Mode & Beauty alle pijlers

Maillot koud?

17-11-2010 08:30 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Een maillot is volgens mij het dikste qua panty/legging.

Hoort niet koud te zijn, tenzij je de hele dag buiten loopt natuurlijk.
Als je er ook nog eens laarzen overheen draagt is het niet koud hoor.

Bij het schaatsen zou ik een broek aan trekken.
Ik vind persoonlijk een maillot niet kouder dan een broek. Ik vind wel dat een maillot kouder is als hij nat regend of sneeuwt. Maar ik hoor van andere dat ze dat laatste niet vinden dus dat kan ook tussen mijn oren zitten.
Erger u niet, verwonder u slechts!
en anders beenwarmers over je maiilot.
Ik draag het ook vaak. Als het erg koud is doe ik nog wel eens extra sokken er over of beenwarmers. Maar dat moet dan natuurlijk wel in je laars passen.
quote:StabiloBoss schreef op 17 november 2010 @ 08:36:

Als je er ook nog eens laarzen overheen draagt is het niet koud hoor.

Bij het schaatsen zou ik een broek aan trekken.
Een onderbroek eronder scheelt al.

Niet zo warm als een legging, maar hee, het is nog boven 0 hoor.
vind het soms nog warmer aanvoelen dan een broek bij kou op de een of andere manier
Puck
Ik vind een dikke panty of maillot net zo warm als een broek hoor. Heb maar 2 draagbare broeken waarvan een een dunne pantalon dus doe het al winters met panty's en maillots. Gaat prima!

Heb vorig jaar toen het zo extreem koud was wel een thermopanty gekocht. Verder gewoon beenwarmers, warme laarzen en gaan!
Vooral een spijkerbroek vind ik koud: de stof wordt koud en dat wappert vervolgens weer tegen je been aan. Brrrrrrr.
Een wollen maillot ? Waar koop jij dat dan en mag dat gewoon in de wasmachine? Wol is so wie so warm. Ik draag in de winter ook gewoon panties. Ik heb het niet zo gauw koud op mijn benen ( handen wel :( )
Een dunne pantalon is ook niet voor de winter, dus da's een beetje appels en peren. Een lekkere dikke ribbroek, da's andere koek.
Als het echt koud is draag ik een warme maillot en een warme legging erover onder rokjes (ik weet dat dat de grootste viva-mode-zonde is, maar ja). Nu red ik het nog wel met maillot en laarzen tot de knie.
Maillots drie maten te groot kopen helpt ook om te zorgen dat je meer wol om je benen hebt (net niet zo groot dat ze gaan slobberen dan he )
quote:Anna37 schreef op 17 november 2010 @ 09:23:

Als het echt koud is draag ik een warme maillot en een warme legging erover onder rokjes (ik weet dat dat de grootste viva-mode-zonde is, maar ja). Nu red ik het nog wel met maillot en laarzen tot de knie.Een vivamode-zonde betekent eigenlijk gewoon hip
...
als het te koud is, doe je toch eventueel een leggin over de maillot?

Mijn jongste (5) is een nogal hardnekkig "ik wil een rokje aan"type... Als het echt koud is doe ik: maillot, legging, kniekousen over elkaar heen: reken maar dat die het niet koud heeft (tenzij ze weer eens in een plas water gaat staan die zo diep is dat haar kaplaarsje overstomen en haar laarzen vervolgens overstromen... dan is het wel een crime om alles uit te trekken: sop sop) maar ik neem aan dat jij dat niet (meer) doet :-)
quote:emaille schreef op 17 november 2010 @ 09:22:

Een lekkere dikke ribbroek, da's andere koek.hier krijg ik echt de kriebels van... jeugtraumaatje... dat zit tussen mijn oren
Ik ben een koukleum, en draag maillots met Uggs gevuld met ski-sokken
wat een schattig topic.

zelf vind ik een maillot in ieder geval behoorlijk warm.
1. Als ik een maatje groter koop (meer wol is warmer) draag ik over de maillot nog een boxertje, zakt ie niet af en super warm.

2. Als het netjes moet en de maillot dus passend moet zijn, draag ik er een panty onder, het nylon schuurt zichzelf lekker warm tegen de maillot.
Ik draag tot en met ongeveer -10 dikke maillots. Wel met laarzen met sokken erin en een warme rok erover met evt, een extra onderrok. Is echt niet kouder dan een broek.

Als ik echt meerdere uren naar buiten ga in de vrieskou, dan draag ik maillots onder een broek.
quote:emaille schreef op 17 november 2010 @ 09:07:

Een onderbroek eronder scheelt al.[...]
Ik draag 20 denier panties en pumps. Ook als het vriest. Heb wel een lekker warme jas.

Edit: ik verplaats me per auto, dus ik hoef niet uren op tochtige stations rond te hangen of 5 kwartier naar mijn werk te fietsen.

Maar als ik ga winkelen, trek ik in de kou gerust een rok met panty aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven