Autoradio
woensdag 17 november 2010 om 18:11
Ik weet niet of ik het hier goed plaats, maar ik ben op zoek naar handige vrouwen! Die zullen er toch ook wel zijn hoop ik? 
Ik heb voor het eerst een auto`tje en daar zit nog een oude cassettespeler in. Ik wil hier graag een nieuwe autoradio met cd in laten zetten. Nu is mijn huidige speler vrij groot en die nieuwe spelertjes zijn heel smal (moeilijk uit te leggen). Hoe wordt die ruimte opgevuld? Heeft iemand een idee?
Ik wil namelijk gaan kijken naar een leuke auto radio, maar weet echt niet waar ik naar moet zoeken!
Alvast bedankt!
Ik heb voor het eerst een auto`tje en daar zit nog een oude cassettespeler in. Ik wil hier graag een nieuwe autoradio met cd in laten zetten. Nu is mijn huidige speler vrij groot en die nieuwe spelertjes zijn heel smal (moeilijk uit te leggen). Hoe wordt die ruimte opgevuld? Heeft iemand een idee?
Ik wil namelijk gaan kijken naar een leuke auto radio, maar weet echt niet waar ik naar moet zoeken!
Alvast bedankt!
woensdag 17 november 2010 om 18:16
Haha, ik heb al zitten kijken naar een foto, kan niks soortgelijks vinden.
Een soort van dit:
Ik wil er dit graag in:
http://i01.twenga.com/auto-motor/autora ... 9195vb.png
Een soort van dit:
Ik wil er dit graag in:
http://i01.twenga.com/auto-motor/autora ... 9195vb.png
woensdag 17 november 2010 om 18:18
woensdag 17 november 2010 om 18:33
Nike, dat klinkt als een goede optie!
Dat is inderdaad waar mijn probleem een beetje zat.
Heb wel even informatie opgevraagd bij mijn garage hoeveel inbouwen evt. kost.
Dan kan ik een afweging maken met of ik het zal laten doen door de garage of door een kennis.
In ieder geval bedankt voor de reacties!
Dat is inderdaad waar mijn probleem een beetje zat.
Heb wel even informatie opgevraagd bij mijn garage hoeveel inbouwen evt. kost.
Dan kan ik een afweging maken met of ik het zal laten doen door de garage of door een kennis.
In ieder geval bedankt voor de reacties!
woensdag 17 november 2010 om 18:33
woensdag 17 november 2010 om 19:42
woensdag 17 november 2010 om 21:10
quote:Eternal_Sunshine schreef op 17 november 2010 @ 19:27:
Hahaha, heeeeel flauw
Of weet je het gewoon niet en probeer je er omheen te praten?
Ik praat altijd om de dingen heen
Leuk radiootje heb je op het oog, die past zeker in je auto hoor...de uitsparing heeft veelal een standaard maat, en de autoradioaansluiting is ook Europees standaard. Je kan het evt. zelf wel doen
Hahaha, heeeeel flauw
Of weet je het gewoon niet en probeer je er omheen te praten?
Ik praat altijd om de dingen heen
Leuk radiootje heb je op het oog, die past zeker in je auto hoor...de uitsparing heeft veelal een standaard maat, en de autoradioaansluiting is ook Europees standaard. Je kan het evt. zelf wel doen