Supernatural Seizoen 6
zaterdag 13 november 2010 om 00:21
Heb lang lang geleden een topic over deze serie geopend maar ben de enige die em af en toe nog upt, dus vond het tijd voor een nieuw topic
Wie kijkt er ook real time/via de download en internet naar Supernatural en is nu ook bij, met seizoen 6?
Lijkt me leuk om na de afleveringen hier na te praten. Wordt dus wel een topic vol met *spoilers* voor de kijkers die het op Net5 volgden.
Er moeten toch meer fans van deze super serie zijn?
Wie kijkt er ook real time/via de download en internet naar Supernatural en is nu ook bij, met seizoen 6?
Lijkt me leuk om na de afleveringen hier na te praten. Wordt dus wel een topic vol met *spoilers* voor de kijkers die het op Net5 volgden.
Er moeten toch meer fans van deze super serie zijn?
zaterdag 13 november 2010 om 01:08
zaterdag 13 november 2010 om 01:16
zaterdag 13 november 2010 om 20:52
Ik download niet, van sommige dingen wil ik het origineel.
Dit is er een van
Dus ik moet geduld hebben.. Wat ik niet heb!
Heb al op NET5 gekeken of er zicht is op wanneer het weer komt, maar helaas...
Seizoen vier is uit hier zag ik vanmiddag in de FRS, maar ik koop vaak via Amazon of andere goedkope(re) sites.
Maar ach, ben nog niet eens bij 3, dus ik kan nog effe.
En heb ook True Blood idd. En wil Vampire Diaries ook.
Ze zijn al lang en breed aan het opnemen en uitzenden in de US, dus het wachten is weer op Nederland..
Heb nu ook Being Human ontdekt op Fox, ook best leuk.
Over een geest, weerwolf en vampier die samenwonen. Engelse serie.
Oh en Moonlight. Wordt in de herhaling laat uitgezonden op vrijdag. Ik geloof ook op Net5.
En dan heb ik natuurlijk alle VS en TB boeken.
Maar ik wil niet dat SN stopt hoor!! Dat mag gewoon niet!!!
Dit is er een van
Dus ik moet geduld hebben.. Wat ik niet heb!
Heb al op NET5 gekeken of er zicht is op wanneer het weer komt, maar helaas...
Seizoen vier is uit hier zag ik vanmiddag in de FRS, maar ik koop vaak via Amazon of andere goedkope(re) sites.
Maar ach, ben nog niet eens bij 3, dus ik kan nog effe.
En heb ook True Blood idd. En wil Vampire Diaries ook.
Ze zijn al lang en breed aan het opnemen en uitzenden in de US, dus het wachten is weer op Nederland..
Heb nu ook Being Human ontdekt op Fox, ook best leuk.
Over een geest, weerwolf en vampier die samenwonen. Engelse serie.
Oh en Moonlight. Wordt in de herhaling laat uitgezonden op vrijdag. Ik geloof ook op Net5.
En dan heb ik natuurlijk alle VS en TB boeken.
Maar ik wil niet dat SN stopt hoor!! Dat mag gewoon niet!!!
zondag 14 november 2010 om 00:22
@LeJean Heb em net binnen, ben benieuwd! Mis Sam ook! Maar toch vind ik dat Jared het echt super speelt!
Nou, ze hebben weer voor twee seizoenen getekend, dus volgens mij komt er ook een zevende! Wat vinden jullie trouwens, mag er hier over afleveringen (niet te specifiek) van het nieuwste seizoen worden gepraat?
Wil de andere fans die niet bij zijn ook niet wegjagen met spoilers
Nou, ze hebben weer voor twee seizoenen getekend, dus volgens mij komt er ook een zevende! Wat vinden jullie trouwens, mag er hier over afleveringen (niet te specifiek) van het nieuwste seizoen worden gepraat?
Wil de andere fans die niet bij zijn ook niet wegjagen met spoilers
zondag 14 november 2010 om 00:24
zondag 14 november 2010 om 12:22
Ik ben gisteren pas begonnen met het kijken van deze serie
Dus ik heb nog maar 1 aflevering gezien, het lijkt mij een leuke serie. Ik heb dus nog heel veel te kijken voordat ik bij seizoen 6 ben!
Het (de eerste aflevering iig) was meer horror-achtig dan ik had verwacht. Dat is niet erg, ik moet het alleen niet kijken vlak voordat ik ga slapen alleen in mn huisje
Dus ik heb nog maar 1 aflevering gezien, het lijkt mij een leuke serie. Ik heb dus nog heel veel te kijken voordat ik bij seizoen 6 ben!
Het (de eerste aflevering iig) was meer horror-achtig dan ik had verwacht. Dat is niet erg, ik moet het alleen niet kijken vlak voordat ik ga slapen alleen in mn huisje
zondag 14 november 2010 om 14:37
Haha nou ik begon ook overdag hoor, en vond de eerste ook redelijk, ehm, engig?
Maar kan het nu goed handelen.
Was straks begonnen met Final Destination, maar heb die snel afgezet en ben nu wer met Supernatural bezig.
Laatste dvd van de 2e serie.
Ik vermaak me elke zondag prima met een paar afleveringen.
Maar kan het nu goed handelen.
Was straks begonnen met Final Destination, maar heb die snel afgezet en ben nu wer met Supernatural bezig.
Laatste dvd van de 2e serie.
Ik vermaak me elke zondag prima met een paar afleveringen.
maandag 15 november 2010 om 16:19
maandag 22 november 2010 om 23:07
dinsdag 23 november 2010 om 10:52
@Fearless nou op zich vond ik de promotie ervoor ook niet goed hoor in NL. Eérst is het een keer eerder op Veronica geweest, alleen seizoen 1, maar daar zijn ze mee gestopt. Het blijkt toch beter op "vrouwenzender" net 5 te lopen. In Amerika is het op the CW, ook een vrouwenzender. Eigenlijk jammer want volgens mij is het ook juist voor mannen (vooral als ze ook een broer hebben) een leuke serie. En er is zowel voor mannen als vrouwen wat leuks om naar te kijken
Bij welke aflevering ben je nu?
Ik zou vorig jaar zelfs naar een Supernatural Convention (ha ha) maar dat ging door een nieuwe baan niet door. Wel jammer, want anders had ik Jared en Jensen gewoon in het echt kunnen ontmoeten. Ik denk er nu over om naar die in Duitsland te gaan volgend jaar.
Bij welke aflevering ben je nu?
Ik zou vorig jaar zelfs naar een Supernatural Convention (ha ha) maar dat ging door een nieuwe baan niet door. Wel jammer, want anders had ik Jared en Jensen gewoon in het echt kunnen ontmoeten. Ik denk er nu over om naar die in Duitsland te gaan volgend jaar.