NB deel 16
maandag 29 november 2010 om 21:07
maandag 29 november 2010 om 21:08
quote:Twisted schreef op 29 november 2010 @ 21:01:
Is er niet iets anders aan de hand, Love? Of ben jij geen emo-eter?
Nee......Ik ben geen emo-eter. Ik voel me prima nu. Ook geen dingen met mijn zus of mannen oid
Voel me gewoon onrustig....
Denk dat ik me gewoon onbevredigd voel....Dus wat eten of sex
Is er niet iets anders aan de hand, Love? Of ben jij geen emo-eter?
Nee......Ik ben geen emo-eter. Ik voel me prima nu. Ook geen dingen met mijn zus of mannen oid
Voel me gewoon onrustig....
Denk dat ik me gewoon onbevredigd voel....Dus wat eten of sex
dinsdag 30 november 2010 om 04:24
NB is toch nachtbrakers he?
Mag ik zomaar binnenvallen?
Al meer dan een week ben ik elke nacht wakker en djees wat moet je doen. Te moe om bijv. huishoudelijke klussen te doen. Ja verder weet ik ook niet wat ik moet doen.
Hoop dat er nog meer nachtbrakers zijn.
Mag ik zomaar binnenvallen?
Al meer dan een week ben ik elke nacht wakker en djees wat moet je doen. Te moe om bijv. huishoudelijke klussen te doen. Ja verder weet ik ook niet wat ik moet doen.
Hoop dat er nog meer nachtbrakers zijn.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven