Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had idd 2 uiltjes Bam. Maar hang ze in de tuin joh! En een leuke foto van een lief vogeltje, vlaamse gaai, koolmeesje of roodborstje ofzo erbij en ik ben blij.

Compu, niet echt meer nachtvoedingen nee maar af en toe wel. Vannacht werd ze om kwart voor 5 geloof ik wakker. Ik vergeet vaak hoelaat het is. Ik kijk wel op de wekker maar kan me niet meer herinneren de volgende dag hoe laat het nou was . De nacht ervoor klokje rond van half 8 tot half 8.

Nouja, mag ook nog wel toch af en toe een slokje?

Kinderen hier ook vroeg wakker Enka. Nouja, B dan. En hij maakt L wakker want zij liggen ook op 1 kamer. B zit nog in de zomertijd, heel irritant. Weet niet wat ik moet doen om hem eruit te halen. Een week een uur later naar bed? Kind valt s avonds om van de slaap

Maargoed, met kerst gaan ze weer apart, dan is de zolder klaar.
Iemand nog een Buzz Lightyear van de Appie over???????
Eigen restaurant compu? Snaputnie. Thuis gehaald, niet zelf gemaakt. Was lekker hoor!! sushi, vooral de californians.
Harry was cewl
[quote]amalia schreef op 17 november 2010 @ 21:40:

Ik had idd 2 uiltjes Bam. Maar hang ze in de tuin joh! En een leuke foto van een lief vogeltje, vlaamse gaai, koolmeesje of roodborstje ofzo erbij en ik ben blij.

Wat je wilt, het is mij geen moeite ze even langs te brengen. Alleen vergeet ik die dingen steeds

Maar goed ik struikel er nu elke dag over, zou toch stug zijn als ze niet zaterdag in de auto belanden. Zeg het maar
quote:Star schreef op 18 november 2010 @ 08:25:

Harry was cewl ohh ik wil ookkkkkkkk
quote:bambino schreef op 17 november 2010 @ 18:20:

[...]

Wat sneu voor je opa.

En tijd vrij maken? Ik bedoel als, zo'n man nu eenzaam is en je hem een plezier doet door 1x per week een uurtje langs te gaan, of een halfuurtje. Is de beste man ook weer blij..

Ik kan natuurlijk niet in je agenda kijken, maar misschien is het een optie? ( of je wisselt om de week met je zus)

En is je vader enigst kind dan Mamax?Het gekke is dat hij daar ook niet echt op lijkt te wachten. Meestal stuurt hij je binnen 10 minuten weg omdat er iets op tv komt wat hij graag wil zien. Misschien dat dat in het verpleeghuis anders wordt, ik weet ook niet of hij daar een eigen tv krijgt.
quote:enka schreef op 17 november 2010 @ 20:34:

Bam, als ze dat bij jullie niet hebben wil ik er wel 1 naar je opsturen hoor. Bij ons hangen ze op de gang (zijn copietjes) en kan je ze zo meenemen.Stuur ik er ook nog eentje, kun je vergelijken of ze overal dezelfde letters leren
quote:amalia schreef op 17 november 2010 @ 21:41:

Iemand nog een Buzz Lightyear van de Appie over???????Ik wil wel even kijken wat ik hier heb, heb er wel meer dan 1, maar de mannen willen er natuurlijk ieder een Na al die slingerapenmeuk...
quote:mamax schreef op 18 november 2010 @ 09:18:

[...]

Het gekke is dat hij daar ook niet echt op lijkt te wachten. Meestal stuurt hij je binnen 10 minuten weg omdat er iets op tv komt wat hij graag wil zien. Misschien dat dat in het verpleeghuis anders wordt, ik weet ook niet of hij daar een eigen tv krijgt.

hmm, dan wordt het wel erg lastig.

die ouwe brompotten ook
quote:amalia schreef op 17 november 2010 @ 21:41:

Iemand nog een Buzz Lightyear van de Appie over???????

Nu ik eindelijk door heb wat je bedoeld.

Wat moet jij met die dingen? die kwamen bij jou het huis toch niet in, die zooi van appie?
Goedemorgen

Zo kinderen weer blij vanmorgen, T had een dino en L een koe. Voor 1 hele euro bij de supermarkt gekocht maar T zei "Wauw deze is echt cool om vervolgens weer zingend "dank u, dank u, dankjewel" door het huis te roepen.

Mal, zit je naar 3FM te luisteren? Jochem Meyer is bij Giel en heeft een nummer gemaakt voor Energy4All. Is er nu dus steeds op.

Star, leuk dat hij gaaf was. Net zo goed als het boek?
Leuk enka. Fijn is dat dat ze blij zijn met zo,n klein ding.

Juul mocht gisteren zijn schoen niet zetten. Die draak weigerde gisteren een winkel mee naar binnen te gaan...
Ik weet het, ik weet het, ik weet het.

U krijgt nu mail enka
Wat leuk van Jochem Meijer
ohh dat van die bloeddruk, was van de verzenddiensten...volgens mij is er geen eentje die doen wat ze moeten doen........................................................
quote:bambino schreef op 18 november 2010 @ 09:30:

[...]

Nu ik eindelijk door heb wat je bedoeld.

Wat moet jij met die dingen? die kwamen bij jou het huis toch niet in, die zooi van appie? Appie wel, rest niet. En Toy Story rules
Volgende week gaan ze ook nog 2 dagen staken, Bam. Ik snap het wel, maar het is wel erg lastig voor jou lijkt me.

Mal, ik blijf het vragen Al wat van Dr B. gehoord?
Ja, ik weet het. Maar mijn bloeddruk steeg niet van de TNT dit keer
Hi goedemorgen!

Sneu van opa Mamax. Heel herkenbaar dat jullie daar zelf achteraan moesten. Ik weet dat iedereen in de zorg heel hard werkt, maar aan de comminicatie en coordinatie tussen al die instelling schort het behoorlijk.... In L in H geen plek? Wij kregen vorige maand nog te horen dat daar geen wachtlijst was (maar dat kan natuurlijk van week tot week verschillen)! Blijven bellen en zeuren, dat loont, hebben we gemerkt.

Adem in, adem uit Bam! Irritant, gedoe met verzenddiensten. Jij wordt erop aangesproken door je klanten...

Star, waaaaa, wat knap joh, Ceetje al echte woorden schrijven!!

Maatje informeerde me vanochtend dat zwarte pieten niet echt zwart zijn. Ze had het allemaal goed bekeken bij de intocht en had gezien dat ze bij hun ogen gewone witte plekjes hadden. "Volgens mij is het schminck, mama..". Ik denk dat dit het laatste jaar Sinterklaas is voor ons.
Wat zijn dat dan ook voor flutpieten daar Hel
Mamax, Dat hadden wij dus ook, "hier kunnen we nog mee leven" haha

Shirt H&M
Hel, ik zet even wat op de groep over opa. Pietjes zijn toch zwart van het roet van de schoorsteen? Logisch toch dat het bij de ogen dan wit is?
quote:mamax schreef op 18 november 2010 @ 11:10:

Hel, ik zet even wat op de groep over opa. Pietjes zijn toch zwart van het roet van de schoorsteen? Logisch toch dat het bij de ogen dan wit is? Dat ik daar dan niet op kom he...
quote:enka schreef op 18 november 2010 @ 11:10:

Mamax, Dat hadden wij dus ook, "hier kunnen we nog mee leven" haha

Shirt H&MErg hè, als de mannen dat nou leuk vinden... Maar deze is wel erg leuk, gaat op de lijst voor Sinterklaas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven