minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Alle reacties Link kopieren
Sommige verhalen hier staan zo ver van mijn belevingswereld dat ik soms denk dat het een grap is, en er niet op wil reageren. Ik snap wel dat je als je in een sv relatie zit je het overzicht een beetje kwijt bent, maar zo ver? 



Slang, het is de eerste keer dat je vreemd gaat. Jullie mailen je suf (soms wel 15 mails p.p. op een vakantiedag vind ik nogal 'bijzonder') en je spreekt de laatste tijd niet of nauwelijks meer met vriendinnen af.

Tel daarbij op dat je minnaar jaloers en bezitterig is, jou min of meer aan banden legt, een limiet aan jullie houdbaarheid stelt en daar nu een issue van maakt.



Lees bovenstaande een paar keer en de 'oplossing' ligt voor het grijpen.



(een goed gesprek lijkt mij het minste, maar een herwaardering van deze al scheefgegroeide seksrelatie realistischer)
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig staan dat soort verhalen ook ver van mijn belevingswereld. Ik houd best van dominante mannen, maar dan alleen voor de seks. Ik kan me best voorstellen dat je in gedachten een soort houdbaarheidsdatum voor een sv-relatie hebt, maar om dan maar meteen een tijdslimiet te bepalen vind ik alle perken te buiten gaan. Ik denk dat ik bij zo'n opmerking al niet in zee was gegaan met zo'n man. Verder vind ik dat je samen best een soort van exclusiviteit kunt bespreken.
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw deel, wat gaat het hard. Hopelijk brengt het nummer geen ongeluk



Ik heb (gelukkig) een geweldige zaterdagavond/nacht/zondagochtend gehad! Ben blij dat ik het weekendje wat weer niet door ging me niet alleen thuis klote heb zitten voelen, dat zijn er al teveel geweest.
Alle reacties Link kopieren
ik heb de vorige posts niet meer meegekregen, en heb er, vandaag iig, geen goesting in. Na een paar hele goede dagen overviel het verdriet me vandaag zo ontzettend! Liep net buiten, en rook de herfst. Dat gaf me zo'n melancholisch gevoel: het roept de behoefte aan warmte bij me op, dikke warme kleding aandoen, tegen elkaar aan zitten, elkaar warm wrijven, heerlijke avondjes samen onder een dekentje op de bank, wandelen in het bos met alle bladeren gekleurd... Mijn god wat mis ik hem, wat mis ik mijn oude leven, mis ik het vertrouwde gevoel, en wat zie ik op tegen de dagen die er komen gaan. Ben weer even enorm verdrietig dus



*sorry, alleen maar ego...*
Alle reacties Link kopieren
quote:toytje schreef op 26 september 2010 @ 21:48:

Alweer een nieuw deel, wat gaat het hard. Hopelijk brengt het nummer geen ongeluk



Ik heb (gelukkig) een geweldige zaterdagavond/nacht/zondagochtend gehad! Ben blij dat ik het weekendje wat weer niet door ging me niet alleen thuis klote heb zitten voelen, dat zijn er al teveel geweest.Wat fijn Toy: goed om te horen! Je hebt het hartstikke verdiend!
Alle reacties Link kopieren
Een pak melk, daar staat een houdbaarheidsdatum op, op een mens toch niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat een contrast tussen jullie weekends. Bkstr, je moet dat soort 'beelden' ook niet teveel gaan romantiseren hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ja Bkstr, het nieuwe seizoen staat voor de deur, al die overgangen zullen best even aankomen. Misschien een kromme vergelijking, maar het is een beetje als rouwen denk ik. Het komt eraan hier trouwens, een vol jaar bijna, ik zie daar altijd tegenop... Zeker nu het eerste jaar.
Alle reacties Link kopieren
nu is het overall-weekend eigenlijk heel goed geweest hoor Stew! Een verrassend leuke zaterdag gehad, een hoop nieuwe mensen leren kennen, en vandaag overdag ook goed doorgebracht met een vriendin op de bank, filmpjes gekeken (goed idee trouwens, filmpjes kijken!). Misschien dat het me daarom ook zo overviel zonet. Tegelijkertijd helpt jouw opmerking Stew me om te relativeren, en te bedenken dat het hele weekend eigenlijk heerlijk was, op dit momentje na. Thnx



klopt Toy: het is volgens mij prima vergelijkbaar met rouwen. Alle fases komen overeen, en het is toch ook een vorm van afscheid nemen. Moeilijk voor je, dat je de 'een-jaar-datum' bereikt. Zo confronterend weer denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Ben het eens met Stew, heb zelf ook die neiging om te gaan idealiseren, terwijl als het zo was als wat je nu denkt te missen je nog samen zou zijn. En dat is niet zo, dus was het toch anders.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je een goed weekend dan had Bkstr, behalve dit momentje dan he.



Toy, vertel eens wat voor spannends je gedaan hebt.....
Alle reacties Link kopieren
quote:toytje schreef op 26 september 2010 @ 21:54:

Ben het eens met Stew, heb zelf ook die neiging om te gaan idealiseren, terwijl als het zo was als wat je nu denkt te missen je nog samen zou zijn. En dat is niet zo, dus was het toch anders.Ben ik gedeeltelijk met je eens Toytje; wat ik beschrijf was wel zo, de reden dat we uit elkaar zijn heeft daar niet mee te maken. De diepere laag eronder, die miste ik, en die kan hij me ook niet geven. Maar het genieten van de seizoenen, en alles wat er meer geschreven staat, was er daadwerkelijk wel en mis ik ook enorm.
Alle reacties Link kopieren
Begrijp het Bkstr, ging in jouw geval even te kort door de bocht.



Heb ik gezegd dat ik iets spannends heb gedaan Stew?
Alle reacties Link kopieren
Je schreef eerder over een afspraak met de funmeneer, dus ik ga er vanuit dat het spannend was....



Haddock, ben je al naar bed?
Alle reacties Link kopieren
Goed onthouden Stew!

Het was heel spannend en ook heel ontspannend, echt heerlijk.

En wat zal ik slapen vannacht! Kruip er zo in, wens jullie een goeie nacht. X
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk Toy, die fun-avonden!



Ik ga ook mijn bed in denk ik, tis wel weer mooi geweest.

(wel grappig dat we de eerste pagina met zijn viertjes al vol kletsen. Die hards )
Alle reacties Link kopieren
Welterusten dames. En wij zijn natuurlijk ook wel een van de leuksten hier
Alle reacties Link kopieren
momenteel in ieder geval zeker Trusten!
Alle reacties Link kopieren
Trusten dames



Ik zeg, ik hou van dit topic met jullie!
Alle reacties Link kopieren
Bkstr, naast verdriet en het gevoel dat het verdorie niet gelukt was voelde ik vooral lucht, vrijheid, toen mijn relatie over was. We gaan op goede voet met elkaar om en dat is ook vanwege ons kind erg prettig. Dus met rouwen vergelijken kan/doe ik het niet.



stew, had jij nog fun dit weekend?
Alle reacties Link kopieren
Fun in de zin van seks? Nee, afgelopen week ontzettend veel gewerkt, gisteren bardienst en vandaag een kinderverjaardag thuis. Ik ben blij dat ik nog kan adem halen.
Alle reacties Link kopieren
Haha, een kinderverjaardag is niet echt libido verhogend nee!
Alle reacties Link kopieren
Nog een week of twee heel druk, daarna hoop ik toch echt weer op libidoverhogende dingen, anders droog ik op. En jij, nog een spannend weekend gehad?
Alle reacties Link kopieren
geen grap:

Ik dacht echt dat zoveel mailen gewoon was. Dus niet.

Dat ik geen tijd had voor mijn vriendinnen zag ik als iets tijdelijks. Maar goed, ik heb inmiddels dat weer opgepakt, maak weer afspraken en mijn sociaal leven is weer wat het was.



Zoals ik al schreef in mijn reactie op de post van suzy, dat gesprek komt er, en als er niets veranderd aan zijn opmerkingen, dan wel gedrag, stop ik ermee.

Daar doe ik niet moeilijk over.



Na jaren van zeer weinig sex, waande ik mij in het paradijs (lekker overdreven, haha) maar goed, de goede sex heeft even mijn realiteitsbeeld vertroebelt.

Maar ik zie het weer helemaal helder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven