Hét succesverhalen topic!
woensdag 17 november 2010 om 22:51
Voor alle medeforummers, die net als ik toe zijn aan succesverhalen over relaties die 'tijdelijk' uit elkaar zijn..
Gewoon om al mijn soortgenoten bij wie net als bij mij, je relatie -hopelijk- tijdelijk over is, een hart onder de riem te steken en te laten zien dat het wel weer goed komt!
ps. graag even vermelden hoelang jullie relatie tijdelijk uit was..
Alvast ontzettend bedankt!
Gewoon om al mijn soortgenoten bij wie net als bij mij, je relatie -hopelijk- tijdelijk over is, een hart onder de riem te steken en te laten zien dat het wel weer goed komt!
-
woensdag 17 november 2010 om 23:03
woensdag 17 november 2010 om 23:11
quote:Mootje13 schreef op 17 november 2010 @ 22:51:
Voor alle medeforummers, die net als ik toe zijn aan succesverhalen over relaties die 'tijdelijk' uit elkaar zijn..
Ja, dan ben je erg succesvol bezig, zo hangende tussen hoop en wanhoop.
Maar ik hoop dat er toch nog succesverhalen komen voor jullie.
Ja, dan ben je erg succesvol bezig, zo hangende tussen hoop en wanhoop.
Maar ik hoop dat er toch nog succesverhalen komen voor jullie.
woensdag 17 november 2010 om 23:16
Ik geloof er ook niet zo in.
Meestal als het weer aanraakt, is dat van tijdelijke aard. Het kan weer even leuk zijn omdat je nog om elkaar geeft en zo blij bent dat "het allemaal weer goed is", maar meestal steken de problemen waardoor de relatie in eerste instantie is uitgegaan na een tijdje toch weer de kop op. Het is immers niet voor niets uitgegaan.
Meestal als het weer aanraakt, is dat van tijdelijke aard. Het kan weer even leuk zijn omdat je nog om elkaar geeft en zo blij bent dat "het allemaal weer goed is", maar meestal steken de problemen waardoor de relatie in eerste instantie is uitgegaan na een tijdje toch weer de kop op. Het is immers niet voor niets uitgegaan.
woensdag 17 november 2010 om 23:20
woensdag 17 november 2010 om 23:42
Bij ons was de breuk niet als tijdelijk bedoeld maar na 9 maanden zijn we er weer voor gegaan. Beide onze les geleerd hoe het niet moet en moet eerlijk zeggen dat het sinds de breuk toen veel fijner is.
Ik denk dat het wel ligt aan de reden(en) waarom jullie uit elkaar zijn gegaan of het later weer zal werken. Problemen die moeilijk te overbruggen zijn worden vaak tijdelijk opgelost maar komen later terug.
Ik denk dat het wel ligt aan de reden(en) waarom jullie uit elkaar zijn gegaan of het later weer zal werken. Problemen die moeilijk te overbruggen zijn worden vaak tijdelijk opgelost maar komen later terug.
donderdag 18 november 2010 om 00:16
Wat ik me afvraag van TO is: als je dan zoooo graag wilt dat het weer goed komt, waarom ben je dan nu uberhaupt uit elkaar? Dat snap ik eerlijk gezegd niet zo goed...? (tijdelijk) uit elkaar ga je toch als het niet goed meer gaat, je er even tabak van hebt en om na te denken wat je wilt? Als je nu toch al weet dat je het weer goed wilt hebben, waarom dan al dat gedoe? Maargoed, waarschijnlijk heeft t ermee te maken dat de (tijdelijke) rust van zijn kant is uitgegaan. Ik heb geen succesverhalen voor je helaas, maar zo te zien zijn er genoeg!
donderdag 18 november 2010 om 00:20
Nathalie, het komt inderdaad van zijn kant.. Twijfels..
Ik wil heel graag dat het goed komt.. Maar een relatie heb je nou eenmaal met z'n 2en, dus kan het niet in mn eentje beslissen..
En hij laat te vaak hoop doorschemeren, en tja ben gewoon benieuwd naar de verhalen van anderen..
En ja, HULDE aan Prins William & Kate
Ik wil heel graag dat het goed komt.. Maar een relatie heb je nou eenmaal met z'n 2en, dus kan het niet in mn eentje beslissen..
En hij laat te vaak hoop doorschemeren, en tja ben gewoon benieuwd naar de verhalen van anderen..
En ja, HULDE aan Prins William & Kate
-
donderdag 18 november 2010 om 07:43
Toen ik mijn ex leerde kennen, was hij 2 jaar gescheiden met twee kinderen. Na anderhalf jaar met mij, besloot hij het nog eens te gaan proberen met zijn ex. Zes jaar verder zijn ze hertrouwd en hebben ze een derde kind (dat gebeurde trouwens al in de eerste 10 maanden nadat het uit was met mij).
Een succesverhaal dus ja...
Een succesverhaal dus ja...
donderdag 18 november 2010 om 08:16
Nammma, 2 uur geleden
Dan moet je je aanmelden bij de Look of love...die gaan een week uit elkaar en komen altijd heel blij weer bij elkaar...
Wij zijn regelmatig een paar nachten tot een week apart van elkaar (door werk). Daarom blijft het ook zo makkelijk om heerlijk verliefd te blijven op mijn vriend Bij elke thuiskomst zijn we dan overdreven blij, knuffelen, praten honderduit, zijn blij dat we die avond wel weer naast elkaar liggen.
Ik zie het vaker bij collega's (of überhaupt mensen die niet altijd samen zijn) - langer verliefd zijn, elkaar steeds weer even gemist hebben is niets mis mee
Nammma, 2 uur geleden
Dan moet je je aanmelden bij de Look of love...die gaan een week uit elkaar en komen altijd heel blij weer bij elkaar...
Wij zijn regelmatig een paar nachten tot een week apart van elkaar (door werk). Daarom blijft het ook zo makkelijk om heerlijk verliefd te blijven op mijn vriend Bij elke thuiskomst zijn we dan overdreven blij, knuffelen, praten honderduit, zijn blij dat we die avond wel weer naast elkaar liggen.
Ik zie het vaker bij collega's (of überhaupt mensen die niet altijd samen zijn) - langer verliefd zijn, elkaar steeds weer even gemist hebben is niets mis mee