Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom is het dan nog wel faxen en geen faksen. Het is nu toch ook seksen in plaats van sexen?

Weet je wat, ik ga naar bed.

Morgen weer werken, en wáárom lukt het me al maanden niet om meer dan 5 uur slaap per nacht te halen???
Wat wilde ik nou toch typen?
Omdat wij jou wakker houden? *lampje*
quote:Bambi schreef op 06 december 2007 @ 23:26:

Wat kinderachtig weer, die kaart. Poging tot opstoken, vind ik het. Bloesjes hadden ook aan jou kunnen vragen waarom ze op pakjesavond daar dan niet bij waren geweest, had jij het weer uit moeten leggen. Trieste aktie, zeg. Maar ja, what else is new, he? ZENNNN.. dan maar.

Ach als zij zich maar goed over zichzelf voelen dan hoef ik het niet meer te doen!

(en bijzonder want al die jaren hoefden de Bloesjes er niet bij als het Nieuwe Gezin Pakjesavond had en nu met alle geweld wel)
quote:mimsey schreef op 06 december 2007 @ 23:45:

Maar waarom is het dan nog wel faxen en geen faksen. Het is nu toch ook seksen in plaats van sexen?

Weet je wat, ik ga naar bed.

Morgen weer werken, en wáárom lukt het me al maanden niet om meer dan 5 uur slaap per nacht te halen???

Oh, mag ik ook antwoord op die vraag?

En ik besefte me vorige week ineens zomaar dat ik het heel goed trek 5 uur slaap per nacht, is min of meer voldoende. Las ik gisteren ineens dat je overlijdingskans met 110% toeneemt bij slaapgebrek en dat je minstens 7 uur of liever 8 moet slapen per nacht. Heb dat voor mezelf maar afgedaan als nonsens.

Tja, hoe weet je dat je goed heult, dat hóór je toch? Of dat vóél je (verschilt per man ) Het is mij sowieso al eens opgevallen dat de heul-wensen nogal verschillen per man. Het zijn net vrouwen, niet bij iedereen werkt hetzelfde knopje. Ik kan Pompel in elk geval geen groter plezier doen dat en aangezien ik het zelf ook errug leuk vind komt dat goed uit.

Bentetje, ook hier: hoe herkenbaar!! Ook hier een 6-jarig knulletje met kapotte oren! Hij mag van ons niet voetballen in de tuin, en zéker niet 's ochtends vroeg (hij bonkebonkt nogal hard tegen muur en deur en kan me zo voorstellen dat buren daar niet blij mee zijn) maar dat mogen we hem echt elke dag opnieuw uitleggen, bloedje-irritant! En nog meer, maar ben nu te moe, kom er wel op terug.

Ben vanavond naar een prachtige voorstelling van Scapino geweest. Het was echt zó mooi en ik ben dan zo jaloers, je zou toch zo goed kunnen dansen, dat lijkt me geweldig! Daarvoor nog lekker uit eten geweest, heerlijk. Was ik aan toe! Toevallig heb ik dinsdag en volgende week zaterdag ook nog eet-dates staan. Leuk leuk leuk.

Ook functioneringsgesprek gehad vandaag. Was een erg leuk, prettig en bevredigend gesprek. Ik heb een dijk van een manager (wat een verschil met ex-baas) en kreeg ook veel complimentjes: lekker! Ik zal in de AK nog wel verder vertellen, maar wederom: niet nu want moe. (En moet over 4,5 uur op, dus da's echt te weinig)

Bloes, ik kan me ook voorstellen dat die kaart verkeerd valt. Maar het kán natuurlijk zo zijn dat ze het wel lief bedoelt. Bijzonder onhandig, dat zeker. Maar toch... misschien moet je ervan uit gaan dat hier intenties goed waren?
Goedenmorgen!

en (f) voor iedereen

zou graag vrolijke verhalen ophangen, maar kijk uit op wind en regen (ja, bomen bewegen, dus ik 'zie' wind, ik hoor het des te harder) en het is nog donker, ik zit al een uur op het werk (ruim) en éigenlijk vind ik dat de werkweken te lang duren. En dat klinkt natuurlijk raar voor iemand die maar 28 uur werkt. Snap ik. Maar het is niet zo dat ik de woensdag dan vervolgens de hele dag rustig aan kan doen ofzo, zoals in het weekend, en dat kan ik dan ontzettend missen! Om mezelf dan vervolgens weer een aanstelster te vinden

En m'n gezellige kantoorcollega heeft kennelijk ook vrijgenomen, zonder het mij te vertellen. Ik snap dat hij vrij neemt, ik weet dat hij uren op moet maken, maar dan kun je dat toch wel de dag van te voren doorgeven? Raar hoor.

Jaaa, het is weer PMS-tijd.

En het valt me op dat we ineens geen middernachtelijke bezoekjes van Kjong krijgen, nu Kman er is.. het zal gemist worden! (maar ik kan me voorstellen dat ze nu wat beters te doen heeft ... in bed blijven liggen, bijvoorbeeld, omdat Kman de nachtvoeding doet )

toedels
Later is nu
quote:mimsey schreef op 06 december 2007 @ 23:23:

That reminds me ( en ja, dit geeft een helder plaatsje over hoe chaotisch en van-de-hak-op-de-takkerig het brein van Mims werkt), ik deed een schokkende ervaring op mijn werk van de week;

gefaxt is volgens de DvD dus met een -t. Maar de -x zit niet in 't kofschip en ook niet in 't fokschaap. Het ezelsbruggetje klopt dus niet...

Eigenlijk moet het "'t fokschaapsex" zijn, dus.

Volgens mij gaan die fokschaapschepen niet altijd op bij nonNeerlandse worden. Maar jij hebt daar beter voor geleerd dan ik, denk ik.

Verder nog niet bijgelezen behalve Bloes' bericht over Breiblad. Gadver, over rug van kindjes in jou iets in willen peperen, ik vind het zo laag.
O Pimpel, misschien mijn eigen projectie of wat ook, maar ik geloof er helemaal niet in dat Breiblad het goed bedoelde. Daarvoor is het patroon van dit soort gezeik te obvious. Maar laten afglijden ook wel goed advies...

Mooi he, mooie dansvoorstelling, ik wil ook zo graag weer eens naar zoiets! Dit weekend hebben we 'vrij' (als in: kindjes bij andere ouders of oma; Dot gaat 2 nachtjes logeren en is natuurlijk net nu weer aan een diarree-ronde begonnen . We gaan haar vanmiddag wegbrengen en ik had bedacht dan in stad waar mijn mama woont (oude Toet-town) mooie voorstelling te zoeken, maar is net niks, wel jammer. Nu maar uitgebreid uit eten . Ook niet verkeerd. En verder gaan we heel veel slapen... Allebei wel wat in te halen. Blijk ook te kunnen overleven op 5 of 6 uur per nacht, maar voel me toch lekkerder bij meer.

Meave, gaat het vandaag?
(En het is voor het eerst in bijna jaar dat Dot logeert, en dat we dus geheel kinderloos zijn en ik verheug me er zo op en heb tegelijkertijd het gevoel dat ik zaterdagochtend al ontzettend naar mijn bollewangenmeisje verlang. Ben echt een moedermuts)
Als dat gebeurt, visualiseer je gewoon de nachtelijke huilpartijen, Lil..
Goeie tip Bam, dank!
Pffffffff, heb hier al even echte tranen van verdriet gelaten. Klein verdriet op de schaal van Leed hoor, er bestaat veel groter Leed dan dit. Wat was er aan de hand? Schoonouders kwamen Meis halen, voor een leuk dagje uit. Prima natuurlijk, ze hadden elkaar sinds herfstvakantie al niet meer gezien denk ik. Ik hen ook niet denk ik, maar okay. Band is niet zo heel close. Maar goed, het blijven wel de ouders van lief en de grootouders van Meis en BJ. En het gaat al veel beter dan jaren geleden (voordat Meis en BJ er waren). Ze hebben ooit al eens impliciet aangegeven dat ze met kleine kinderen niet zo veel kunnen (hebben?). Dus langzamerhand is Meis oud genoeg om de dingen mee te doen die zij leuk vinden om te doen (zwemmen, theater, musea enzo). Hartstikke leuk dus dat ze nu met Meis een dagje weg doen.

Maar dat ze dan niet snappen dat het niet echt slim, noch sociaal handig of aardig of leuk is om bij het ophalen in de gang allemaal te gaan vertellen wat voor leuke dingen ze gaan doen terwijl er een ventje van drie jaar bij staat dat al de hele ochtend vraagt wanneer hij dan weg gaat en wat hij dan vandaag gaat doen, dat is toch wel heel erg sneu voor hem en stom van hen. (Sorry voor eventueel meelezende schoonzus) Ik vond het zo verdrietig voor hem. Hij wil ook wel zwemmen en ook wel naar Waar is het paard van Sinterklaas. Dat ze dat nou niet zelf kunnen verzinnen. Gelukkig was hij na hun vertrek snel afgeleid, maar ik vond mezelf opeens met biggelende tranen op de bank. Omdat dat kleine ventje mij net zo lief is als die grote meid. En hij dus zo wel minder aandacht krijgt van hen.

En hoewel ik het rationeel allemaal wel snap, ze zijn nu eenmaal zo, ze zijn al oud, veranderen niet meer, bedoelen het vast goed, kunnen ook niet meer twee kleintjes tegelijk aan etcetera, vind ik het toch stom. En dom.

Nou ja, thanks voor aanhorenlezen. Moest het even kwijt.....

110% meer kans op dood te gaan? Dan ga je dus zeker dood ofzo, als je meer dan 100% kans hebt?

Ik vond het wel heel lief van Mims dat ze nog probeerde de goeie kant van de Sintkaart in te zien!

Bj en ik gaan nu tompoucen eten. En als schoonouders vanavond na het eten Meis terugbrengen en een bakkie koffie komen doen krijgen ze gewoon een kaakje!
Toet, ik kan me goed voorstellen dat je daar erg verdrietig om wordt. Da's wel heel sneu voor BJ om zo met je neus op de feiten te worden gedrukt mbt wat je allemaal gaat missen die dag.

Bloes, ik hoop maar dat de intensies deze keer goed waren, want anders is het te triest voor woorden dat ze de boel op deze manier uit proberen te spelen.

Klinkt goed Lil, een kindloos weekendje. Hopelijk valt het missen der kindjes mee en hebben jullie het vooral heel erg lekker samen.

Mijn kleine man is vandaag een half jaar. 'T is niet te geloven Het grote avontuur der eerste fruithap stellen we maar even uit tot morgen als papa er ook bij is. Ik ben eigenlijk best een beetje trots dat het me gelukt is om een half jaar lang niets anders dan borstvoeding in het kereltje te stoppen. Zelfs met weekendje weg.
En om het heugelijke feit te vieren dat hij nu een half jaar is heeft Bink zich zojuist voor het eerst op zijn buik gedraaid.
Hoera voor Bink!

Maarre... kerelTJE?

Het gaat hier best hoor Lil. Mijn buien zijn altijd buien en drijven over, komen en gaan enzo.

Ik dacht vanmorgen quality time aan Jootje te besteden, want hij vrij van school, Mootje wel school en Vietje kdv. Heeft hij een vriendinnetje te spelen gevraagd. Erg schattig, die twee samen. Helaas gaat ze binnenkort verhuizen en naar een andere school. Dikke mik die twee. Ze zijn nu buiten aan het steppen. Het is maar goed dat ze allebei stevig zijn, anders waaien ze nog weg.

Om 12 uur ga ik Jootje naar de nso brengen en vriendinnetje naar haar moeder. Ik ben vrij en heb werkklusje vanmorgen al gedaan. Wat zal ik eens gaan doen zometeen. In elk geval muziek hard aan en huiskamer opruimen. Schoonmaken mag Mav maandag doen.
Ach, Toet........ Kan het met helemaal voorstellen, hoor, dat je daarvan moest sniffen.... Is ook wel een beetje niet-fijngevoelig van je schoonouders moet ik zeggen! Ga BJ maar lekker verwennen.....

Zalig, Lil, een weekendje met zijn tweeen. Hier is Xoplief degene die het niet ziet zitten om de kids 2 nachten weg te sturen, maar als het aan mij lag deden we dat dus wel, he!! Lijkt me heerlijk; gewoon even niet de zorg voor en rekening houden met twee kids, maar lekker doen wat je zelf wilt!

Dream....hier ook al PMS-tijd. NIet heul veul last van, maar vandaag wel wat... Wat wil je ook met dit klote-weer!

Als je partner heel prima om te kopen is met heulen om heul vervelende karweitjes te doen..... dan doe je het wel goed, toch??? Nah ja, ik zal 't hem eens vragen. Alhoewel..... als ie 't niet oke vond, zou ie dat heus wel zeggen! Vindt ie echt niet zielig voor mij ofzo.

Druk hier, dus eh.... FIJN WEEKEND VOOR IEDEREEN!
Heyhey, heuglijk nieuws, Mado! Gefeliciteerd! Goed gedaan!!

Meave.... boek lezen! Dat zou ik gaan doen! Lekker ongestoord, geheel geconcentreerd een boek lezen. ZALIG!
Heeeeeeeeeeeeee!

het is 7 december

dan is Kman jarig!!!!!!!!!!!

Hieperdepiep hoera!!!!!!!!!!!!![/

***gaat even boodschappen doen voor slingers, ballonnen en typisch nederlandse verjaardagshapjes. Veels te leuk dat ie zijn verjaardag bij vrouw en kinders kan vieren. Zo terug!***

Wie zorgt er voor de drank? Ik ga even een tosti maken voor een hongerig ventje.

***zet cd op met liedjes als Lang zal ie leven, Er is er een jarig en Hij leve hoog enzo***
Jippie, Kman jarig terwijl hij bij zijn gezin is. Als dat geen feestje waard is weet ik het ook niet meer. En wat heeft Toetje de boel mooi versierd voor hem.

Proost!
Oooh, lekker toet, die hapjes gaan er gewoon als lunch best in, ook in combinatie met de taart

Pff, ben archief van het hele jaar (op 1 onderwerp) eens aan 't organiseren (lees: hele stapel met alles door elkaar dat ik het hele jaar al in ordner zou doen nu eens in ordner doen, georderd dus ) Feit dat ik het al een heel jaar uitstelde, zegt uiteraard al genoeg over het 'genoegen' dat deze bezigheid mij brengt. Echt zo'n eindejaarskarweitje. Voorgaande jaren deed ik dit wel maandelijks, nu niet (vast wel rond deze tijd van de maand, trouwens, dat ik het maandelijks deed )

Goed voor BINK!

Gefeliciteerd Kman!

Toet, mijn schoonzus en zwager nemen zo altijd neefje mee, vragen ook af en toe neefje te logeren, maar onze kinderen nooit. Hun kant was altijd dat onze kinderen hun opa en oma tenslotte hadden, maar die hebben ze ook al zo'n 4 jaar lang 's winters niet gezien. Mijn kinderen staan hier natuurlijk 'samen sterk' in, maar merken het wel. Neefje krijgt heel vaak van die spaaractiedingen van winkels enzo, mijn kinderen pas als neefje het al heeft. En mijn kinderen willen dat dan ook graag, maarja, met spaaracties krijg ik vaak met moeite 1 kaart vol, laat staan 2, dus ik doe er al niet meer aan mee. Heb al wel eens aangegeven dat enkele hulp hierin van hun kant wel handig zou zijn, maar dan krijg ik de spaaractiestickers/bonnetjes pas aan 't einde van de actie, wanneer ik net geen tijd meer heb te gaan halen..

Nouja, ze bedoelen het niet zo, denk ik dan maar.

en BJ mag vanzelf ook een keertje alleen mee met opa en oma

Mijn zus mocht vroeger alleen mee op vakantie met m'n tante. Ik mocht ook, wanneer ik groter was, maar met mij hebben ze het kennelijk nooit zien zitten, want ik ben nooit meegeweest. En ik kan me niet voorstellen dat m'n zus dat voor me verpest heeft ook. Zal ik zelf wel gedaan hebben, die ene keer dat we saampjes mee mochten (hele wandeling brullen dat het zo rehegent en dat m'n [wollen] broek zo kriehiebelt... snif)

ik moet weg

fysio

toedels
Later is nu
Heee, SUPER! KMan, een hele fijne verjaardag gewenst, maar dat zal wel goedkomen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven