NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
quote:2reebruineogen schreef op 18 november 2010 @ 22:20:

[...]





Ach zo, suffe hut hier.

Ik ben erg blij met mijn nieuwe materiaal en kan er van alles mee! Zo leuk is dat wannneer ideeen in de praktijk ook kloppen en leuk zijn. hijghijg....Mooi zo 2Ree. Kan je een tipje van de sluier oplichten wat je zoal maakt?
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 18 november 2010 @ 22:17:

Twis, komt je poen niet gewoon volgende week?Nope, het werkt net even iets anders bij dit bedrijf. Het had er geloof ik al wel moeten zijn. Als het er maandag nog niet opstaat, ga ik rellen
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 18 november 2010 @ 22:20:

Ik zou eigenlijk wel een baantje erbij willen. Of thuiswerk willen doen. Hebben jullie tips?Lastig voor mij vanuit een ander land Zon, Maar in welke richting moeten we denken; heb je al iets in gedachten? Moet het verder geen energie kosten of zet je een bedrijf op poten? Waar ben je goed in?
Alle reacties Link kopieren
No, wat lief van je vriend.



Twis, wat een bijzondere betaaldatum van je bedrijf. Meestal is het toch rond de 23/24/25/26e van de maand ofzo? Of ben ik nog wat te naief in dat soort dingen?



Ree, wat leuk dat de spullen zo bevallen.



Goed....ik heb al heel creatief afwas gestapeld, spullen achter het douchegordijn gepropt en nu ga ik even alle was wegmoffelen in de wasmand
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 18 november 2010 @ 22:20:

Ik zou eigenlijk wel een baantje erbij willen. Of thuiswerk willen doen. Hebben jullie tips?Ik kan 'm heel makkelijk inkoppen, maar doe het niet
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Zonnetje, goed thuiswerk bestaat nauwelijks. Ik weet wel dat TNS-Nipo telefonisch enqueteurs zoekt.Dat kan je vanuit huis doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 18 november 2010 @ 22:19:

[...]





Ik heb echt de liefste vriend van de wereld, want hij zegt dat ik het moet kopen en hij betaalt. En dat terwijl hij al zo genereus is geweest met mijn verjaardag.



Wat lief! Wat heb je gekocht? En je zou me idd nog vertellen wat de verrassing was, maar helaas hebben we elkaar niet meer gezien.



Wat doe je morgen eigenlijk? Zullen we weer ff koffie doen?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwuppeliennn schreef op 18 november 2010 @ 22:24:



Twis, wat een bijzondere betaaldatum van je bedrijf. Meestal is het toch rond de 23/24/25/26e van de maand ofzo? Of ben ik nog wat te naief in dat soort dingen?



Nee hoor, hier wordt er uitgekeerd per 4 weken, dus de datum verschuift steeds. Het zij zo



Goed....ik heb al heel creatief afwas gestapeld, spullen achter het douchegordijn gepropt en nu ga ik even alle was wegmoffelen in de wasmand Zó herkenbaar!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Ik ontwerp wasknijpers.
Alle reacties Link kopieren
Twis, wat irritant! Ik zou daar heel onrustig van worden.



Gelukkig ben ik niet de enige



Ronnie, dat klinkt echt helemaal leuk
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je site, Ronnie. Je wilt hier zeker niet even een linkje plaatsen? Zou je het anders naar me willen mailen?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat dacht.



Ronnie, we zijn nieuwsgierig!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga er trouwens vandoor. Bed verschonen en er dan heerlijk in liggen slapen.



Lekker slapen allemaal en tot morgen!
Wat leuk 2Ree! Ik ben nu ook wel benieuwd. Mag Twis de link dan doormailen naar mij?
quote:Zwuppeliennn schreef op 18 november 2010 @ 22:25:

Zonnetje, goed thuiswerk bestaat nauwelijks. Ik weet wel dat TNS-Nipo telefonisch enqueteurs zoekt.Dat kan je vanuit huis doen.Oke, thanks Zwup. Maar volgens mij heb ik niet echt een telefoonstem...
quote:2reebruineogen schreef op 18 november 2010 @ 22:23:

[...]





Lastig voor mij vanuit een ander land Zon, Maar in welke richting moeten we denken; heb je al iets in gedachten? Moet het verder geen energie kosten of zet je een bedrijf op poten? Waar ben je goed in?Nee, geen idee. Ik ben ook nergens goed in Heb ooit wel eens met een idee rondgelopen, maar dat zou financieel gezien een grote investering zijn.
quote:Twisted schreef op 18 november 2010 @ 22:25:

[...]





Ik kan 'm heel makkelijk inkoppen, maar doe het niet Zeg het maar skat, ik ben inmiddels al wat gewend van je
Alle reacties Link kopieren
Twis, bedankt voor je mail. Ik zal je de link sturen. En met doorsturen heb ik geen probleem hoor! Ik zal hem hier maar niet noemen.
Alle reacties Link kopieren
2RBO, ik benook benieuwd wat je allemaal maakt.



Twis, morgen kan ik niet.



Zon, ik zal er over nadenken, moet wel weten wat je zoal leuk vindt op werkgebied.



Slaap lekker Zwup.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Zon, je bent vast wel ergens goed in.

Zit je te denken aan productiewerk, lekker gemakkelijk en geen gedoe of wil je een plan uitproberen. Wat natuurlijk erg leuk is mits je een geod idee hebt!



Vriendin van mij heeft ook garnalen gepeld. Ze bekeek dat lekker nuchter, maar had wel een heerlijk zwoele stem. Werkte goed voor haar.



Maar goed, je kunt natuurlijk ook garnalen pellen of zo.
quote:2reebruineogen schreef op 18 november 2010 @ 22:55:



Maar goed, je kunt natuurlijk ook garnalen pellen of zo.









Noa, heb ik een zwoele stem?



Ik ga me er eens over buigen wat ik nou echt leuk vind. Het gaat me dan nogeneens om een carriereswitch, maar om eens rond te snuffelen.
Alle reacties Link kopieren
Nou Zon, toen ik dat las van 2RBO dacht ik geen slecht idee.

Jouw stem is wel geschikt hoor.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 18 november 2010 @ 22:45:

[...]





Zeg het maar skat, ik ben inmiddels al wat gewend van je Het heeft iets met poffertjes en poesjes te maken. Hoereren dus.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 18 november 2010 @ 22:53:



Twis, morgen kan ik niet. Jammerrr. Wat ga je doen?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Als je een idee hebt en dat wil uitwerken kun je natuurlijk klein beginnen. Of als je er echt voor wilt gaan kun je onderzoeken of het levensvatbaar is en of je bv subsidie kunt krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven