Weekendje brussel, hotel tips?
woensdag 17 november 2010 om 12:36
woensdag 17 november 2010 om 12:48
http://www.zoweg.nl/hotels/arrangemente ... biedingen/
is een site met leuke weekendje met goede hotels. Vaak zijn dit van die aanbiedingen die in bladen staan.
is een site met leuke weekendje met goede hotels. Vaak zijn dit van die aanbiedingen die in bladen staan.
woensdag 17 november 2010 om 13:40
www.hotels.nl
Kan je veel hotels in Brussel vinden, ook met reacties van gasten, erg handig!
Grote Markt vond ik niet veel aan trouwens.
Kan je veel hotels in Brussel vinden, ook met reacties van gasten, erg handig!
Grote Markt vond ik niet veel aan trouwens.
woensdag 17 november 2010 om 13:54
woensdag 17 november 2010 om 16:01
Wij zijn ooit met Pasen geweest, voor een prikkie in een super luxe hotel. Dit was een hotel in de buurt van het Europees Parlement en deze zijn vaak in vakantietijd vrij leeg, dus worden kamers goedkoper aangeboden. (wij betaalde 75 euro per nacht, en in de kamer hing de normale tarievenlijst, hier stond 275 euro op) Alleen is dat wel een beetje buiten het centrum.
woensdag 17 november 2010 om 16:21
Vorig jaar zaten we in 'http://www.sofitel.com/gb/hotel-1071-so ... room.shtml. Sofitel klinkt niet hip maar tegendeel was waar. Heerlijk kingsize bed, uitstekend geluidssysteem, verder ook heel comfortabel. In het weekend een stuk goedkoper dan doordeweeeks (was toen ¤ 90, p/n maar nu ¤ 129 p/n). Dat was in de buurt van de Brusselse PC Hooftstraat maar ook wat minder poenige straten.
Op Tripadvisor staan ook een boel leuke hotels met recencies, zoals Bloom Hotel. Ligt er ook aan waar je van houdt, wat klassieker, design achtig, modern, apart etc.
Veel plezier!
Op Tripadvisor staan ook een boel leuke hotels met recencies, zoals Bloom Hotel. Ligt er ook aan waar je van houdt, wat klassieker, design achtig, modern, apart etc.
Veel plezier!
donderdag 18 november 2010 om 09:24
Duur ontbijt zeg.. Ik ontbijt meestal niet in het hotel. In de buurt zat een lekker ontbijtrestaurant (en een goede sushitent waar voornamelijk Jappaners komen) Ik kan m'n boekje 100% Brussel niet vinden voor het adres (voor eettentjes is dat wel een handig boekje).
Voor zover ik me kan herinneren, zit het niet vlakbij de grote markt maar wel een fijne buurt. Het is ongeveer een kilometer lopen (20 min). Het gebied ertussen vond ik erg leuk met eettentjes (voor ontbijt en beter dan in het echt toeristische gedeelte) en goeie winkels vandaar dat ik dat niet erg vond. Ik ben sowieso gewend om veel te lopen dus ik vind dat voor een ander moelijk in te schatten of het echt ver is. Je zou even op google maps kunnen kijken wat je van de afstand vind.
Op tripadvisor staan wel handige recensies over het hotel (op blz 2 zie ik wat ontbijttips staan) en krijg je een beeld van de locatie. Ook Metrole, Amigo en Bloom hebben goede (nog betere) recensies en liggen iets centraler.
Voor zover ik me kan herinneren, zit het niet vlakbij de grote markt maar wel een fijne buurt. Het is ongeveer een kilometer lopen (20 min). Het gebied ertussen vond ik erg leuk met eettentjes (voor ontbijt en beter dan in het echt toeristische gedeelte) en goeie winkels vandaar dat ik dat niet erg vond. Ik ben sowieso gewend om veel te lopen dus ik vind dat voor een ander moelijk in te schatten of het echt ver is. Je zou even op google maps kunnen kijken wat je van de afstand vind.
Op tripadvisor staan wel handige recensies over het hotel (op blz 2 zie ik wat ontbijttips staan) en krijg je een beeld van de locatie. Ook Metrole, Amigo en Bloom hebben goede (nog betere) recensies en liggen iets centraler.
vrijdag 19 november 2010 om 21:04
Bedankt voor alle tips. Uiteindelijk is het hotel Le Plaza geworden. Ik ben benieuwd!http://www.leplaza-brussels.be