Geld & Recht alle pijlers

Zorgverzekering Promovendum

19-11-2010 18:11 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft hier ervaring mee?

Ik heb hier een folder liggen en dat ziet en nml er mooi uit.

Basisverzekering is 89.95 en ze hebben hele mooie aanvullende pakketten.

Het is gewoon een stuk goedkoper als de reguliere verzekeraars dus ik zoek naar een addertje.
Overzicht aanvullende

Mijn kinderen moeten beide nog in de beugel en dat wordt hier dus 100% vergoed bij een minimale aanvullende verzekering.

Net als dat anticonceptie vergoed word.
Kreeg ik vandaag ook post van. Ongevraagd. En bij mij is het toch zo dat hoe ongevraagder de post, hoe sneller het richting papierbak gaat.

Bovendien 'voor hbo'ers - academici - middelbaar en hoger personeel'?? Spreekt me totaal niet aan.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:tonkje schreef op 19 november 2010 @ 18:28:

Kreeg ik vandaag ook post van. Ongevraagd. En bij mij is het toch zo dat hoe ongevraagder de post, hoe sneller het richting papierbak gaat.

Bovendien 'voor hbo'ers - academici - middelbaar en hoger personeel'?? Spreekt me totaal niet aan.Hear hear....
Ik werkt bij het ziekenhuis, ging er klakkeloos vanuit dat dit een nieuwe collectieve verzekering was van oude werkgever eigenlijk.
Inderdaad. En voor ons is het niet goedkoper heb ik al uitgerekend, zelfs 20 euro per maand duurder met ongeveer dezelfde vergoedingen(de orthodontie is meer dan de onze) dan bij de nieuwe premie van onze huidige verzekeraar.
Nee hoor. Bij ons werkt er niemand in de zorg en wij hebben 'm dus ook gekregen.
Ik heb dit dus ook ontvangen en ben met mijn oude aanbieder gaan stoeien, ik kom met deze duurder uit....
Toevallig allemaal Ziggo-klant? Bij Ziggo wordt onze naam verkeerd gespeld en kregen we op dezelfde naam deze aanbieding. Zou Ziggo adressen hebben verkocht? Vind ik niet kunnen...
Wij zijn Ziggo klant, ja...
Wij niet. Wel geweest tot ruim een jaar geleden.
Iets vergelijkbaars heb ik bij Zekur,maar dan aanvullend voor 110 euro
Heb ik ook gehad. Direct bij OP, niet eens naar gekeken. En geen Ziggo-klant.
quote:tonkje schreef op 19 november 2010 @ 18:28:

Bovendien 'voor hbo'ers - academici - middelbaar en hoger personeel'?? Spreekt me totaal niet aan.ik kreeg het ook nog geadresseerd met de verkeerde initialen. Heb het niet eens opengemaakt.
quote:Siefu schreef op 19 november 2010 @ 18:59:

Toevallig allemaal Ziggo-klant? Bij Ziggo wordt onze naam verkeerd gespeld en kregen we op dezelfde naam deze aanbieding. Zou Ziggo adressen hebben verkocht? Vind ik niet kunnen...ook verkeerde naam gespeld dus, maar geen ziggo-klant.
Heb deze aanbieding ook gekregen, en inderdaad ik ben ook Ziggo klant.
quote:zusenzoo schreef op 19 november 2010 @ 18:26:

Overzicht aanvullende

Mijn kinderen moeten beide nog in de beugel en dat wordt hier dus 100% vergoed bij een minimale aanvullende verzekering.

Net als dat anticonceptie vergoed word.Ja maar er zit ook een vragenlijst bij met dingen die je verwacht, dus ik schat in dat ze orthodontie die je aan ziet komen dan uitsluiten. Wij zijn geen Ziggo klant, krijgen wel de Intermediair. Misschien daarvan? Hier ook OP trouwens:)
hier ook gekregen, geen Ziggo, geen Intermediair. Wel ziekenhuis. Academisch. Dacht dat het daar vandaan kwam, iedereen die bij Uni werkt wordt dan mss wel als hoog opgeleid beschouwd..
"Mijn kinderen moeten beide nog in de beugel en dat wordt hier dus 100% vergoed bij een minimale aanvullende verzekering."

Hoezo? Ik lees uit de folder dat orthodontie pas wordt meeverzekerd als ouders minimaal verzekerd zijn voor pakket AV-optimaal. En die is behoorlijk duur (25,90 p.p.) Addertje onder het gras? Volgens mij zijn de eerste twee pakketten behoorlijk uitgekleed!

In de polisvoorwaarden kwam ik ergens een verwijzing naar Achmea tegen. Misschien allemaal Achmea klant?
quote:kletsmeier schreef op 23 november 2010 @ 20:43:

"Mijn kinderen moeten beide nog in de beugel en dat wordt hier dus 100% vergoed bij een minimale aanvullende verzekering."

Hoezo? Ik lees uit de folder dat orthodontie pas wordt meeverzekerd als ouders minimaal verzekerd zijn voor pakket AV-optimaal. En die is behoorlijk duur (25,90 p.p.) Addertje onder het gras? Volgens mij zijn de eerste twee pakketten behoorlijk uitgekleed!

In de polisvoorwaarden kwam ik ergens een verwijzing naar Achmea tegen. Misschien allemaal Achmea klant?Nope, ik ben Menzis klant.
Ik vertrouw het ook niet helemaal.

2.5 weken geleden een mail gestuurd met wat vragen over de vergoedingen en nog steeds geen reactie.

Je kunt ze ook bellen maar ik wil het graag zwart op wit hebben voordat ik met ze in zee ga.

Nu nog maar even niet. Eerst eens kijken wat de reacties zijn na het eerste jaar van Promovendum...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven