Entertainment alle pijlers

TopChef!

19-09-2010 12:37 1438 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint Topchef!

Wie gaat er kijken?

Met Robert Kranenborg en Julius Jaspers

Ben benieuwd want het format is wel anders dan het vorige seizoen.
En Julien weg, dat was toch even Japie hier?
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Dit kan toch niet dat die gek Rico er nog in zit. Ik ben echt flabbergasted.

Ja Titus en Ria wist ik wel dat ze het konden. Julien had ik eigenlijk gewoon van verwacht dat hij erdoor zou gaan, waarom 3 ingredienten zo apart leggen als je weet dat de Chefs niet dingen zelf willen mengen? Dat heb ik al een paar keer in de voorselectie gezien en gehoord.

Wat is het toch dat die gek er nog in zit? Ik ben onthutst. (niet vergissen met onthutspot)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:koreveen schreef op 18 november 2010 @ 19:59:

Pffff..... nog niet van Rico af....

Eefje, balen van je insider. Hoe was ie eronder? Maar ik was meer fan van Ria.

Hoop dat Ibrahim Rico morgen neerhoekt

Z'n eerste reactie was toen ik vroeg hoe hij zich voelde was dat hij opgelucht was.

Maar hij was zeker teleurgesteld...
Kan me voorstellen dat jullie trots zijn. Hij is ontzettend ver gekomen! Petje (koksmuts) af voor hem, hoor
Mag jullie ook wel zijn, maar ik vond Julien een stuk rustiger in deze week. Allemaal eigenlijk wel, de bravoure was wel een stuk minder. Ik begin Paskwal zelf nog leuk te vinden, als hij normaal doet, dan lijkt het me wel een man waar je best mee kan lachen.

Maar morgen Ibrahim/Rico dat zal wat worden.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Jammer hoor, van Julien.

Vond het wel een schatje
Maar nu hij thuis is, zijn er nog wat spannende iside verhalen, die nu wel boven tafel mogen komen?
Het valt wel mee met de inside stories , behalve dat ik weet wie er morgen afvallen maar dat zeg ik lekker niet.....

En daar komt bij ; als ik nu wat vertel weten jullie en daarbij anderen van wie het komt.....

En ik weet niet meer wie het was maar iemand vroeg mij of ik het adres weet van de b en b van Peggy.

Ik heb het gevraagd en ik weet waar ze woont en ik neem aan dat daar haar b en b is maar ik weet niet of ik dat zo op het forum moet plempen,.

ik ga even kijken of ik het kan googlen..

Nah , gegoogled en ik kan niet met zekerheid zeggen welke van haar is.
Eefje, voor jullie de komende tien jaar geen hutspot, neem ik aan?
Eefje, ik ben online en zag net dat jij het weet. Lijkt me zo leuk om bij haar te logeren.. als het nu in de buurt is van waar ik moet zijn in het voorjaar, zou dat echt een leuke optie zijn.

Dan moet ze via internet wel te vinden zijn. Ik hoopte dat ze een link met dit programma of OdK had gemaakt in haar site, want dan moet ze wel boven komen. Maar ik ben echt zo'n sul met google. Anderen kunnen altijd alles vinden. Ik kan nooit iets vinden..

MV, oh wat leuk! Het is volgens mij echt heel moeilijk. En een kwestie van veel oefenen. Maar jee.. als ik die man dat zo even uit de losse pols zie doen, het is zo gaaf! Ik zit te denken of ik weet welk programma je bedoelt.
Wat een geweldige eerste opdracht in hoog tempo. Ondanks alle negativiteit over Pascal ben ik echt blij voor hem dat hij eens gewonnen heeft. Hij heeft zo veel kennis van producten, bereidingen en kooktalent.

Echt jammer dat Julien eruit is, hij was een van mijn favorieten.

En zwaar jammer dat die vetklep er nog niet uit is, wat een dramaqueen. Heb een vermoeden hoe hij op school was vroeger...
quote:davewentelteefje schreef op 18 november 2010 @ 21:05:

En zwaar jammer dat die vetklep er nog niet uit is, wat een dramaqueen. Heb een vermoeden hoe hij op school was vroeger...

Niets aan toe te voegen.

Wat een griezel.
Zeker jammer dat Rico niet weg moest vandaag,ik was wel teleurgesteld dat Julien moest gaan.

Vond het wel een verdomd zware opdracht vandaag.
Dat gaat wat worden morgen met Ibrahim en Rico in 1 keuken... Hopen dat het Ibrahim geen punten gaat kosten omdat ie afgeleid wordt ofzo.

En Kranenborg genoot tijdens die 1e opdracht, dat was duidelijke te zien :P

Hier moesten we erg lachen om Ria toen ze d'r saus erbij moest pakken. Ze komt leuk over, ook over Rico dat ze dacht van kom op gewoon doorzetten.
quote:witch87 schreef op 18 november 2010 @ 21:44:

Hier moesten we erg lachen om Ria toen ze d'r saus erbij moest pakken. Ze komt leuk over, ook over Rico dat ze dacht van kom op gewoon doorzetten.

Inderdaad Ria vind ik ook zo'n leuk mens, echt een lieverd.

En Peggy ook, heel rustig en zelfverzekerd, als het tegen zit gaat ze toch door met zo veel rust.

Voor morgen heb ik het gevoel dat Jeroen in de gevarenzone zal zitten. Zijn tekort aan lef zal hem een dezer dagen op gaan breken.
Ik vond het trouwens genieten om Kranenborg nu eens echt zélf een gerecht te zien koken! Wat een vakman.
*
Ik heb lopen googlen maar ik kan het kook tvprogramma niet vinden. Het was het programma, ik zie nog vele afleveringen voor mij, dat je een brief met een reden kon insturen om iemand met een gerecht te verrassen en die kok kwam dan bij je thuis koken en dan ging je met die persoon of personen daarna lekker eten.

Ik weet even niet meer de reden maar ik weet bijv. nog de uitzending van een stel meiden die high tea gingen houden thuis. Ik dacht iets van een gezin met een bbq. Kinderen die hun ouders met een ontbijt hebben verrast en ga zo maar door. De aflevering met uitleg over die koffie was bij iemand thuis, ik meen een stelletje, weet precies hoe hun keuken er nog uitzag, zwart wit en in het midden van de keuken stond een klein tafeltje waar ze aan gingen eten.

Dus bij alle afleveringen hielp een Chefkok mee, en die aflevering kwam iemand voordoen hoe je die figuurtjes in de room van je koffie maakte.

Nou ik kom er niet meer op hoe dat programma heette.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Lotte35 schreef op 18 november 2010 @ 22:09:

Ik vond het trouwens genieten om Kranenborg nu eens echt zélf een gerecht te zien koken! Wat een vakman.

Inderdaad Lotte, dat is hij zeker! In het verleden heb ik diverse malen mogen proeven van zijn kookkunst bij La Rive en Vossius.

Op en top vakman, en vind hem in dit programma ook super coachen, presenteren en koken.
quote:eefjewentelteefje schreef op 18 november 2010 @ 22:11:

[...]

haha , nee , sowieso stampotten zijn hier niet echt favoriet...

Misschien als ik hem een keertje wil plagen ofzo

Echt waanzinnig jamer dat Julien eruit ligt! Toen ik hem bij WIDC zag vond ik hem al waanzinnig goed!

Mooi van hem gesproken over een Fransman met een Hollands gerecht eruit...
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 november 2010 @ 22:29:

Ik heb lopen googlen maar ik kan het kook tvprogramma niet vinden. Het was het programma, ik zie nog vele afleveringen voor mij, dat je een brief met een reden kon insturen om iemand met een gerecht te verrassen en die kok kwam dan bij je thuis koken en dan ging je met die persoon of personen daarna lekker eten.

Ik weet even niet meer de reden maar ik weet bijv. nog de uitzending van een stel meiden die high tea gingen houden thuis. Ik dacht iets van een gezin met een bbq. Kinderen die hun ouders met een ontbijt hebben verrast en ga zo maar door. De aflevering met uitleg over die koffie was bij iemand thuis, ik meen een stelletje, weet precies hoe hun keuken er nog uitzag, zwart wit en in het midden van de keuken stond een klein tafeltje waar ze aan gingen eten.

Dus bij alle afleveringen hielp een Chefkok mee, en die aflevering kwam iemand voordoen hoe je die figuurtjes in de room van je koffie maakte.

Nou ik kom er niet meer op hoe dat programma heette.Bedoel je dat programma met Ellemieke Vermolen wat bij Net5 was?
quote:davewentelteefje schreef op 18 november 2010 @ 22:54:

[...]

Bedoel je dat programma met Ellemieke Vermolen wat bij Net5 was?

Nee stom programma van Ellemieke met haar broertje die probeert wat te koken.

Nee ik dacht eerst Rudolph van Veen als kok maar daarop gegoogled kan ik het niet vinden. Snap er niets van dat ik het niet kan vinden.
Kon er niet van slapen. Bleef denken wat het nou was. Verder gegoogled en gevonden.

Kookprogramma heette De Kwestie van Smaak. De winnaar van Mijn tent is top had dat tv programma. Nu even kijken of ik die aflevering kan vinden.

http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/dekwes ... maak/home/
Kan nog niet slapen. In de aflevering 3 zie je de batista dingen uitleggen over de koffie en zie het hem snel doen dat figuurtje maar volgens mij is er nog een andere aflevering met meer uitleg.

Roos, jij zal die afl. 3 wel heel leuk vinden, allemaal chocoladerecepten. Leuke aflevering.

Afl. 2 ook net gezien, dat is meer mijn ding, ik ben niet gek op chocolade, dat is chinees eten.

Alf. 11 is ook mijn ding, hapjes. Maar helaas heb ik al die hapjes al een keer gemaakt, op de visterrine na maar wel leuk om te zien.

Ik wou dat ik kon slapen ipv alleen maar trek te krijgen van al dat lekkers.
MV, heeft Herman den Blijker ook niet zo'n soort Oh, wacht.. haha.. ik lees ineens boven mijn reageerschermpje (ik was nog maar halverwege de reacties en ineens schoot dit me te binnen) dat je zelfs vannacht nog hebt liggen kijken, wat betekent dat je het gevonden hebt. En nu zie ik het .

Dank je wel voor de tip! Ik ga kijken!

Mijn tent is top vond ik ook altijd een erg leuk programma trouwens.

Jammer dat Julien er uit ligt. Hij had meer in zijn mars dan Jeroen bijv. En Rico, niet te vergeten. Dat ze er niet horendol van worden! He-le-maal de weg kwijt! Ik kijk 's avonds meestal maar de helft van het programma, ivm Huis van Anubis op Nickelodeon, wat ik samen met zoon kijk. Dus kijk ik 's ochtends als hij op school zit in rust het hele programma nog eens.

Deze halve finale vind ik ook heel mooi in elkaar gezet. Het is echt heel hard werken voor alle kandidaten en je moet constant top presteren. Ze ziet het met Julien en Roel - een zwak moment of een gerecht dat je totaal niet ligt en je bent weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven