minnaar deel 13
zondag 26 september 2010 om 21:24
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
maandag 15 november 2010 om 12:10
Hey Mela. Goed van je te horen. Lastig lijkt me, om het een plekje te geven. Je weet dat het ooit over gaat, maar als het dan echt zover is, dan komt het toch onverwachts.
Ik sta er ook zo in met Speedo, we weten allebei dat het ooit op zal houden, en ik weet dat ik dat wel aan ga kunnen, maar ik zal het wel heel raar vinden als hij opeens geen deel meer uitmaakt van mijn leven.
Voor nu is het echter al dik 2 jaar, en genieten we nog heel veel van elkaar. Misschien wel meer dan ooit, het is lekkerder en intiemer dan ooit. (Onze houdbaarheidsdatum is wat mij betreft nog lang niet behaald!!).
Hey intherapie!
(en natuurlijk een speciale geile goedemorgen voor Stew)
Ik sta er ook zo in met Speedo, we weten allebei dat het ooit op zal houden, en ik weet dat ik dat wel aan ga kunnen, maar ik zal het wel heel raar vinden als hij opeens geen deel meer uitmaakt van mijn leven.
Voor nu is het echter al dik 2 jaar, en genieten we nog heel veel van elkaar. Misschien wel meer dan ooit, het is lekkerder en intiemer dan ooit. (Onze houdbaarheidsdatum is wat mij betreft nog lang niet behaald!!).
Hey intherapie!
(en natuurlijk een speciale geile goedemorgen voor Stew)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).

maandag 15 november 2010 om 13:00

maandag 15 november 2010 om 14:19
Stew, dat is een hele goede reden om eens even afstand te nemen. Ik zou daar ook echt niet tegen kunnen. Wat zou je zelf het liefst willen met hem?
Mela, (ik had een heel stuk getypt maar internet heeft het opgevreten) Daten met verschillende mannen. Een voorkeur heb je denk ik altijd, niet zozeer omdat de ene leuker is dan de andere maar misschien ook door de dingen die je samen doet. Het ene heb je soms meer zin in dan het andere.
Nu Date en ik weer zo close zijn vind ik het lastig, ik merk dat Date het ook niet zo relaxt vindt. En dat mag, maar gezien onze geschiedenis vind ik het lastig om nu maar weer alles aan de kant te gooien.
Mela, (ik had een heel stuk getypt maar internet heeft het opgevreten) Daten met verschillende mannen. Een voorkeur heb je denk ik altijd, niet zozeer omdat de ene leuker is dan de andere maar misschien ook door de dingen die je samen doet. Het ene heb je soms meer zin in dan het andere.
Nu Date en ik weer zo close zijn vind ik het lastig, ik merk dat Date het ook niet zo relaxt vindt. En dat mag, maar gezien onze geschiedenis vind ik het lastig om nu maar weer alles aan de kant te gooien.
maandag 15 november 2010 om 14:27
Wat ik het liefst doe met hem is seks hebben. Maar ik moet op zijn minst wel een beetje gevoel hebben voor iemand om daar seks mee te hebben, en dat heeft hij ook. Alleen neemt hij soms een onverklaarbare afstand en als ik daar hetzelfde op reageer vindt hij dat niet leuk. Ik neem voor nu even afstand, of het een pauze wordt of definitief, het heeft in ieder geval even tijd nodig bij mij. Ik voel me wel ontzettend kut.
maandag 15 november 2010 om 14:32
maandag 15 november 2010 om 14:38
maandag 15 november 2010 om 14:43
quote:toytje schreef op 15 november 2010 @ 14:35:
Begrijp het Stew, en om te voorkomen dat je je nog kutter gaat voelen neem je deze afstand nu even. Je bent een slim wijf!
Hoe heeft hij erop gereageerd? Of heeft hij het nog niet door?Eerst reageerde hij rustig, alsof hij het zelf ook wilde. Hij heeft me geprobeerd te bellen, maar ik was niet alleen dus kon niet opnemen. Later kreeg ik een mail waarin hij dingen probeerde uit te leggen.Ik heb even geen zin om daar via mail op te reageren anders krijg je zo'n welles-nietes spelletje. Hij staat er nog hetzelfde in en hoopt geloof ik dat ik me bedenk.
Begrijp het Stew, en om te voorkomen dat je je nog kutter gaat voelen neem je deze afstand nu even. Je bent een slim wijf!
Hoe heeft hij erop gereageerd? Of heeft hij het nog niet door?Eerst reageerde hij rustig, alsof hij het zelf ook wilde. Hij heeft me geprobeerd te bellen, maar ik was niet alleen dus kon niet opnemen. Later kreeg ik een mail waarin hij dingen probeerde uit te leggen.Ik heb even geen zin om daar via mail op te reageren anders krijg je zo'n welles-nietes spelletje. Hij staat er nog hetzelfde in en hoopt geloof ik dat ik me bedenk.
maandag 15 november 2010 om 15:03
Stew, dat is precies waarom ik me soms, net als Anna vorige week, afvraag of het het allemaal waard is. Dat kutgevoel is moeilijk en overheerst in sommige periodes meer dan het topgevoel in betere tijden.
Ik kreeg trouwens net een berichtje van minnaar. Het is maanden geleden dat hij dat op eigen initiatief deed. Zou hij mijn afstand voelen? Ik laat hem toch nog even wachten. Ik weet niet zo goed wat ik zal antwoorden. Iets luchtigs, dat is zeker. De komende weken hebben we ws geen date-tijd en ik wil mezelf ook niet teveel zin in meer laten krijgen.
Ik kreeg trouwens net een berichtje van minnaar. Het is maanden geleden dat hij dat op eigen initiatief deed. Zou hij mijn afstand voelen? Ik laat hem toch nog even wachten. Ik weet niet zo goed wat ik zal antwoorden. Iets luchtigs, dat is zeker. De komende weken hebben we ws geen date-tijd en ik wil mezelf ook niet teveel zin in meer laten krijgen.
maandag 15 november 2010 om 15:24
Stew, ik begrijp je helemaal. Juist van een sv heb je duidelijkheid nodig, anders kan het nooit alleen maar leuk en genieten zijn. Wil trouwens van iedereen en altijd het liefst gewoon duidelijkheid, houd ook helemaal niet van welles-nietes en raad-spelletjes. Dood vermoeiend en niks leuks aan.
Die minnaar van jou Mela, ook al geen touw aan vast te knopen. Zul je zien als je 'toehapt' dat hij dan weer in zijn oude gedrag vervalt. Nu hij jouw afstand voelt wil hij waarschijnlijk alleen maar even bevestiging.
Tenminste, zo zie ik het.
Die minnaar van jou Mela, ook al geen touw aan vast te knopen. Zul je zien als je 'toehapt' dat hij dan weer in zijn oude gedrag vervalt. Nu hij jouw afstand voelt wil hij waarschijnlijk alleen maar even bevestiging.
Tenminste, zo zie ik het.
maandag 15 november 2010 om 15:28
Zo zie ik het ook toytje, is die van mij ook erg goed in. Op het moment dat hij denkt van nou kon nog weleens zo zijn dat ze ermee stopt krijg ik volop aandacht en als ik dan weer toe hap begint het cirkeltje weer vooraf aan en daar word ik weleens moe van.
Jeetje stew maar wel goed van je dat je dit kan...sterkte
Jeetje stew maar wel goed van je dat je dit kan...sterkte
maandag 15 november 2010 om 15:31
Mannen zijn soms ook net mensen hoor!
Ook wij twijfelen en kunnen wispelturig zijn.
Zoals ik laatst zelf ook al eens schreef hier.
Je kent het rugzakje van de ander niet precies en dat kan rare gevolgen hebben.
Zelf open zijn en je "pijn" delen, ook al meen je dan dat je zo kwetsbaar bent als een pas geboren baby, brengt duidelijkheid.
Ook wij twijfelen en kunnen wispelturig zijn.
Zoals ik laatst zelf ook al eens schreef hier.
Je kent het rugzakje van de ander niet precies en dat kan rare gevolgen hebben.
Zelf open zijn en je "pijn" delen, ook al meen je dan dat je zo kwetsbaar bent als een pas geboren baby, brengt duidelijkheid.
maandag 15 november 2010 om 15:45
Ik ben het met je eens Stew. En soms baal ik daar ook heel erg van. Date weet hoe ik ben en wat ik wil, al lange tijd want ik ben vanaf het begin af aan duidelijk geweest. Nu blijkt dat allemaal niet zo gemakkelijk en voel ik me door zijn reacties haast al schuldig als ik iets in de planning heb. Daar baal ik van. Als dat de 'beloning' van eerlijkheid is dan heb ik er soms helemaal geen zin meer in. Andere kant van het verhaal is dat ik ontzettend veel van hem hou en weet dat dat andersom ook zo is. Wat moet je dan? Al het gekloot en de negatieve spanningen op de koop toenemen om gewoon te kunnen doen en zijn wie je bent? Of dat alles aan de kant zetten voor de liefde? Ik weet het niet...
maandag 15 november 2010 om 15:46