Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Blauw brengt geen ongeluk hoor, hoort juist bij de traditie 'something old, something new, something borrowed, something blue'.

Aaaaaaaa wat zielig hè dat nasnikken in hun slaap. Vind dat zo naar als ze zo in slaap vallen.

Ik heb trouwens voor geboorte Eetje nog niks gekregen van meneer. Vertel eens, waar heeft jouw meneer die ring vandaan?
Enka!
Ceetje is nu 'echt' woordjes aan het schrijven, te grappig hoe dat gaat. Emr en Sintrklas bijvoorbeeld
Alle reacties Link kopieren
Ah wat schattig van Ceetje!

Enka: kijk toch nog souvenir dus. Blauw gips en straks groen. Hierna roze?

Amalia: sneu voor jullie Aatje dat ze zo overstuur is 's avonds... En balen dat B. niet went aan het uur.
Star, Wat schattig zeg van Ceetje en wat knap. T komt niet verder dan de T. Kijken of het straks wat wordt met de letterdoos.

Bridges, Dinsdag moeten we weer, dan dit gips er weer af, dan foto's dan de chirurg en dan hopelijk niets meer. Ik neem die dag vrij dus dan ga ik na het hele gebeuren met hem naar het Sinterklaashuis in Dordrecht. En dan 's middags weer naar school.

Hoe is het met de kids, elkaar iets minder in de haren aan het vliegen?

En iemand hier tips voor een peuter die het lachwekkend vindt om te slaan?

En ik weet niet meer wie het was maar wie had er nu raamstiften gekochten? Waar??????
Oh leuk Enka, ben je vorig jaar ook heen geweest toch?

Kinders samen: hmmm... Ik wijd er maar niet teveel over uit. Na het toppunt vorige week waarbij we er even flink doorheen zaten klijtk het de laatste dagen iets beter te gaan. Over het algemeen nog niet echt om over naar huis te schrijven...

Weet je wat ik maandag ga doen op naailes: haken! Moest even aan jou denken. Ga maar eens kijken of ik kerstballen kan haken, zodat ik daarna knuffels of zo kan haken. Weer eens een leuke afwisseling op het naaien leek me...
Aan mij denken???? Heb nog nooit gehaakt haha. Maar mijn Beppe was er wel druk mee, echt gaaf. Teckels en Clown etc. Ze was bezig met de patronen van Anne Claire Petit.

Maar ik zat gelijk even te kijken en zie hier kerstversiering

Moest alleen erg lachen om de URL naam.

Ik ga wel engeltjes maken van zo'n grijzige postdeken.
Jammer van de kids. Ik ben bang dat wij hier ook zoiets gaan krijgen en dat T het gaat verliezen van L in de toekomst...
Daar heb ik de patronen ook van! Grappig ja.

Tsja. De kids. Ik kweek maar vooral een lange adem. Weinig lijkt echt te werken. Het gaat wel over gok ik... En tot die tijd...
quote:Star schreef op 17 november 2010 @ 13:17:

Ceetje is nu 'echt' woordjes aan het schrijven, te grappig hoe dat gaat. Emr en Sintrklas bijvoorbeeld

Jee wat knap!

En ik was net al helemaal verbaasd dat Julian prijzen gingen opnoemen uit het niets...

Mama de soep met wordt worst kost 3,- mama de koffie kost 1,- & de bonbons 5,-

Wist niet wat ik hoorde..

Ik zeg waar haal jij dat nou vandaan.

Nou mam ik kan wel lezen hoor..........

En idd waren van die grote borden, en vorige week had hij de vraag hoe je kan zien dat iets geld kost....

Nou goed geheugen dus..............
bij de pipoos enka...
Hobbydoos
quote:bambino schreef op 17 november 2010 @ 15:08:

[...]

Jee wat knap!

En ik was net al helemaal verbaasd dat Julian prijzen gingen opnoemen uit het niets...

Mama de soep met wordt worst kost 3,- mama de koffie kost 1,- & de bonbons 5,-

Wist niet wat ik hoorde..

Ik zeg waar haal jij dat nou vandaan.

Nou mam ik kan wel lezen hoor..........

En idd waren van die grote borden, en vorige week had hij de vraag hoe je kan zien dat iets geld kost....

Nou goed geheugen dus.............. Mama dat is te duuuuuuur
Mal, wat fijn dat de echo goed was!

Amalia, mooie ring! Draag je hem veel?

Compu, ik schrijf even een berichtje voor je op de groep oke?

Star, naar van de prik! Fijn dat het achter de rug is.

Bam, knappe Juul van het lezen!
Wij kwamen net terug van judo, zegt Maxi vanaf de achterbank 'Gassen, baby!' Had hij van z'n neefje.

Bam, wat worden ze dan weer groot hè?

Star, knappe Cee! Dat zijn al serieuze woorden!
Bam, Dank u Lijkt me wel leuk om te kopen voor verjaardagen etc. Knap van Juul, en mooie bijdehante opmerking!

Jinny, hoe is het daar bij u? Ook even voor jou een vraagje op de groep

Star, dus nu ook de Stabilo pen voor Ceetje in de zak?

Bridges, 2 jaar geleden ben ik geweest en vorig jaar mijn vader met T. Maar het is ook zo leuk, ik word daar altijd echt heel blij van haha. Zou echt zo mee gaan doen in alle kamers met wat de kinderen allemaal mogen doen.
gassen baby, geweldig!

Enka, stiften komen van Toysrus.
Oh, Bam had al een ander antwoord gegeven, ik heb ze van de Toys, maar ze verkopen ze dus vast veel meer!
Whoeeeee nog drie uur en ik ga naar Harry Potter

Stabilo heb ik al tijdje in huis, handig ding hoor.

Gassen baby
Heb jij de pen of het potlood Star?

Leuk Harry Potter! Sinterklaashuis ook al zo leuk!
Het potlood.
Maxi krijgt die zaterdag in z'n schoen. Bevalt wel goed dus?

Bah, m'n vader belde net. Dit weekend moet de kamer van m'n opa leeggehaald worden, hij wordt morgen overgeplaatst naar een verpleeghuis hier 20 minuten vandaan Hier is voorlopig geen plek en hij vraagt teveel zorg. Op zich begrijpelijk, maar wel jammer dat hij al een half jaar teveel zorg vraagt en ze hem niet eerder op de wachtlijst hebben gezet. Zo sneu dat er nu zo met zo'n man gezeuld wordt.
Jinny, vraagje in vakantierooster.

Nu even de kids halen, tot later!

Star, jij heel veel plezier straks!

Mamax, zeker niet leuk
Ja heel goed, punt hoeft nooit geslepen en qua navullen ook handig.

He jakkes wat lullig voor je opa. Verpleeghuis is niks. Of gaat hij sowieso naar verpleeghuis dus maar dan in de buurt?
Bridges, haakles klinkt inspirerend . Ben benieuwd wat je gaat maken! Weet je wat ik laatst een keer op zo´n erge "hakdag van oudste op jongste" heb gedaan? Ik heb hem een sticker beloofd op zijn beloningsvel als het hem zou lukken de hele dag niet lelijk te doen tegen jongste. Ik moest een paar keer hem herinneren, maar het ging super. Ik denk niet dat het altijd werkt, maar die dag hebben we het mooi leuk gehouden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven