Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
House Vish.
Damn.
Kejjedanieeerdursegge
Herhaling dus heb je mss toch al gezien.
Nee ken hem niet maar heb nu alweer teveel gemist denk ik. Dit was het nieuws komt om 21.15 zag ik net, ga ik dat lekker in bed kijken. Morgen dagje stadten met zus en Nemootje.

Dag meiskes
Truste Vish.

Ik heb eigenlijk ook niets te melden. Heb deze aflevering van House nog niet gezien maar op de 1 of andere manier kan ik me er niet echt op concentreren. Ik probeer al de hele avond iets online te regelen bij m`n bank maar dat schiet ook al niet op. Zucht!
Ik ga de kamer maar eens pimpen met kerstzooi denk ik
Ik kijk 'while you were sleeping'
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Veel plezier in stad!
Oooo wat ik nou toch weer ontdekt heb. Dat Studio100 zooitje is een grote orgie, echt waar.

Gert die deed het al met een van die K3 meisjes. De schrijver van alle K3 liedjes, Miguel Wiels, doet het met Mega Mindy en hunnie kreige een beebie. Even kijken wie wie nog meer afwerkt daar.
kotskakkotskakkotskakkotskakkotskak

Bumba pijpt samson, wist je dat?
Loretta is De Mol. Punt.
Ja daar ging ik een plaatje van zoeken

Oh nog steeds HuizeKakkots?
Ja, het houdt niet op. Tony heeft nu verstopping en is bang om te poepen. En hij kotst. Veel. En ik ben het zó zat! Overdag is hij gewoon levendig, speelt, eet, lacht. Maar als hij eenmaal in bed ligt, gaat het na een paar uurtjes fout. Heb het idee dat het hele huis naar kots en kas ruikt. Getver!
Loretta is De Mol. Punt.
Heb je al Roosvicee Laxo ofzo gegeven? Wel zielig dat hij bang is nu. En ook irritant voor jou
Ik durf niet zo goed laxo te geven, omdat hij 2 dagen geleden nog aan de spuiterij was. Eerst maar eens kijken of het gewoon zelf normaliseert. Ben bang dat ik anders alleen maar schade aanricht. Maar het is wel heel apart: zijn handje vast moeten houden als hij moet poepen....
Loretta is De Mol. Punt.
Arme Kess, heb echt met je te doen. Oudste was ook zo bang toen hij in januari (jawel tijdens de kraamweek) buikgriep had. Kind kotsen en poepen, hield niet op. En hij was zo bang ieder keer hij voelde dat ie weer moest. Ging ie heel zielig huilen.

Hoop dat Tony heel snel opknapt. Hoe gaat het nu met Vito?

Ziekenboeg hier: oudste was vanavond weer zieker. Veel huilen en bij mama willen hangen. Frummels lijken weing tot geen last meer te hebben. En Lunaman lijkt zich zowaar ook vermand te hebben.

MP-score tot op heden: straat, dubbele garage, treinstation voor 30 euro. Ik ga nog even verder.
Wat een mooie LP-score, Luna! Ik ga zo toch ook maar eens even kijken, of heb jij alle mooie koopjes al weggekaapt?

Fijn dat Frummels en Opperfrum zich beter lijken te voelen. Kus voor je Oudste.

Ik ga Tony zo ook weer op bed proberen te mikken. Na kotsdrama wilde slapen niet meer lukken. Vito slaapt nu wel weer, gelukkig geen spuitpoeponderbreking gehad. Dat heeft hij vanmiddag allemaal al geloosd.

Komende zondag viert mijn moeder haar verjaardag. Broer belde net op: hun dochter heeft de waterpokken. Of ik dat erg vond...... JAAAAAAAAAAA! Natuurlijk moeten mijn kinderen die ook nog een keer krijgen, maar liever niet nu. Ik wil dat Vito eerst heel goed opknapt en aansterkt. Wij gaan nu dus eerst en dan later als wij weer weg zijn, gaat Broer. Pfffff....hoop echt dat we aan die pokkenpokken ontsnappen.
Loretta is De Mol. Punt.

Oeei, Kess, ja, blijf maar even ver van de waterpokken vandaan

Eerst moet er weer normaal gepoept ende niet overgegeven worden.

Ik weet dus niet of Chica t heeft gehad, want epidemie op oud kdv in A'dam toen ze maand of 8 a 9 was en toen had ze een paar vlekjes. Meer dan dat was t niet. Hoor steeds vaker verhalen over mensen die t nooit gehad hebben dus wie weet. Ik ga t niet opzoeken denk ik..

Oh bouterdebout wat een bouterdebout film. Kunnen jullie me aub helpen herinneren geen liefdesfilms meer te kijken tot ik de ware gevonden heb, wat een draaaaamaaa Jankende Inad's. Gelukkig kan ik er zelf om lachen. Komt ook door t jaargetijde. Kerst enzo. Hebben jullie dat ook Pep, Vish? (zeg maar gewoon ja, anders ben ik de enige jankerd ). Ik wil gewoon écht échte liefde, duh. Hoe moeilijk kan dat zijn?
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 06-12-2007 23:00
Reden: kan durch die vieler valser tranen das typbord ganz nicht mehr sehen ;-)
% gewijzigd
Oh kruispost

Mooi hoor Pep, nu nog de ware erbij

Ik ga mezelf even afschieten,
Dat ziet er gezellig uit, Pep!
Loretta is De Mol. Punt.
Neuh, hoop niet de ware onder m`n kerst...eh... lamp te vinden Inad. Maar in mijn geval is dat mischien niet eens zo raar. Ik bedoel, ik ben net koud een maand of 5 van m`n man af

Bah, weer kotskak dus Kess . Buiten het feit dat het sjielug is voor je mannetjes kan ik me voorstellen dat je er zó de balen van hebt! Ik zou geloof ik de neiging hebben om kind met bed/box bij de buren te zetten en dan met fles chloor hele huis gaan scrobben. Terwijl ik dit schrijf komt er een oud trauma naar boven borrelen van schoonloeder die haar behoefte niet op kon houden 3 dagen in huis . Ik moet er nu bijna weer van kotsen. Wat heb ik gehúild toen zeg. Bah!

Ennieweeee.....

Luun, mooie LP-score. Hou je nog wat voor mij over? Ik wilde eigenlijk morgen jullie kant op komen maar a. is dat niet zo handig ivm de poepstromen en b. heb ik nog geen kans gezien om diesel in het autooke te gooien. Which reminds me dat ik wél moet tanken omdat ik zaterdag naar opa moet.... Hmmm, nog even bedenken hoe ik dat ga regelen
Een nieuwe relatie maar nog niet verliefd..!?

Hmm, bij mij komt het 1 meestal voor het ander eigenlijk....
Dubbelpost, toch knap dat ik het iedere keer weer voor elkaar krijg....

Ik sta nu met laptop in de keuken want hier heb ik wel verbinding (dichtst bij het centrale huis). Echt fokking irritant als je niet normaal kunt internetten! Ga zo maar naar bedje toe.

Bis morgen mädels!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven