Full House deel 2
dinsdag 12 oktober 2010 om 19:40
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!
07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!
28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!
28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
woensdag 17 november 2010 om 15:15
fijn tieger, nieuwe auto!
viool, hoe gaat het met ootje vandaag? last van nek nog?
amalia moet nog voedingen sparen lees ik... succes.
net bij kijkles zwemmen geweest, ik dact dat wordt een hele uitdaging: een uur in zo'n heet zwembad zitten met baby en oudste. maar grote L is natuurlijk al echt groot, dus die zit gewoon zonder zeuren een uur te kijken. en meisje zat lief te lachen en tekijken vanuit de mc. het was dus een eitje
middelste kan trouwens best al aardig zwemmen, maar 10 minuutjes ofzo van het hele uur een kurkje om, de rest alles zonder. door het gat zwemmen haalt 'ie nog nèt niet.
viool, hoe gaat het met ootje vandaag? last van nek nog?
amalia moet nog voedingen sparen lees ik... succes.
net bij kijkles zwemmen geweest, ik dact dat wordt een hele uitdaging: een uur in zo'n heet zwembad zitten met baby en oudste. maar grote L is natuurlijk al echt groot, dus die zit gewoon zonder zeuren een uur te kijken. en meisje zat lief te lachen en tekijken vanuit de mc. het was dus een eitje
middelste kan trouwens best al aardig zwemmen, maar 10 minuutjes ofzo van het hele uur een kurkje om, de rest alles zonder. door het gat zwemmen haalt 'ie nog nèt niet.
woensdag 17 november 2010 om 16:54
Goed van dat zwemmen Sardegna!!
TIEGER ja ik bedoel Tieger, niet Rikst Sorry.
Oudste laat zijn schoenen net in de kamer slingeren, dus ik zeg: zet je schoenen even op de trap.
Zegt hij: mag ik mijn schoen zetten? Doet Piet er dan wat in?
Maar hij bedoelde het echt als grapje, komisch als kinderen humor krijgen.
Hoevaak doen jullie het schoenzetten? Ik alleen op zaterdag.
TIEGER ja ik bedoel Tieger, niet Rikst Sorry.
Oudste laat zijn schoenen net in de kamer slingeren, dus ik zeg: zet je schoenen even op de trap.
Zegt hij: mag ik mijn schoen zetten? Doet Piet er dan wat in?
Maar hij bedoelde het echt als grapje, komisch als kinderen humor krijgen.
Hoevaak doen jullie het schoenzetten? Ik alleen op zaterdag.
woensdag 17 november 2010 om 17:01
O Viool...je hebt dus gebeld??!! En?!!
En hoe was het met oviool vandaag?
Whaaaaahahaaahaaa, 8 pakken maat 1 luiers, Tieger!
Echt een mannenactie!
En..lekker ritje gemaakt met de kids in je nieuwe bolide?
Wij hebben trouwens de stoeltjes net als jij in de auto.
Leuk, Amalia, hotel geboekt! Gaaf hoor! Vriend moet voor zijn werk regelmatig naar NY. Ben er zelf nog nooit geweest, maar het lijkt me echt leuk! En een shopwalhalla!
Wat heerlijk, dat het allemaal zo soepel ging in het zwembad, Sardegna! En knap hoor, dat jongste zoon al zo goed kan zwemmen!
Mmm, zat net even op een topic te kijken over wandelen met een baby en peuter. Het is hier echt drama. Jongste zoon is net 2 weken 2. En een plankje is geen succes. Te vermoeiend als ik naar meerdere winkels moet. Plus dat hij eraf springt, wegrent, voor geen meter luistert. Dus vandaag met de fiets en fietskar. In de hema geen probleem. In de ah weer drama... Hij wil eruit, slaat baby op het hoofd. Pffff, ik heb een ontspoorde 2-jarige
Een vriendin heeft net haar dubbele wagen gebracht ( achter elkaar). Die mag ik lenen. Hopelijk is dat wat. Ik heb er af en toe zó de balen van. Vanaf volgende week moet ik zelf met oudste naar judo. Dat is niet te lopen en dus moet ik op de fiets. Maar hoe ga ik ervoor zorgen, dat jongste zoon zich daar fatsoenlijk gedraagt? Bah, kan er nu al tegenop zien. Ik vind het sneu voor oudste om bijvoorbeeld in de tussentijd boodschappen te gaan doen als alle andere ouders wel blijven. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer sneu voor jongste zoon. Die moet altijd maar mee op sleeptouw...Zucht...
En hoe was het met oviool vandaag?
Whaaaaahahaaahaaa, 8 pakken maat 1 luiers, Tieger!
Echt een mannenactie!
En..lekker ritje gemaakt met de kids in je nieuwe bolide?
Wij hebben trouwens de stoeltjes net als jij in de auto.
Leuk, Amalia, hotel geboekt! Gaaf hoor! Vriend moet voor zijn werk regelmatig naar NY. Ben er zelf nog nooit geweest, maar het lijkt me echt leuk! En een shopwalhalla!
Wat heerlijk, dat het allemaal zo soepel ging in het zwembad, Sardegna! En knap hoor, dat jongste zoon al zo goed kan zwemmen!
Mmm, zat net even op een topic te kijken over wandelen met een baby en peuter. Het is hier echt drama. Jongste zoon is net 2 weken 2. En een plankje is geen succes. Te vermoeiend als ik naar meerdere winkels moet. Plus dat hij eraf springt, wegrent, voor geen meter luistert. Dus vandaag met de fiets en fietskar. In de hema geen probleem. In de ah weer drama... Hij wil eruit, slaat baby op het hoofd. Pffff, ik heb een ontspoorde 2-jarige
Een vriendin heeft net haar dubbele wagen gebracht ( achter elkaar). Die mag ik lenen. Hopelijk is dat wat. Ik heb er af en toe zó de balen van. Vanaf volgende week moet ik zelf met oudste naar judo. Dat is niet te lopen en dus moet ik op de fiets. Maar hoe ga ik ervoor zorgen, dat jongste zoon zich daar fatsoenlijk gedraagt? Bah, kan er nu al tegenop zien. Ik vind het sneu voor oudste om bijvoorbeeld in de tussentijd boodschappen te gaan doen als alle andere ouders wel blijven. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer sneu voor jongste zoon. Die moet altijd maar mee op sleeptouw...Zucht...
woensdag 17 november 2010 om 18:44
En hoe reageerde je schoonouders? Knap van je meid, echt sterk.
Rikst, heb je een iPhone? Gewoon wat spelletjes op zetten en jongste zoon ermee laten spelen onder judo.mdan is het voor hem ook leuk. Hier staat zo'n mega tv bij judo, mag jongste zoon naar kijken. Suf maargoed, wat moet hij daar anders doen
Rikst, heb je een iPhone? Gewoon wat spelletjes op zetten en jongste zoon ermee laten spelen onder judo.mdan is het voor hem ook leuk. Hier staat zo'n mega tv bij judo, mag jongste zoon naar kijken. Suf maargoed, wat moet hij daar anders doen
woensdag 17 november 2010 om 21:49
Terug van zumba !
Pffff ik ben wel sloom soms hoor met die pasjes. Het ging deze keer met al die nieuwe dansjes flut haha ik ga so wie so al niet meer met vriendin omdat we anders de slappe lach krijgen
maar goed lekker zweten, springen en rennen
Nou ik vond het gesprek kort af maar niet negatief. Hyves
Pffff ik ben wel sloom soms hoor met die pasjes. Het ging deze keer met al die nieuwe dansjes flut haha ik ga so wie so al niet meer met vriendin omdat we anders de slappe lach krijgen
maar goed lekker zweten, springen en rennen
Nou ik vond het gesprek kort af maar niet negatief. Hyves
donderdag 18 november 2010 om 10:03
Ik werk zeg maar voor de plaatselijke kunst&cultuur instelling. Waar ik wel van baal is dat al het materiaal niet altijd aanwezig of goed is waardoor ik toch weer de trappen op en Af moet hollen bij de opstart van mijn lessen, of de beamer niet aan wil ( en ik niet zo technisch ben) het zijn je eigen leerlingen niet dus ja, je moet er toch juist meer bovenop zitten.
Dus ik heb meteen mn wensenlijst qua materiaal maar weer opgestuurd..
Ootje heeft nu 3e nachtje doorgeslapen.
Alleen jammer van die half 1 dat ik in bed lag...
Ik zag een leuk vest bij esprit: maar 88 euro !!
Dat is toch te gek ?! Ik hoop maar op uitverkoop
Dus ik heb meteen mn wensenlijst qua materiaal maar weer opgestuurd..
Ootje heeft nu 3e nachtje doorgeslapen.
Alleen jammer van die half 1 dat ik in bed lag...
Ik zag een leuk vest bij esprit: maar 88 euro !!
Dat is toch te gek ?! Ik hoop maar op uitverkoop
donderdag 18 november 2010 om 13:30
eind januari, dan is ootje alweer een half jaar. Dan vind je het vast fijn om weer een beetje richting werkmodus te gaan toch? Ik begin te wennen al, aan m'n avonden dan. Over 2 weken komen de dinsdag en donderdag overdag erbij, dat wordt effe moeilijk denk ik, meisje achterlaten, omschakelen en concentratie op het werk houden. We zien het. Geen zin nog, helaas...
Lmeisje heeft voor de verandering ook aardig geslapen vannacht, rond 3-en even wakker, maar ze sliep zo weer en toen pas half 7, lekker drinken.
Hoe gaat het met A? Waar zou die onrust rond 10-en vandaan komen?? En voed je haar dan? Dan zou ze juist de nacht lekker door moeten kunnen trekken toch daarna.
Lmeisje heeft voor de verandering ook aardig geslapen vannacht, rond 3-en even wakker, maar ze sliep zo weer en toen pas half 7, lekker drinken.
Hoe gaat het met A? Waar zou die onrust rond 10-en vandaan komen?? En voed je haar dan? Dan zou ze juist de nacht lekker door moeten kunnen trekken toch daarna.
donderdag 18 november 2010 om 14:18
Gisteren werd ze -hoera!!- niet wakker om 10 uur! Fijn hoor. Wel om 1 uur, maar dat was voeden en terug leggen. Niet zo overstuur gelukkig.
Maargoed, ze schommelt heen en weer. Ik denk dat ze mss aan het dromen is, zou dat al kunnen met 5 mnd? Ze moet toch ergens wakker van worden? Van de honger is het iig niet, want ze drinkt een slokje en door.
' Maar' 88 euro als in te duur of goedkoop? Ik neem aan te duur, want je zet eronder dat je de uitverkoop afwacht Die begint deze en volgende week bij veel zaken he? Ik heb een leuk vest bij Stepping Out gezien, daar wacht ik ook tot woensdag mee want dan begint daar de uitverkoop.
Deze:
http://www.steppinout.nl/ ... p=Vesten&Productsubgroep=
Maargoed, ze schommelt heen en weer. Ik denk dat ze mss aan het dromen is, zou dat al kunnen met 5 mnd? Ze moet toch ergens wakker van worden? Van de honger is het iig niet, want ze drinkt een slokje en door.
' Maar' 88 euro als in te duur of goedkoop? Ik neem aan te duur, want je zet eronder dat je de uitverkoop afwacht Die begint deze en volgende week bij veel zaken he? Ik heb een leuk vest bij Stepping Out gezien, daar wacht ik ook tot woensdag mee want dan begint daar de uitverkoop.
Deze:
http://www.steppinout.nl/ ... p=Vesten&Productsubgroep=
donderdag 18 november 2010 om 17:35
donderdag 18 november 2010 om 17:40
Iemand nog nieuws ??
Jee ik ben de werkstukken surprise en topo stress maal 2 zo zat !! En die grote monden ook.
Hee leuk gevoel: voor het eerst zou ik nu wel even tijd willen hebben voor mn vioolman, samen lachen, uit eten, lekker gek!
Dat komt omdat vandaag de was, de boerenkool, de bijdehante brutale jongensstreken en gezeur ik moet dit - jij moet dat .... Overload is!!
Oh meiden stel je voor.. Een bubbelbad.. Een diner .. Een hotel of huisje ..
Jee ik ben de werkstukken surprise en topo stress maal 2 zo zat !! En die grote monden ook.
Hee leuk gevoel: voor het eerst zou ik nu wel even tijd willen hebben voor mn vioolman, samen lachen, uit eten, lekker gek!
Dat komt omdat vandaag de was, de boerenkool, de bijdehante brutale jongensstreken en gezeur ik moet dit - jij moet dat .... Overload is!!
Oh meiden stel je voor.. Een bubbelbad.. Een diner .. Een hotel of huisje ..
donderdag 18 november 2010 om 18:25
Mmm, ik begrijp je wel, hoor Viool. Ik heb dat ook wel. Meisje is vandaag 3 weken. Ik vind het heerlijk, hoor, mijn lieve kleine baby'tje. Maar het lijkt me idd ook lekker weer eens fatsoenlijke kleding te kopen of lekker uit eten te gaan. (of zoals vanavond. vriend is naar het concert van Prince....Dan wil ik gewoon mee!!) Maar ja, echt niet dat ik dat kleine hummeltje achter ga laten. Hahaha, wat dat betreft ben ik ook een tijgerrikst!
Gaaf, trouwens, dat je werk hebt aangenomen!
En respect wat betreft de schoonouderskwestie!
Hopelijk is het een nieuwe trend, Amalia. Dat A niet wakker
wordt om 10 uur. Zou lekker zijn. En misschien idd wel aan het dromen. Echt geen idee wanneer dat begint.
Hier is het elke avond tussen 22.00 en 0.30 uur bal. Ook best vermoeiend, want dan komt ze rond 5.00 uur weer en 7.00 uur gaat de wekker. Gaaaaaaap!
Sardegna, wat rot, dat je nog geen zin hebt om straks ook weer overdag te gaan werken.... Het komt vast goed ( lekkere dooddoener....) Als je straks weer in het ritme zit en lmeisje gewend is op het kdv, sta je vast zo weer in de werkmodus!
Gaaf, trouwens, dat je werk hebt aangenomen!
En respect wat betreft de schoonouderskwestie!
Hopelijk is het een nieuwe trend, Amalia. Dat A niet wakker
wordt om 10 uur. Zou lekker zijn. En misschien idd wel aan het dromen. Echt geen idee wanneer dat begint.
Hier is het elke avond tussen 22.00 en 0.30 uur bal. Ook best vermoeiend, want dan komt ze rond 5.00 uur weer en 7.00 uur gaat de wekker. Gaaaaaaap!
Sardegna, wat rot, dat je nog geen zin hebt om straks ook weer overdag te gaan werken.... Het komt vast goed ( lekkere dooddoener....) Als je straks weer in het ritme zit en lmeisje gewend is op het kdv, sta je vast zo weer in de werkmodus!
donderdag 18 november 2010 om 18:54
Rikst wat een lastige tijden waarop meisje onrustig is ! Heb je nog meer foto's ???
Helemaal niet niwuwsgierig
ja gek is dat, van alles willen maar dan tot de conclusie komen dat je het niet echt wilt.
man en ik hebben al twee keer oppas aangeboden gekregen zodat we samen weg kunnen. Maar niet in ons eigen huis. Dan voel ik me toch niet blij he, wanneer het acht uur is en ze ligt lekker rustig in eigen wiegje dat is voor mij ontspannen en fijn.
Tegelijk zou ik best wat met man willen doen. Gewoon ongestoord samen zijn. Nouja als ze ouder is komen er zulke mogelijkheden langzamerhand. Nu kan ik t gewoon nog niet
Helemaal niet niwuwsgierig
ja gek is dat, van alles willen maar dan tot de conclusie komen dat je het niet echt wilt.
man en ik hebben al twee keer oppas aangeboden gekregen zodat we samen weg kunnen. Maar niet in ons eigen huis. Dan voel ik me toch niet blij he, wanneer het acht uur is en ze ligt lekker rustig in eigen wiegje dat is voor mij ontspannen en fijn.
Tegelijk zou ik best wat met man willen doen. Gewoon ongestoord samen zijn. Nouja als ze ouder is komen er zulke mogelijkheden langzamerhand. Nu kan ik t gewoon nog niet
donderdag 18 november 2010 om 19:22
donderdag 18 november 2010 om 19:58