Weer op Arubu november!!!

15-11-2010 11:45 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje, wil een laste minute boeken en kwam een mooie aanbieding voor Aruba tegen, alleen als ik op de weersites kijk dan zie ik dat het de komende 2 weken heel veel regent op Aruba. Is dit ook echt de hele dag regen, of af en toe een bui en ook veel zon?!
Lijkt me dat dat ook wel op zo'n weerbericht te vinden is?

Staat toch wel hoeveel % het regent?

Als ik een vakantie zou boeken en er staat dat het heel veel regent, zou ik verder gaan kijken eerlijk gezegd....
Er staat bijv. 60% regen en de andere dag 20% en dan weer 90% maar ik hoorde van een collega dat het vaak met buien valt en dat het daarna wel weer mooi weer is... Maar ik dacht misschien is er hier iemand die er recentelijk geweest is???

En anders toch maar verder kijken ja...
Een collega van mij is twee weken terug op visite geweest bij een familielid op Curacao, het zou ook gaan regenen... Maar het bleek een orkaan te worden (het is orkaanseizoen) en ze heeft de hele week daar besteed aan het helpen van getroffen mensen. Veel overstromingen, twee doden... Niet leuk dus.

Ik zou me nog even goed verdiepen hoe groot de kans op echt noodweer is dan.
www.wunderground.com
Het is nog het orkaanseizoen, dus de kans op flinke buien is aanzienlijk.

Familie van mij had in de woonkamer een laagje water staan op een gegeven moment....
Ik was onlangs in de regentijd in Costa Rica, met ongeveer dezelfde voorspelde regenkansen. 90% Regenkans betekent daar ongeveer dat je 90% kans hebt dat het in de namiddag en avond regent, de rest van de dag is het droog en zonnig. Anders dan hier dus, waar 90% regenkans goed is voor een dag somberen en druilerigheid.
Iemand die juist kan voorspellen hoe het weer er op plaats X uit gaat zien de komende weken, kan veel geld verdienen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
haha das waar ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven