3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
zaterdag 20 november 2010 om 15:56
Ik zal mijn reactie die ik op de boerderie heb geplaatst hier ook even plakken:
Ik moet er even over nadenken. Afgezien van de praktische dingen (kind, man die weekenden werkt en geld) vind ik het wel heel confronterend om ineens een heel weekend af te spreken. Dat betekent dat jullie me ook zien terwijl ik niet op mijn best ben en loop te mekkeren op de bedden die niet goed zijn voor mijn rug. Efteling heb ik ook niet veel mee maar dat is verder niet boeiend natuurlijk.
Daar wil ik nog aan toevoegen dat ik ook wel een vervoersprobleem heb en daarnaast het gewoon een dagje langskomen zoals Moos oppert ook wel zie zitten (maar ja dan zit ik ook met vervoer).
Wel ben ik heel positief voor een meet, hoe eng ik het ook vind, ik vind het leuk om jullie echt te ontmoeten.
Ik moet er even over nadenken. Afgezien van de praktische dingen (kind, man die weekenden werkt en geld) vind ik het wel heel confronterend om ineens een heel weekend af te spreken. Dat betekent dat jullie me ook zien terwijl ik niet op mijn best ben en loop te mekkeren op de bedden die niet goed zijn voor mijn rug. Efteling heb ik ook niet veel mee maar dat is verder niet boeiend natuurlijk.
Daar wil ik nog aan toevoegen dat ik ook wel een vervoersprobleem heb en daarnaast het gewoon een dagje langskomen zoals Moos oppert ook wel zie zitten (maar ja dan zit ik ook met vervoer).
Wel ben ik heel positief voor een meet, hoe eng ik het ook vind, ik vind het leuk om jullie echt te ontmoeten.
zaterdag 20 november 2010 om 16:04
Ik vind het ook eng om te meeten, maar wil het wel heel graag en als ik kan doe ik het ook.
Een heel weekend direct met relatief vreemden, vind ik teveel van het goede. Ook omdat ik vaak afspraken heb in het weekend.
Vin, zo te lezen wonen wij niet al te ver van elkaar, kunnen dus altijd ergens in het midden afspreken (OV) en dan samen verder gaan.
Een heel weekend direct met relatief vreemden, vind ik teveel van het goede. Ook omdat ik vaak afspraken heb in het weekend.
Vin, zo te lezen wonen wij niet al te ver van elkaar, kunnen dus altijd ergens in het midden afspreken (OV) en dan samen verder gaan.
zaterdag 20 november 2010 om 17:06
zaterdag 20 november 2010 om 17:23
Meeters en niet-meeters!
Even een reactie op het idee van Luun:
Ik zelf vind het een heel leuk idee! maarrrrrr........ Man niet, hij ziet het niet zitten dat ik 2 nachten lang wegga met "wildvreemden" , hij is nogal beschermend.
Natuurlijk is het mijn eigen beslissing, maar ik zou het ook liever 1 nacht willen doen, 2 dagen is lang zat!
Maar daar zit het volgende probleem, een huis huren voor 1 nacht komt nagenoeg niet voor....
De Efteling is echt een heel leuk idee! jammer genoeg zit je daar ook met een minimum van 2 dagen, maar ik ga nog wel even rond googlen, misschien kom ik nog wel iets tegen!
februari komt hier wel heel goed uit!, praktisch en financieel valt het voor mij heel gunstig, mits ik niet moet werken
Even een reactie op het idee van Luun:
Ik zelf vind het een heel leuk idee! maarrrrrr........ Man niet, hij ziet het niet zitten dat ik 2 nachten lang wegga met "wildvreemden" , hij is nogal beschermend.
Natuurlijk is het mijn eigen beslissing, maar ik zou het ook liever 1 nacht willen doen, 2 dagen is lang zat!
Maar daar zit het volgende probleem, een huis huren voor 1 nacht komt nagenoeg niet voor....
De Efteling is echt een heel leuk idee! jammer genoeg zit je daar ook met een minimum van 2 dagen, maar ik ga nog wel even rond googlen, misschien kom ik nog wel iets tegen!
februari komt hier wel heel goed uit!, praktisch en financieel valt het voor mij heel gunstig, mits ik niet moet werken