De In Crowd: Bring it on!

16-11-2010 11:31 822 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.

Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.

Ik heb wel huisregels:

* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.

* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden

* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.

* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.

* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.

* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.

Bring it on!

P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
Briljant! Vooral de hihihi
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het met Ephemera is. Het arme schaap zal wel heel zieligjes in bed liggen.
Am Yisrael Chai!
Ehhhh... ik weet dat het geen goed begin is voor bij een In Crowd groepje, maar wie is Ephemera?
Teruglezen, woot, het staat echt ergens hier
29 pagina's teruglezen........ nèh, dat denk ik niet!
Tja. Dan zal je het nooit weten, ben ik bang.
Was Naima el Bezaz bij Pauw & Witteman stoned? Doet valium dat met je? Djiiiez, die leek wel ladderzat.
[quote]Ephemera schreef op 17 november 2010 @ 13:04:

[...]

Ja, Omen.

Ik zal je helpen, W00t!
Straks een belangrijke afspraak die me 2010 moet doen vergeten en alvast 2011 op de rails zou kunnen zetten. Duim maar vast voor me.
**duimt**

Bij de repareerdokter? Heel veel succes!

Hier zooi inpakken en richting uitwaaien
quote:tilalia2 schreef op 19 november 2010 @ 09:17:

**duimt**

Bij de repareerdokter? Heel veel succes!

Hier zooi inpakken en richting uitwaaien

Nee, workwise!

Have fun Tila.
quote:w00t schreef op 18 november 2010 @ 23:07:

Ik ben sowieso best goed met plaatjes

[afbeelding]

Hee! Is dat niet onze Burberryplant?

Damaris, ik geloof dat ik Joop ter Heul maar eens moet herlezen. Dat is toch zeker 15 jaar geleden.
Veel plezier op Texel, Tilalia. Ik ben er toevallig 2 weken geleden geweest. Wat een heerlijk eiland, en gemaakt voor een uitstap met kinderen. Het juttersmuseum, het sommeltjespad en natuurlijk het fantastische strand. Zoon van 4 vraagt nog bijna elke dag wanneer we weer naar Texel gaan.
Dank, dank Alles ligt in stapeltjes door het hele huis en gaat zodirect snel in tassen gepropt worden. En dan zijn we weg. Uitwaaien

We gaan sowieso naar ecomare, maar juttersmuseum lijkt me ook top.

Evi, veel plezier workwise!
quote:Pompadoer schreef op 19 november 2010 @ 09:54:

[...]

Hee! Is dat niet onze Burberryplant?

Damaris, ik geloof dat ik Joop ter Heul maar eens moet herlezen. Dat is toch zeker 15 jaar geleden.Ik herlees het zeker eens per jaar. Blijft zo amusant.
Hoor ik net dat het weer beter gaat met de ABN-Amro, en dat ze weer winst maken ( oja, betere kwartaalcijfers)

Als er op dit moment één bank is waar ik een schijthekel aan heb, dan is het wel de ABN-AMRO.

Ha!, deze maand ga ik weg bij de bank, en dan hoop ik dat de kwartaalcijfers weer kelderen.... <<grijns>>

Zo, en dat moest ik dus even kwijt.
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
Hier zit ik nu al de hele ochtend mee in mijn hoofd. Ik word er een beetje simpel van.

http://www.youtube.com/watch?v=wWhtcU4-xAM

(= Barbra Streisand van Duck Tape)

Dat moest ik even kwijt.
quote:Pompadoer schreef op 19 november 2010 @ 09:54:

Hee! Is dat niet onze Burberryplant?Check!
Bedankt voor het duimen Tila.
Het loopt hier echt storm zeg!

Op deze manier geloof ik dat ik het bij ga kunnen houden.
Dank iedereen voor het meeleven.

Inmiddels heb ik aangifte gedaan en ik hoop dat het komt tot strafvervolging.

In mijn wijk en omgeving qua kennissen/vrienden heeft het veel meer impact gehad dan ik gedacht zou hebben. Dat iemand je zomaar een vuistslag in je gezicht stoot, dat maakt mensen bang. Zelf ben ik niet bang, maar wel snel geïrriteerd, slecht geconcentreerd en onrustig. Ik kan mijn gedachten niet makkelijk ordenen en daar baal ik van. Maar ik reken erop dat dit binnenkort wel beter zal worden.

Aangifte doen was fijn, omdat ik daarmee naar mijn gevoel de situatie weer recht heb kunnen zetten. Hij beukte mij en door niet terug te slaan bleef de situatie 'scheef', voor mijn gevoel. Maar na de aangifte was die weer gelijk: we staan quitte.

Of er strafvervolging komt, weet ik natuurlijk niet. (Er zijn twee personen die opgeroepen gaan worden voor een getuigenverklaring.) Maar die aangifte staat. Mocht er weer iemand zijn met een probleem met die man, dan telt iedere nieuwe aangifte mee. En ik weet dat er i.i.g. al 2 andere aangiften tegen de man zijn gedaan.

Enfin. Verder wil ik er zo min mogelijk mee bezig zijn

Eerst maar eens verder lezen in 'Vaslav' van Arthur Japin. Wat schrijft die man toch fijn!
Blij je te lezen Eph. Goed gedaan.

Ik snap je helemaal en je gevoel dat de score vereffend is en de situatie rechtgetrokken. Ik hoop dat het tot strafvervolging komt en zou eigenlijk niet weten waarom niet. Jij bent aangevallen en hebt letsel. Duidelijke zaak lijkt me.

Maar rust goed uit en lees ook nog niet te intensief, geef het wat tijd.

Beterschap!
Goed dat je aangifte hebt gedaan, Ephemera. En kijk uit met lezen, dat is niet goed als je een hersenschudding hebt.

Hoe was je afspraak gister, Evi?

Hier supertrotse moeder want kind vandaag zijn zwemdiploma gehaald. Dat wordt nog wat met zijn diploma uitreiking later, want ik schoot gewoon helemaal vol een paar keer. Ik was zooo trots.
Am Yisrael Chai!
Ik wil eigenlijk de natuurlijke teloorgang van dit topic niet verstoren, maar wat leuk Fash! Gefeliciteerd. Nog even en hij raast er op zijn brommer van tussen. Ik hoop niet dat ik hier dan nog zit te tikken.

God, het zal toch niet.

Anyway, de afspraak verliep uitstekend. Als het lijf nou even mee wil werken in 2011 voorzie ik een fabulous jaar.
Hahaha, dat dacht ik laatst ook een keer, zowel van die brommer als van dat hier tikken.

Cool dat het zo'n goede afspraak was.

Ik ga lekker vroeg naar bed vanavond dus het topic kan weer verder doodbloeden. Truste!
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven