NB deel 16
donderdag 18 november 2010 om 23:47
vrijdag 19 november 2010 om 00:00
quote:Twisted schreef op 18 november 2010 @ 23:54:
Hoi SP! Jij bent dus ook niet echt een gezellig programma aan het kijken.
Nee, maar ik vind het wel mooi dat mensen zo veel moeite doen om wat te betekenen voor de dolfijnen die daar in een inham worden afgeslacht.
Ze worden in de gaten gehouden door vissers en politie.
Die k*tjapanse dolfijnvissers vermoorden dolfijnen !
Hoi SP! Jij bent dus ook niet echt een gezellig programma aan het kijken.
Nee, maar ik vind het wel mooi dat mensen zo veel moeite doen om wat te betekenen voor de dolfijnen die daar in een inham worden afgeslacht.
Ze worden in de gaten gehouden door vissers en politie.
Die k*tjapanse dolfijnvissers vermoorden dolfijnen !
vrijdag 19 november 2010 om 02:41
quote:Zwuppeliennn schreef op 18 november 2010 @ 14:04:
[...]
Alles kan inderdaad Engeltje. Ik zal er ook nooit iets van zeggen. Ik verbaas me er alleen een beetje over en voel aan mijn water dat er iets niet helemaal 100 is.
als jij aan je water voel dat het niet oke is dan is dat meestal waar.
vervelend als diegene zijn opa/oma zou misbruiken voor afzeggingen die niet waar zijn.
[...]
Alles kan inderdaad Engeltje. Ik zal er ook nooit iets van zeggen. Ik verbaas me er alleen een beetje over en voel aan mijn water dat er iets niet helemaal 100 is.
als jij aan je water voel dat het niet oke is dan is dat meestal waar.
vervelend als diegene zijn opa/oma zou misbruiken voor afzeggingen die niet waar zijn.