijk heb je gelijk. Veel mensen in een relatie zijn niet te benijden. Wellicht is dat een van de redenen dat ik al lang single ben. Ik neem niet bepaald genoegen met de eerste de beste die voorbij komt...
Hoi! Even een update, ik heb van hem terug gehoord, en hij was positief. Die andere date met zn paiq-contact was niks. Huppakee aan de kant dat eergevoel en ik ga voor de tweede plaats ;) Nou ja, hij krijgt de kans te bewijzen dat hij mij waard is he?

We gaan dit weekend wat drinken, leuk! En spannend!

Peecee, hoe was het vorig weekend?
@eefjuh, heel goed! Breng je hier verslag uit?
Hallo lieve dames in datingland Ik kom hier even ronselen. Bij prikbord/ contact heb ik een topic geopend met de vraag wie er een leuke loslopende (schoon-)vader c.q. oom c.q. buurman heeft omdat ik een date voor mijn (leuke) moeder wil regelen. Ze zit te veel in mijn nek dus ik wil haar een nieuwe hobby aansmeren (geintje) (soort van). Dus schiet je iemand te binnen waarvan je denkt, die is leuk, schiet hem dan even door richting prikbord. Deal? Deal. Ik reken op jullie he. Date ze
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Heb ik toch de stoute schoenen maar weer aangetrokken en dit keer zelf twee mannen aangeschreven, reageren ze allebei niet... Zucht... internetdaten = stom...
Oké, begin een beetje tegen mezelf te praten hier...

Beide mannen hebben inmiddels toch nog gereageerd. Willen allebei afspreken. Nu heb ik dus opeens twee dates in plaats van geen. En ik zou nog wel even een tijdje stoppen met dat internetdaten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven