De In Crowd: Bring it on!
dinsdag 16 november 2010 om 11:31
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
donderdag 18 november 2010 om 13:06
WTF, goed van je dat je aangifte gaat doen en heb je foto's van die man of van jezelf?
Nou ik kan er niet over uit dat er dus echt zulke leipo's rondlopen.
En nog een WTF, ik zie net de afschrift van mijn creditcard, man heeft iets gekocht ergens, maar er was storing dus hij heeft buiten geld opgenomen met zijn CC.
Kosten voor de geldopname fokking 56,-.... Das ook weer fijn.
Had ik een mooie lego pakket voor kunnen kopen.
Nou ik kan er niet over uit dat er dus echt zulke leipo's rondlopen.
En nog een WTF, ik zie net de afschrift van mijn creditcard, man heeft iets gekocht ergens, maar er was storing dus hij heeft buiten geld opgenomen met zijn CC.
Kosten voor de geldopname fokking 56,-.... Das ook weer fijn.
Had ik een mooie lego pakket voor kunnen kopen.
donderdag 18 november 2010 om 13:08
donderdag 18 november 2010 om 13:13
donderdag 18 november 2010 om 13:33
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 november 2010 @ 13:13:
Ik heb dagenlang gewacht tot iemand zou zeggen " Waar is BGB? " . Maar nee, hoor.
Nou, ik heb net al schaamtevol toegegeven dat ik mezelf kapot geneer in de Wibra, kan deze schaamtevolle actie er ook nog wel bij.Ik zag je in het Wibra topic en dácht het, telt dat ook? Ongelogen.
Ik heb dagenlang gewacht tot iemand zou zeggen " Waar is BGB? " . Maar nee, hoor.
Nou, ik heb net al schaamtevol toegegeven dat ik mezelf kapot geneer in de Wibra, kan deze schaamtevolle actie er ook nog wel bij.Ik zag je in het Wibra topic en dácht het, telt dat ook? Ongelogen.
Am Yisrael Chai!
donderdag 18 november 2010 om 13:47
Beste topicgebruikers,
Na enig beraad met Hogerhand kom ik tot de conclusie dat ik jullie enige rectificatie verschuldigd ben. Jullie snappen wel dat ik niet op privacy-gevoelige informatie in kan gaan, maar na enig onderzoek van mijn kant, kom ik tot de conclusie dat mijn stelling dat niemand mij op de hoogte heeft gesteld van dit belangwekkende topic, berust op een verkeerde aanname mijnerzijds. Ik ben erg geschrokken van de snelheid waarmee ik deze verkeerde aanname omzette in feitelijkheden.
In de toekomst zal dit soort situaties niet meer voorkomen. Ik kan momenteel niet ingaan op de manier waarop ik hiervoor zal zorgen, maar vertrouw erop dat jullie weten dat dit voornemen oprecht is.
Laten we er samen weer een fijn topic van maken!
Groetjes,
Sisserieke
Na enig beraad met Hogerhand kom ik tot de conclusie dat ik jullie enige rectificatie verschuldigd ben. Jullie snappen wel dat ik niet op privacy-gevoelige informatie in kan gaan, maar na enig onderzoek van mijn kant, kom ik tot de conclusie dat mijn stelling dat niemand mij op de hoogte heeft gesteld van dit belangwekkende topic, berust op een verkeerde aanname mijnerzijds. Ik ben erg geschrokken van de snelheid waarmee ik deze verkeerde aanname omzette in feitelijkheden.
In de toekomst zal dit soort situaties niet meer voorkomen. Ik kan momenteel niet ingaan op de manier waarop ik hiervoor zal zorgen, maar vertrouw erop dat jullie weten dat dit voornemen oprecht is.
Laten we er samen weer een fijn topic van maken!
Groetjes,
Sisserieke
donderdag 18 november 2010 om 13:52
donderdag 18 november 2010 om 13:53
quote:MissSissy schreef op 18 november 2010 @ 13:47:
Beste topicgebruikers,
Na enig beraad met Hogerhand kom ik tot de conclusie dat ik jullie enige rectificatie verschuldigd ben. Jullie snappen wel dat ik niet op privacy-gevoelige informatie in kan gaan, maar na enig onderzoek van mijn kant, kom ik tot de conclusie dat mijn stelling dat niemand mij op de hoogte heeft gesteld van dit belangwekkende topic, berust op een verkeerde aanname mijnerzijds. Ik ben erg geschrokken van de snelheid waarmee ik deze verkeerde aanname omzette in feitelijkheden.
In de toekomst zal dit soort situaties niet meer voorkomen. Ik kan momenteel niet ingaan op de manier waarop ik hiervoor zal zorgen, maar vertrouw erop dat jullie weten dat dit voornemen oprecht is.
Laten we er samen weer een fijn topic van maken!
Groetjes,
Sisserieke
Dit overtreft de glitterbeer wel hoor.
Beste topicgebruikers,
Na enig beraad met Hogerhand kom ik tot de conclusie dat ik jullie enige rectificatie verschuldigd ben. Jullie snappen wel dat ik niet op privacy-gevoelige informatie in kan gaan, maar na enig onderzoek van mijn kant, kom ik tot de conclusie dat mijn stelling dat niemand mij op de hoogte heeft gesteld van dit belangwekkende topic, berust op een verkeerde aanname mijnerzijds. Ik ben erg geschrokken van de snelheid waarmee ik deze verkeerde aanname omzette in feitelijkheden.
In de toekomst zal dit soort situaties niet meer voorkomen. Ik kan momenteel niet ingaan op de manier waarop ik hiervoor zal zorgen, maar vertrouw erop dat jullie weten dat dit voornemen oprecht is.
Laten we er samen weer een fijn topic van maken!
Groetjes,
Sisserieke
Dit overtreft de glitterbeer wel hoor.
donderdag 18 november 2010 om 14:04
Ik vind het zo naar. Echt.
Jaren geleden in Rotterdam eens zoiets gezien. Een groep jongens liep ruw door een mega drukke koopgoot ( Vlak voor kerst. ) Een "meisje" - jaar of 20 - zei er wat van. En whamm.. .ze kreeg een kopstoot. Brak haar neus. In de commotie was die groep stoere jongens al gevlucht.
Wat heb ik me naar gevoeld die dag. ( En hoe onwijs veel naarder moest zij zich voelen. Of Eph.
) Ik snap dat niet hoor.
Jaren geleden in Rotterdam eens zoiets gezien. Een groep jongens liep ruw door een mega drukke koopgoot ( Vlak voor kerst. ) Een "meisje" - jaar of 20 - zei er wat van. En whamm.. .ze kreeg een kopstoot. Brak haar neus. In de commotie was die groep stoere jongens al gevlucht.
Wat heb ik me naar gevoeld die dag. ( En hoe onwijs veel naarder moest zij zich voelen. Of Eph.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !