De In Crowd: Bring it on!
dinsdag 16 november 2010 om 11:31
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
donderdag 18 november 2010 om 11:11
quote:tilalia2 schreef op 18 november 2010 @ 11:06:
Ik post mee, evi.
Mensen stemmen idd op het poppetje. Lezen het partijprogramma niet eens, en hebben geen idee waar ze hun stem aan geven. Ik snap dat niet, hoe kan je kwaad zijn op bepaalde dingen in de maatschappij en dan niet even zelf uitdokteren hoe het zit? Ik zie erg vaak dat dezelfde mensen die pvv stemmen, ook de mensen zijn die 'de overheid' niet vertrouwt. op z'n geenstijlst: de alu-hoedjes. Ik snap dan niet dat ze hun tijd niet beter besteden dan het uitzoeken wat adjuvans allemaal voor kwalijks is in een vaccin, maar flabbergasted zijn als -nog een keer - in de krant komt dat Dion Graus al jaren geleden een vrouwenmepper was. En dat hun grote blonde roerganger zich daar dus mee inlaat.Dat partijprogramma is behoorlijk links hier en daar, maar dat wordt inderdaad niet gelezen door het gros van de Wilders-stemmers.
Ik post mee, evi.
Mensen stemmen idd op het poppetje. Lezen het partijprogramma niet eens, en hebben geen idee waar ze hun stem aan geven. Ik snap dat niet, hoe kan je kwaad zijn op bepaalde dingen in de maatschappij en dan niet even zelf uitdokteren hoe het zit? Ik zie erg vaak dat dezelfde mensen die pvv stemmen, ook de mensen zijn die 'de overheid' niet vertrouwt. op z'n geenstijlst: de alu-hoedjes. Ik snap dan niet dat ze hun tijd niet beter besteden dan het uitzoeken wat adjuvans allemaal voor kwalijks is in een vaccin, maar flabbergasted zijn als -nog een keer - in de krant komt dat Dion Graus al jaren geleden een vrouwenmepper was. En dat hun grote blonde roerganger zich daar dus mee inlaat.Dat partijprogramma is behoorlijk links hier en daar, maar dat wordt inderdaad niet gelezen door het gros van de Wilders-stemmers.
donderdag 18 november 2010 om 11:16
quote:tilalia2 schreef op 18 november 2010 @ 11:06:
Ik post mee, evi.
Mensen stemmen idd op het poppetje. Lezen het partijprogramma niet eens, en hebben geen idee waar ze hun stem aan geven. Ik snap dat niet, hoe kan je kwaad zijn op bepaalde dingen in de maatschappij en dan niet even zelf uitdokteren hoe het zit? Ik zie erg vaak dat dezelfde mensen die pvv stemmen, ook de mensen zijn die 'de overheid' niet vertrouwt. op z'n geenstijlst: de alu-hoedjes. Ik snap dan niet dat ze hun tijd niet beter besteden dan het uitzoeken wat adjuvans allemaal voor kwalijks is in een vaccin, maar flabbergasted zijn als -nog een keer - in de krant komt dat Dion Graus al jaren geleden een vrouwenmepper was. En dat hun grote blonde roerganger zich daar dus mee inlaat.
Volgens mij verwacht je te veel van die mensen.
Ik ken een PPV stemster. Ze ergert zich eraan als ze een vrouw met hoofddoek ziet. Dat vindt ze nl geen gezicht. En nu zijn er ook nog Turken in de straat komen wonen. Straks zit de hele straat vol Turken! En die zijn allemaal islam en de islam heeft de Twin Towers laten instorten. En dan moet ze bovendien tegen al die hoofddoeken van die Turken aankijken. En dus stemt ze PVV want die zijn ook tegen hoofddoeken en islam.
Verder dan dat gaat de gedachtevorming niet. Ik vermoed dat ze niet de enige is bij wie dat zo werkt.
Ik post mee, evi.
Mensen stemmen idd op het poppetje. Lezen het partijprogramma niet eens, en hebben geen idee waar ze hun stem aan geven. Ik snap dat niet, hoe kan je kwaad zijn op bepaalde dingen in de maatschappij en dan niet even zelf uitdokteren hoe het zit? Ik zie erg vaak dat dezelfde mensen die pvv stemmen, ook de mensen zijn die 'de overheid' niet vertrouwt. op z'n geenstijlst: de alu-hoedjes. Ik snap dan niet dat ze hun tijd niet beter besteden dan het uitzoeken wat adjuvans allemaal voor kwalijks is in een vaccin, maar flabbergasted zijn als -nog een keer - in de krant komt dat Dion Graus al jaren geleden een vrouwenmepper was. En dat hun grote blonde roerganger zich daar dus mee inlaat.
Volgens mij verwacht je te veel van die mensen.
Ik ken een PPV stemster. Ze ergert zich eraan als ze een vrouw met hoofddoek ziet. Dat vindt ze nl geen gezicht. En nu zijn er ook nog Turken in de straat komen wonen. Straks zit de hele straat vol Turken! En die zijn allemaal islam en de islam heeft de Twin Towers laten instorten. En dan moet ze bovendien tegen al die hoofddoeken van die Turken aankijken. En dus stemt ze PVV want die zijn ook tegen hoofddoeken en islam.
Verder dan dat gaat de gedachtevorming niet. Ik vermoed dat ze niet de enige is bij wie dat zo werkt.
donderdag 18 november 2010 om 11:18
quote:Pompadoer schreef op 18 november 2010 @ 11:16:
[...]
Volgens mij verwacht je te veel van die mensen.
Ik ken een PPV stemster. Ze ergert zich eraan als ze een vrouw met hoofddoek ziet. Dat vindt ze nl geen gezicht. En nu zijn er ook nog Turken in de straat komen wonen. Straks zit de hele straat vol Turken! En die zijn allemaal islam en de islam heeft de Twin Towers laten instorten. En dan moet ze bovendien tegen al die hoofddoeken van die Turken aankijken. En dus stemt ze PVV want die zijn ook tegen hoofddoeken en islam.
Verder dan dat gaat de gedachtevorming niet. Ik vermoed dat ze niet de enige is bij wie dat zo werkt.
Mijn familieleden hadden als argument 'Ja maar we wonen in een klotewijk en Wilders is de enige die er wat aan wil doen'
Wat niet waar is, want er wordt al van alles gedaan. En waar ze even niet bij stilgestaan hadden, is dat zij als gezin zelf ook op de ethnische registratielijst komen. Want schoonzus is een halve joego.
Maar goed, vooralsnog komt de samenvatting 'idioten' redelijk dicht in de buurt van de werkelijkheid
[...]
Volgens mij verwacht je te veel van die mensen.
Ik ken een PPV stemster. Ze ergert zich eraan als ze een vrouw met hoofddoek ziet. Dat vindt ze nl geen gezicht. En nu zijn er ook nog Turken in de straat komen wonen. Straks zit de hele straat vol Turken! En die zijn allemaal islam en de islam heeft de Twin Towers laten instorten. En dan moet ze bovendien tegen al die hoofddoeken van die Turken aankijken. En dus stemt ze PVV want die zijn ook tegen hoofddoeken en islam.
Verder dan dat gaat de gedachtevorming niet. Ik vermoed dat ze niet de enige is bij wie dat zo werkt.
Mijn familieleden hadden als argument 'Ja maar we wonen in een klotewijk en Wilders is de enige die er wat aan wil doen'
Wat niet waar is, want er wordt al van alles gedaan. En waar ze even niet bij stilgestaan hadden, is dat zij als gezin zelf ook op de ethnische registratielijst komen. Want schoonzus is een halve joego.
Maar goed, vooralsnog komt de samenvatting 'idioten' redelijk dicht in de buurt van de werkelijkheid
donderdag 18 november 2010 om 11:37
donderdag 18 november 2010 om 11:41
quote:Pompadoer schreef op 18 november 2010 @ 11:37:
[...]
Volgens mij maakt dat hem niks uit. Die man is enkel uit op macht en in die hoek zitten de stemmen. Als hij stemmen kon trekken met het beledigen van paarse smurfen zou hij paarse smurfen bashen.Ik vond het zo hilarisch dat ie huilie huilie ging doen over "PVV-bashen". Echt, ik heb zitten schuddebuiken voor de tv, hoe krijg je het je mond uit als Wilders? Boehoe, nou niet meer alleen maar mij bashen, hoor. Ik bash anderen toch ook niet? Oh, wacht...
[...]
Volgens mij maakt dat hem niks uit. Die man is enkel uit op macht en in die hoek zitten de stemmen. Als hij stemmen kon trekken met het beledigen van paarse smurfen zou hij paarse smurfen bashen.Ik vond het zo hilarisch dat ie huilie huilie ging doen over "PVV-bashen". Echt, ik heb zitten schuddebuiken voor de tv, hoe krijg je het je mond uit als Wilders? Boehoe, nou niet meer alleen maar mij bashen, hoor. Ik bash anderen toch ook niet? Oh, wacht...
Am Yisrael Chai!
donderdag 18 november 2010 om 11:49
quote:latoya schreef op 18 november 2010 @ 11:44:
Wat betreft het bashen en Calimero-gedrag zou Wilders hier op het forum niet misstaan.(Ik heb nog een ubercoole macro over jou, hahaha. Ik wacht op een goede gelegenheid om die eens te kunnen posten. Moet je wel eerst iets heel doms zeggen.)
Wat betreft het bashen en Calimero-gedrag zou Wilders hier op het forum niet misstaan.(Ik heb nog een ubercoole macro over jou, hahaha. Ik wacht op een goede gelegenheid om die eens te kunnen posten. Moet je wel eerst iets heel doms zeggen.)
Am Yisrael Chai!
donderdag 18 november 2010 om 12:01
quote:fashionvictim schreef op 18 november 2010 @ 11:41:
[...]
Ik vond het zo hilarisch dat ie huilie huilie ging doen over "PVV-bashen". Echt, ik heb zitten schuddebuiken voor de tv, hoe krijg je het je mond uit als Wilders? Boehoe, nou niet meer alleen maar mij bashen, hoor. Ik bash anderen toch ook niet? Oh, wacht...De reaguurders op Elsevier geven Cohen de schuld
[...]
Ik vond het zo hilarisch dat ie huilie huilie ging doen over "PVV-bashen". Echt, ik heb zitten schuddebuiken voor de tv, hoe krijg je het je mond uit als Wilders? Boehoe, nou niet meer alleen maar mij bashen, hoor. Ik bash anderen toch ook niet? Oh, wacht...De reaguurders op Elsevier geven Cohen de schuld
donderdag 18 november 2010 om 12:04
quote:fashionvictim schreef op 18 november 2010 @ 12:03:
[...]
Ja, Elsevier is het nieuwe Telegraaf, he? Dat jij dat aankan, om zoveel gezwets bij elkaar te lezen.Telegraaf lees ik dan weer niet. Ik dacht vroeger dat Elsevier een kwaliteitsblad was, en dat dat dan ook door weldenkende menschen gelezen zou worden
[...]
Ja, Elsevier is het nieuwe Telegraaf, he? Dat jij dat aankan, om zoveel gezwets bij elkaar te lezen.Telegraaf lees ik dan weer niet. Ik dacht vroeger dat Elsevier een kwaliteitsblad was, en dat dat dan ook door weldenkende menschen gelezen zou worden
donderdag 18 november 2010 om 12:51
Ik kom net bij de huisarts vandaan: lichte hersenschudding. (En een dik blauw oog, reuze charmant.)
Ik ben vanmorgen door een vent zo patsboem midden in mijn gezicht gestompt. [... aangepast ivm aangifte gedaan ... ] De man doet 1 stap naar me toe en stompt me bam! zo in mijn gezicht. Ik ben nog nooit zo kwaad geweest!
Ik ben vanmorgen door een vent zo patsboem midden in mijn gezicht gestompt. [... aangepast ivm aangifte gedaan ... ] De man doet 1 stap naar me toe en stompt me bam! zo in mijn gezicht. Ik ben nog nooit zo kwaad geweest!