De In Crowd: Bring it on!
dinsdag 16 november 2010 om 11:31
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 19 november 2010 om 09:57
vrijdag 19 november 2010 om 10:09
vrijdag 19 november 2010 om 11:36
Hoor ik net dat het weer beter gaat met de ABN-Amro, en dat ze weer winst maken ( oja, betere kwartaalcijfers)
Als er op dit moment één bank is waar ik een schijthekel aan heb, dan is het wel de ABN-AMRO.
Ha!, deze maand ga ik weg bij de bank, en dan hoop ik dat de kwartaalcijfers weer kelderen.... <<grijns>>
Zo, en dat moest ik dus even kwijt.
Als er op dit moment één bank is waar ik een schijthekel aan heb, dan is het wel de ABN-AMRO.
Ha!, deze maand ga ik weg bij de bank, en dan hoop ik dat de kwartaalcijfers weer kelderen.... <<grijns>>
Zo, en dat moest ik dus even kwijt.
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
vrijdag 19 november 2010 om 11:55
Hier zit ik nu al de hele ochtend mee in mijn hoofd. Ik word er een beetje simpel van.
http://www.youtube.com/watch?v=wWhtcU4-xAM
(= Barbra Streisand van Duck Tape)
Dat moest ik even kwijt.
http://www.youtube.com/watch?v=wWhtcU4-xAM
(= Barbra Streisand van Duck Tape)
Dat moest ik even kwijt.
zaterdag 20 november 2010 om 08:38
Dank iedereen voor het meeleven.
Inmiddels heb ik aangifte gedaan en ik hoop dat het komt tot strafvervolging.
In mijn wijk en omgeving qua kennissen/vrienden heeft het veel meer impact gehad dan ik gedacht zou hebben. Dat iemand je zomaar een vuistslag in je gezicht stoot, dat maakt mensen bang. Zelf ben ik niet bang, maar wel snel geïrriteerd, slecht geconcentreerd en onrustig. Ik kan mijn gedachten niet makkelijk ordenen en daar baal ik van. Maar ik reken erop dat dit binnenkort wel beter zal worden.
Aangifte doen was fijn, omdat ik daarmee naar mijn gevoel de situatie weer recht heb kunnen zetten. Hij beukte mij en door niet terug te slaan bleef de situatie 'scheef', voor mijn gevoel. Maar na de aangifte was die weer gelijk: we staan quitte.
Of er strafvervolging komt, weet ik natuurlijk niet. (Er zijn twee personen die opgeroepen gaan worden voor een getuigenverklaring.) Maar die aangifte staat. Mocht er weer iemand zijn met een probleem met die man, dan telt iedere nieuwe aangifte mee. En ik weet dat er i.i.g. al 2 andere aangiften tegen de man zijn gedaan.
Enfin. Verder wil ik er zo min mogelijk mee bezig zijn
Eerst maar eens verder lezen in 'Vaslav' van Arthur Japin. Wat schrijft die man toch fijn!
Inmiddels heb ik aangifte gedaan en ik hoop dat het komt tot strafvervolging.
In mijn wijk en omgeving qua kennissen/vrienden heeft het veel meer impact gehad dan ik gedacht zou hebben. Dat iemand je zomaar een vuistslag in je gezicht stoot, dat maakt mensen bang. Zelf ben ik niet bang, maar wel snel geïrriteerd, slecht geconcentreerd en onrustig. Ik kan mijn gedachten niet makkelijk ordenen en daar baal ik van. Maar ik reken erop dat dit binnenkort wel beter zal worden.
Aangifte doen was fijn, omdat ik daarmee naar mijn gevoel de situatie weer recht heb kunnen zetten. Hij beukte mij en door niet terug te slaan bleef de situatie 'scheef', voor mijn gevoel. Maar na de aangifte was die weer gelijk: we staan quitte.
Of er strafvervolging komt, weet ik natuurlijk niet. (Er zijn twee personen die opgeroepen gaan worden voor een getuigenverklaring.) Maar die aangifte staat. Mocht er weer iemand zijn met een probleem met die man, dan telt iedere nieuwe aangifte mee. En ik weet dat er i.i.g. al 2 andere aangiften tegen de man zijn gedaan.
Enfin. Verder wil ik er zo min mogelijk mee bezig zijn
Eerst maar eens verder lezen in 'Vaslav' van Arthur Japin. Wat schrijft die man toch fijn!
zaterdag 20 november 2010 om 10:46
Blij je te lezen Eph. Goed gedaan.
Ik snap je helemaal en je gevoel dat de score vereffend is en de situatie rechtgetrokken. Ik hoop dat het tot strafvervolging komt en zou eigenlijk niet weten waarom niet. Jij bent aangevallen en hebt letsel. Duidelijke zaak lijkt me.
Maar rust goed uit en lees ook nog niet te intensief, geef het wat tijd.
Beterschap!
Ik snap je helemaal en je gevoel dat de score vereffend is en de situatie rechtgetrokken. Ik hoop dat het tot strafvervolging komt en zou eigenlijk niet weten waarom niet. Jij bent aangevallen en hebt letsel. Duidelijke zaak lijkt me.
Maar rust goed uit en lees ook nog niet te intensief, geef het wat tijd.
Beterschap!
zaterdag 20 november 2010 om 20:07
Goed dat je aangifte hebt gedaan, Ephemera. En kijk uit met lezen, dat is niet goed als je een hersenschudding hebt.
Hoe was je afspraak gister, Evi?
Hier supertrotse moeder want kind vandaag zijn zwemdiploma gehaald. Dat wordt nog wat met zijn diploma uitreiking later, want ik schoot gewoon helemaal vol een paar keer. Ik was zooo trots.
Hoe was je afspraak gister, Evi?
Hier supertrotse moeder want kind vandaag zijn zwemdiploma gehaald. Dat wordt nog wat met zijn diploma uitreiking later, want ik schoot gewoon helemaal vol een paar keer. Ik was zooo trots.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 20 november 2010 om 21:48
Ik wil eigenlijk de natuurlijke teloorgang van dit topic niet verstoren, maar wat leuk Fash! Gefeliciteerd. Nog even en hij raast er op zijn brommer van tussen. Ik hoop niet dat ik hier dan nog zit te tikken.
God, het zal toch niet.
Anyway, de afspraak verliep uitstekend. Als het lijf nou even mee wil werken in 2011 voorzie ik een fabulous jaar.
God, het zal toch niet.
Anyway, de afspraak verliep uitstekend. Als het lijf nou even mee wil werken in 2011 voorzie ik een fabulous jaar.