3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
zaterdag 20 november 2010 om 12:45
Je praat geen poep Moos... dit is precies zoals ik het net aan hem heb uitgelegd. Hij hoort in te grijpen voordat de boel uit de klauw loopt... en niet laten sudderen tot ikzelf (uit onmacht) explodeer.
Ik heb hem net gezegd dat we naast elkaar horen te staan... en hij doet een stapje naar achteren op moment supreme... terwijl hij naar voren hoort te stappen... en niet pas als het aan het escaleren is.
Daar is hij het wel mee eens zegt hij!
We gaan nu naar de voetbal en proberen om er een enigszins leuke dag van te maken
Jullie zijn lief
Ik heb hem net gezegd dat we naast elkaar horen te staan... en hij doet een stapje naar achteren op moment supreme... terwijl hij naar voren hoort te stappen... en niet pas als het aan het escaleren is.
Daar is hij het wel mee eens zegt hij!
We gaan nu naar de voetbal en proberen om er een enigszins leuke dag van te maken
Jullie zijn lief
zaterdag 20 november 2010 om 12:52
quote:bankje schreef op 20 november 2010 @ 12:49:
Het is niet geheim ,maar de combinatie van dat hoge ding en plaatsnamen maakt me te herkenbaar.
LIeverd, ik bedoelde jouw locatie ook niet, ik doelde op de meeters.
Dat jij het wegpoeft vind ik logisch.
Is je al opgevallen wat een capriolen Bi en ik uithalen om maar niet onze woonplaats te noemen?
Het is niet geheim ,maar de combinatie van dat hoge ding en plaatsnamen maakt me te herkenbaar.
LIeverd, ik bedoelde jouw locatie ook niet, ik doelde op de meeters.
Dat jij het wegpoeft vind ik logisch.
Is je al opgevallen wat een capriolen Bi en ik uithalen om maar niet onze woonplaats te noemen?
zaterdag 20 november 2010 om 13:17
Gravin en appel, sorry voor het wissen. Iedereen mag het weten maar het stond er te confronterend. Ging over mij en mijn drugsverleden/criminele circuit.
Ik ging met verkeerde mensen om en ben goed van het pad af geraakt.. Werd nogal boos om wat Bi's stiefdochter zei. En heb Bi verteld wat ze tegen dochter kan zeggen van hoe het met mij gegaan is. Ik ben eruit en het gaat nu beter maar dat heeft veel moeite gekost.
En nu lees ik gewoon niet meer terug!
Ik ging met verkeerde mensen om en ben goed van het pad af geraakt.. Werd nogal boos om wat Bi's stiefdochter zei. En heb Bi verteld wat ze tegen dochter kan zeggen van hoe het met mij gegaan is. Ik ben eruit en het gaat nu beter maar dat heeft veel moeite gekost.
En nu lees ik gewoon niet meer terug!
zaterdag 20 november 2010 om 13:17
Puff pufff, heeft iemand een sigaretje voor me
Lekker snel receptje voor Gravinnetje;
Koop drie preien, varkensvleesfiletjes, aardappels, ongezouten cashewnootjes en 200ml. crème fraîche.
Aardappels koken, afgieten en stampen met de crème fraiche.
De preiringetjes met wat boter 4 minuten bakken met drie theelepels kerrie en de cashewnoter toevoegen en nog 1 minuut meebakken.
De fileetje met peper en zout marineren en tien minuutjes bakken.
Prei met cashew door de aardappelprak doen en serveren met de fileetjes.
Erg lekker!
p.s. recept van de Libelle geloof ik
Lekker snel receptje voor Gravinnetje;
Koop drie preien, varkensvleesfiletjes, aardappels, ongezouten cashewnootjes en 200ml. crème fraîche.
Aardappels koken, afgieten en stampen met de crème fraiche.
De preiringetjes met wat boter 4 minuten bakken met drie theelepels kerrie en de cashewnoter toevoegen en nog 1 minuut meebakken.
De fileetje met peper en zout marineren en tien minuutjes bakken.
Prei met cashew door de aardappelprak doen en serveren met de fileetjes.
Erg lekker!
p.s. recept van de Libelle geloof ik
zaterdag 20 november 2010 om 13:18
En voor de Boerderie-lozen, plak ik het ook nog effe hier.
Even wat ideeen voor de meet. Tenminste als jullie willen meeten. Ik kom (als alles goed gaat) begin Feb naar NL.
idee 1) Bankje heeft de mooie Paddestoel van haar vriend beschikbaar gesteld, en het idee was om in het restaurant in het dorp of te spreken , dan een mooie wandeling naar paddestoel doen, en dan weer terug naar het restaurant om daar te eten.
Ik vind dit heel leuk, alleen ik zou het leuk vinden om jullie wat langer te zien, verleden jaar vond ik heel gezellig, maar het was wel een groot kippenhok. En alles moest haastje repje, omdat iedereen weer een trein of bus moest halen.
Daarbij was ik voor die hele dag haast 100 euro kwijt, wat ik nogal veel geld vind voor 3 uurtjes kletsen.
Wat zouden jullie ervan vinden om bijvoorbeeld een huisje te huren voor 2 dagen, in een mooie omgeving, waar we in alle rust kunnen koken, eten, kletsen, wandelen, spelletjes doen of whatever.
Of wat ik ook leuk vind is om zo'n arrangement van de Efteling te nemen, dan heb je gratis entree, en een huisje voor 2 dagen....Gezellig met z'n allen in het schip
Nou laat het maar weten....Ik plak het ook wel effe op 3000....Voor de stumpers die geen Boerderie hebben hehehehe...
Even wat ideeen voor de meet. Tenminste als jullie willen meeten. Ik kom (als alles goed gaat) begin Feb naar NL.
idee 1) Bankje heeft de mooie Paddestoel van haar vriend beschikbaar gesteld, en het idee was om in het restaurant in het dorp of te spreken , dan een mooie wandeling naar paddestoel doen, en dan weer terug naar het restaurant om daar te eten.
Ik vind dit heel leuk, alleen ik zou het leuk vinden om jullie wat langer te zien, verleden jaar vond ik heel gezellig, maar het was wel een groot kippenhok. En alles moest haastje repje, omdat iedereen weer een trein of bus moest halen.
Daarbij was ik voor die hele dag haast 100 euro kwijt, wat ik nogal veel geld vind voor 3 uurtjes kletsen.
Wat zouden jullie ervan vinden om bijvoorbeeld een huisje te huren voor 2 dagen, in een mooie omgeving, waar we in alle rust kunnen koken, eten, kletsen, wandelen, spelletjes doen of whatever.
Of wat ik ook leuk vind is om zo'n arrangement van de Efteling te nemen, dan heb je gratis entree, en een huisje voor 2 dagen....Gezellig met z'n allen in het schip
Nou laat het maar weten....Ik plak het ook wel effe op 3000....Voor de stumpers die geen Boerderie hebben hehehehe...
zaterdag 20 november 2010 om 13:29
quote:lunaan schreef op 20 november 2010 @ 13:19:
Zow hee, dit is mijn langste 3000 post ever
Stomme b....
100 euro voor 3 uurtjes is idd van de gekke. Maar dat moet toch goedkoper kunnen.
Luun het is een leuk idee. Ik ga/kan alleen geen heel weekend, maar zou dan een dagje langs kunnen komen (mits het goed bereikbaar is).
Zow hee, dit is mijn langste 3000 post ever
Stomme b....
100 euro voor 3 uurtjes is idd van de gekke. Maar dat moet toch goedkoper kunnen.
Luun het is een leuk idee. Ik ga/kan alleen geen heel weekend, maar zou dan een dagje langs kunnen komen (mits het goed bereikbaar is).