De In Crowd: Bring it on!

16-11-2010 11:31 822 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.



Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.



Ik heb wel huisregels:



* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.

* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden

* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.

* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.

* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.

* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.



Bring it on!



P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Nou, schiet mij maar lek. In beide gevallen doe ik precies hetzelfde, en de ene keer lukt het wel en de andere keer niet.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Dat laatste paar laarzen lijkt wel van nepleer, Evidenza. Wel een mooi model overigens.



Als ik nog eens zou gaan studeren en ik zou kunnen kiezen wat ik maar wilde zonder daar ook een carriere aan te hoeven verbinden, zou ik theologie, filosofie of politicologie gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik vind ze tuttig. Maar wel heel knap dat je eindelijk een plaatje kan plakken.



Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je je diploma plaatjesplakken verdiend hebt, hoor Evidenza!
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik bedoelde die nepleren, die zijn tuttig.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Dat is geen nepleer hoor, lijkt zo door de foto misschien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pompadoer schreef op 18 november 2010 @ 16:26:

Madame Damaris Bovary?



Ik zou trouwens ook piloot willen worden en de snaartheorie willen begrijpen.Ik doelde meer op Joop ter Heul's zus Julie.
Alle reacties Link kopieren
En tuttig zijn ze ook al niet, lijkt zo doordat ze zijn omgeslagen, eigenlijk zijn het over the knees. En ja, ik heb ze En wat je ook zegt, ik vind ze mooi!



En ik heb ze ook in het zwart suede, en vorig jaar december had ik ze aan op mijn party bij mijn mini Percy dress remember? Niks niet tuttig
Alle reacties Link kopieren
Oh, het kan zijn dat ik het verkeerde merk heb. Deze prijs klopt niet helemaal. Die van mij waren iets, ehm, duurder. En de hak wat centimeters hoger. Ik ga eens kijken of ik het correcte plaatje kan vinden.
Alle reacties Link kopieren
Die zwarte die jij hebt zijn wel mooi, maar die zagen er volgens mij iets anders uit hoor, deze hebben tuttige hakken.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Over Percy gesproken, ik ben daar nooit meer over gebeld, daar dacht ik laatst nog aan. Maakt niet uit verder maar ik zat daar toevallig van de week over te denken en nu begin jij er over.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Maar met die site waarvan jij dat plaatje plakte, ben ik dan weer wel erg blij, Evidenza, want ik vind er zojuist een enorm cool paar laarzen voor casual days (Janet&Janet knielaars in gewassen suede) waar ik mezelf eens fijn op ga trakteren, dus mijn dank is groot.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ze zien er ook iets anders uit. De kleur is niet eens hetzelfde en het merk ook niet. Ze komen niet eens van deze winkel. Ach ja, het hoofd he. Maar ze lijken er wel veel op hoor. Maar ik kan geen plaatje vinden van de laarzen die ik wel heb, en het lukt me niet een plaatje te plakken van de laarzen die ik nog wil hebben.



Ik ben er achter dat je eerst kunt kijken of het je gaat lukken of niet voordat je op "verstuur" gaat drukken. Scheelt een hoop.



Miss Sis, plak eens welke je gaat aanschaffen?
Alle reacties Link kopieren
Mijn hersens kraken, maar wat was dat ook al weer met Percy?
Alle reacties Link kopieren
Ik wou ook dat paarse jurkje, en daar zou ik over gebeld worden maar dat is dus nooit gebeurd. En van de week zat ik op de fiets en dacht ik ineens "he verdomme, ik wou dat paarse jurkje!" out of the blue, en nu begin jij ineens over Percy. Hahaha, wel grappig want daar heb ik dus echt nooit over nagedacht en nu zit ik al voor de tweede keer in een week te balen dat ik dat paarse jurkje niet heb.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Heeft Tuttje trouwens weer een ban? (Moet ik dan weer aan denken omdat er hier schoenenplaatjes staan, leuk, dat associatieve denken.)
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 18 november 2010 @ 21:45:

Ik wou ook dat paarse jurkje, en daar zou ik over gebeld worden maar dat is dus nooit gebeurd. En van de week zat ik op de fiets en dacht ik ineens "he verdomme, ik wou dat paarse jurkje!" out of the blue, en nu begin jij ineens over Percy. Hahaha, wel grappig want daar heb ik dus echt nooit over nagedacht en nu zit ik al voor de tweede keer in een week te balen dat ik dat paarse jurkje niet heb.



Oh, dat is ook zo! Had ik dat geweten! Want ik heb dat paarse jurkje in opperste verwaaring gekocht in maart omdat ik zonodig iets moest hebben voor een beurs, maar paars staat me helemaal niet, dus heb ik het natuurlijk ook niet aangetrokken en heb ik het dus maar geverfd. Is best leuk geworden hoor. Maar had ik dat geweten had ik hem aan jou gegeven.



Daar heb je geen ruk aan natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Nee, nou baal ik alleen maar meer! Lekker handig, Evi.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidenza schreef op 18 november 2010 @ 21:34:



Miss Sis, plak eens welke je gaat aanschaffen?



Nou, eens kijken of het lukt:





Alle reacties Link kopieren
O, niet dus. Nou, dan niet he.
Mooie laarzen komen er hier langs
a;s je de eerste http nou eens weghaalt?

en er img img omheen zet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven