Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat Juul hier toch in zijn schoen vond vanochtend.

Een sleutel tussen de pepernoten, Na jah het moet niet gekker worden

Juul was helemaal verwonderd..

Hij wist wel precies hoe het kwam......

Sleutel ligt nu netjes te wachten tot hij vanavond weer in de schoen kan
quote:Suze02 schreef op 20 november 2010 @ 09:12:

Na, ik moet even naar groep voor CG en ik moet Mamax ff knuffelen voor Opa. Arme man, nu nog verkassen.

En dat was het wel zo'n beetje voor deze week?

Oh ja, fijn dat school zo te spreken was over je apie Bam!Ondanks je wijze raad over eerst verkopen hebben we ons nu voor een kavel in geschreven, loting is as woensdag
quote:bambino schreef op 20 november 2010 @ 09:30:

Wat Juul hier toch in zijn schoen vond vanochtend.

Een sleutel tussen de pepernoten, Na jah het moet niet gekker worden

Juul was helemaal verwonderd..

Hij wist wel precies hoe het kwam......

Sleutel ligt nu netjes te wachten tot hij vanavond weer in de schoen kan Leuk! Mannen vonden van de week al een sleutel tussen de pepernoten. Dank zij die stomme babypiet vonden zij vanochtend helemaal niks in hun schoen. Pieten zijn het dak niet op geweest
Star, weer wat voor Ceetje in de zak, of heeft die het kadootje al? Feeenhoed en staf is ook leuk!
quote:mamax schreef op 20 november 2010 @ 09:35:

[...]

Ondanks je wijze raad over eerst verkopen hebben we ons nu voor een kavel in geschreven, loting is as woensdag Prutser
Jullie zijn goed bezig met Sint!
quote:Suze02 schreef op 20 november 2010 @ 09:39:

[...]

Prutser
quote:bambino schreef op 20 november 2010 @ 09:29:

Goedemorgen Suze

Nog weekendplannen?

Ben ook heel trots.

Wat ik nog vergat te vertellen is dat beide juffen hem zo,n clown vinden. Dat is wel een teken dat hij zich echt thuis voelt op school, want thuis hangt hij ook altijd de clown uit.

Dan is hij dus echt zich zelf, mooi is dat!Dat verbaast me niks, van dat clowntje
Zo, den boodschappens zijn binnen, den stofzuigerT heeft zijn werk gedaan, kinderen gevoederd, nu even tijd voor mij
quote:mamax schreef op 20 november 2010 @ 09:37:

Star, weer wat voor Ceetje in de zak, of heeft die het kadootje al? Feeenhoed en staf is ook leuk!Nee dat is eens een keer niet voor Ceetje, maar voor haar vriendinnetje dus
Suus, hoe slaapt jouw kleinste drol tegenwoordig?
quote:Star schreef op 20 november 2010 @ 10:00:

[...]

Nee dat is eens een keer niet voor Ceetje, maar voor haar vriendinnetje dus

Daar heb je nu toch wat anders voor? Ik bedoel dat kadootje wat in het pakketje zat.

Goed bezig! Ik heb kinders gevoederd, was aan gezet en de vaatwasser aan gezet.
O nee dat had Ceetje ook al

Vaatwasser, die kan ik ook wel doen, lijkt het helemaal of ik goed bezig ben
Kijk je uit voor je poetsduim Star ?

Had cee vorige week ook niet een feestje?

Feeenhoed is altijd goed volgens mij.

Juul dus een scheetzak zelf uitgezocht en ik had een kijk om de hoek ding erbij gekocht. Moet toch een enigszins verantwoord kado zijn

Fotoboekje is niet meer bezorgd, sucks!
quote:Star schreef op 20 november 2010 @ 09:58:

[...]

Dat verbaast me niks, van dat clowntje

Nee, mij ook niet. Maar vind het mooi omdat hij zichzelf dus goed laat zien.

Juul gaat dan ook clownsneuzen trakteren op school
Ik ben ook goed bezig trouwens. Was al in de droger, was in de machine, bedden afgehaald, al gewerkt. en met mijn vingers ben ik nu de dagelijkse verplichte typeoefeningen aan het doen
Scheetzak? Wat hebben mannen toch een apart gevoel voor humor, zelfs als ze vier zijn

Jammer van fotoboek Bam! Post vandaag ook al geweest?
Jeetje, wat een huisvlijt op de zaterdag! Ik ga zo de was nog in de droger gooien en dan naar (eindelijk) naar zusjes huis kijken in Amsterdam. Vent en vader moeten daar nog wat spullen heen brengen van de verhuizing van opa, dus dat komt mooi uit.

Fijn weekend verder nog!
Scheetzak vinden mijn mannen ook fantastisch trouwens. Net hebben ze samen in de wc staan plassen, wordt wel even dweilen dus
quote:Star schreef op 20 november 2010 @ 10:35:

Scheetzak? Wat hebben mannen toch een apart gevoel voor humor, zelfs als ze vier zijn

Jammer van fotoboek Bam! Post vandaag ook al geweest?

Nee, maar kreeg gisterenavond mail dat ze het vandaag gingen verzenden.

Ik houd hoop dat ze het gewoon gisteren verzonden hebben, maar die kans is wel nihil..

Sja, die scheetzak... Hij zag hem legde hem op de grond, plofte zo op die scheetzak en een geluid dat eruit kwam., hahaha en die koppen van die mensen, die dachten dus volgens mij dat hij een echte dikke scheet liet, hahahahaha.. Je zag ze gek kijken toen hij omhhog kwam en die zak onder zijn billen vandaan kwam
quote:mamax schreef op 20 november 2010 @ 10:37:

Scheetzak vinden mijn mannen ook fantastisch trouwens. Net hebben ze samen in de wc staan plassen, wordt wel even dweilen dus

oohhhhh, dat doet juul dus ook met een paar vriendjes.... dat mag hij niet van mij, maar ja soms is hij sneller dan het licht.. en lol dat ze dan hebben samen...........................................

dan hoor je ze schateren, volgens mij doen ze dan wedstrijdje verschieten of zo
Ik vind het niet gek hoor dat ze dat dachten, want kan me het brutale hoofd van Juul er zo bij voorstellen
ohh Star, je shirtjes zijn hier nog... ik was gisteren niet aanwezig toen de post wegging en het lag apart, dusss straks laat ik ze even in de brievenbus glijden!
quote:Star schreef op 20 november 2010 @ 10:41:

Ik vind het niet gek hoor dat ze dat dachten, want kan me het brutale hoofd van Juul er zo bij voorstellen hahahaha hij keek juist heel goochem
Ja wel potverdriedikkie Bam, dat kan natuurlijk niet hè

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven